Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-12, 15:23
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawbreaker45
Apropå ingenting, någon som har koll på varför inte HA var på Norrtälje? Snackas ju om att OMC inte vågade dra dit så det verkar ju vara precis samma sak med HA, de vågade inte dra dit. Att det fanns supportrar på plats gör ingen skillnad då dessa endast är supportrar och crew.
Jag vet inte; men är Sweden Rock inte typ HAs firmafest? Det var ju samma helg.
Citera
2009-06-12, 15:47
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag vet inte; men är Sweden Rock inte typ HAs firmafest? Det var ju samma helg.
True that!

Träffade en hel drös med devils och HA pojkar där nere, var för övrigt väldans mycket bikers i år fast det är samma helg som Norrtälje.

Dom säljer ju en del kläder på defence found den helgen också, tror tröjorna går åt bättre där än i Norrtälje om vi säger som så.
Citera
2009-06-12, 16:10
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
True that!

Träffade en hel drös med devils och HA pojkar där nere, var för övrigt väldans mycket bikers i år fast det är samma helg som Norrtälje.

Dom säljer ju en del kläder på defence found den helgen också, tror tröjorna går åt bättre där än i Norrtälje om vi säger som så.
Hel drös ? Jag såg bara några enstaka, man ser fler på ett genomsnittligt barhäng.
Citera
2009-06-12, 16:54
Bannlyst
BRA FÖRSÖK "OUTLAWBREAKER" SKULLE HA VARA RÄDDA FÖR DOM SOM DOM SPÖAR UPP HAHAHAHAHA HA HAR INGET O BEVISA MEDANS OMC HAR ALLT O BEVISA

Citat:
Ursprungligen postat av Lawbreaker45
Apropå ingenting, någon som har koll på varför inte HA var på Norrtälje? Snackas ju om att OMC inte vågade dra dit så det verkar ju vara precis samma sak med HA, de vågade inte dra dit. Att det fanns supportrar på plats gör ingen skillnad då dessa endast är supportrar och crew.
Citera
2009-06-12, 18:17
Medlem
Men lik förbaskat "gömmer" dom sig, för de var ju inte på Norrtälje
För är man inte på Norrtälje så gömmer man sig och är rädd, allt enligt dina skriverier
Citera
2009-06-12, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
True that!

Jag har alltid undrat vilka det är som köper sådana kläder förutom dom som har anknytning till klubbarna.
Citera
2009-06-12, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Jag har alltid undrat vilka det är som köper sådana kläder förutom dom som har anknytning till klubbarna.
Du skulle bli förvånad om du visste i vilka opassande och malplacerade situationer jag stött på folk med dessa tillbehör. Jag kan förstå att HA behöver ha in de hundringar denna hantering inbringar, speciellt idag, men frågan är om det ens är värt pengarna för denna dubiösa reklam.
Hur kul kan det vara som fullvärdig member att se en a-lagare med nedpissade
supportmjukisbyxor? Eller en WTkärring med tänder som fattas i truten som bär en broderad luva på föräldramöte? Eller 17åringen med EPAtraktorn nedsmetad med dekaler utanför korvkiosken?
Jag hade nog skämts litegrann.
Citera
2009-06-12, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Du skulle bli förvånad om du visste i vilka opassande och malplacerade situationer jag stött på folk med dessa tillbehör. Jag kan förstå att HA behöver ha in de hundringar denna hantering inbringar, speciellt idag, men frågan är om det ens är värt pengarna för denna dubiösa reklam.
Hur kul kan det vara som fullvärdig member att se en a-lagare med nedpissade
supportmjukisbyxor? Eller en WTkärring med tänder som fattas i truten som bär en broderad luva på föräldramöte? Eller 17åringen med EPAtraktorn nedsmetad med dekaler utanför korvkiosken?
Jag hade nog skämts litegrann.
Förstår detta. Tror ingen normal funtad människa utan anknytning till klubbarna bär dessa kläder.
Hur fan skulle man motivera det liksom? "Öh...eh....jag tycker de är häftiga".
Fan det är inga musikgrupper, religiösa/politiska ideologier, idrottsklubbar som tävlar i något, företag som säljer en bra produkt eller något annat en utomstående skulle kunna sympatisera med eller gilla.
På 80 o början av 90-talet innan tröjorna såldes överallt i Sverige så fanns det en liten liten tjusning och ballhetsfaktor att komma hem med en sådan efter Roskildefestivalen det erkänner jag. Men nu???
Citera
2009-06-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Hel drös ? Jag såg bara några enstaka, man ser fler på ett genomsnittligt barhäng.

bodde du på mc campen? har int med detta att göra utan jag bara undra
bodde själv på runesson och där blir mer och mer hojar för varje år

sen jo de va en och annan där nere
Citera
2009-06-13, 18:57
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
En drös=10-20st.

Eller trodde du jag menade en hel arme och kortege av änglar?

Annars tycker jag du är så tuff Wurzten, du är liksom min idol som ser så många fler på genomsnittligt barhäng.
Mmmm...
Citera
2009-06-13, 20:26
Medlem
xdrs avatar
Uppenbarligen var HA's tatuerare jävligt shyssta på Sweden Rock och körde för ett rimligt pris ist för marknadspris. kanske berodde på folket eller vem det var, men bra för pr.
Citera
2009-06-13, 21:54
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdr
Uppenbarligen var HA's tatuerare jävligt shyssta på Sweden Rock och körde för ett rimligt pris ist för marknadspris. kanske berodde på folket eller vem det var, men bra för pr.
Mja...1500 spänn för tre bokstäver tycker jag inte är rimligt.

Men det kanske bara är jag som är miljöskadad...sedan kan man ju ifrågasätta seriositeten att tatuera på en festival, men det är en annan sak och ett annat forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in