Någon som vet något om Red and White Crew Eastcoast? Är detta en alldeles nystartad supportgrupp och varifrån kommer de? Östkusten, typ Kalmar eller?
Träffade på ett par av dom nere på swedenrock förra sommaren... Då hade dom skaffat ett hus någonstans i Blekinge har jag för mig... Vet dock ej vilken HA-avdelning dom lyder under. De hade skinnvästar med en vit patch med svart text, som det stod red and white crew på.
Träffade på ett par av dom nere på swedenrock förra sommaren... Då hade dom skaffat ett hus någonstans i Blekinge har jag för mig... Vet dock ej vilken HA-avdelning dom lyder under. De hade skinnvästar med en vit patch med svart text, som det stod red and white crew på.
De har synts i Blekinge fler gånger under förra året. Var de hör hemma vet jag inte.
Decent försvann för flera år sedan. Lade ner p.g.a. vikande medlemsantal och aktivitet.
Nu är det inte riktigt min landsända men finns Flamman kvar? De hade kul fester ibland. Lords Choppers Crusaders kommer väl därifrån trakterna också?
Är det någon som minns Bison Mc? Det var en skön lirare som höll i det projektet vill jag lova. Undrar om han någonsin fick ta på sig de rödvita färgerna han trånade efter?