Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-03-16, 17:11
Medlem
Någon som vet något om Red and White Crew Eastcoast? Är detta en alldeles nystartad supportgrupp och varifrån kommer de? Östkusten, typ Kalmar eller?
Citera
2009-03-17, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Någon som vet något om Red and White Crew Eastcoast? Är detta en alldeles nystartad supportgrupp och varifrån kommer de? Östkusten, typ Kalmar eller?

norrköping?
Citera
2009-03-18, 11:48
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Träffade på ett par av dom nere på swedenrock förra sommaren... Då hade dom skaffat ett hus någonstans i Blekinge har jag för mig... Vet dock ej vilken HA-avdelning dom lyder under. De hade skinnvästar med en vit patch med svart text, som det stod red and white crew på.
Citera
2009-03-18, 19:21
Medlem
Patchar

Någon som vet vad patcharna på Rudaz väst betyder?
"E.C.8" och den som där står något med "Soldier"??
http://www.hellsangelslasvegas.com/clubpicpages/rudaz.htm

Citera
2009-03-18, 22:48
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Träffade på ett par av dom nere på swedenrock förra sommaren... Då hade dom skaffat ett hus någonstans i Blekinge har jag för mig... Vet dock ej vilken HA-avdelning dom lyder under. De hade skinnvästar med en vit patch med svart text, som det stod red and white crew på.
De har synts i Blekinge fler gånger under förra året. Var de hör hemma vet jag inte.
Citera
2009-03-18, 22:53
Medlem
r&w crew

Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
De har synts i Blekinge fler gånger under förra året. Var de hör hemma vet jag inte.

i tving, mellan ronneby och karlskrona. mitt ute i skogen
Citera
2009-03-18, 23:01
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
i tving, mellan ronneby och karlskrona. mitt ute i skogen
OK, därav att man ser dem i Karlskrona alltså.

Men de har ju farthinder i Tving numera så lite civiliserat är det ju
Citera
2009-03-19, 07:35
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
OK, därav att man ser dem i Karlskrona alltså.

Men de har ju farthinder i Tving numera så lite civiliserat är det ju
Finns inte Decent MC kvar i K-krona?
De hade ju tungan långt uppe i HAs röv för ett antal år sedan.
Citera
2009-03-19, 11:15
Medlem
Decent försvann för flera år sedan. Lade ner p.g.a. vikande medlemsantal och aktivitet.
Nu är det inte riktigt min landsända men finns Flamman kvar? De hade kul fester ibland. Lords Choppers Crusaders kommer väl därifrån trakterna också?
Är det någon som minns Bison Mc? Det var en skön lirare som höll i det projektet vill jag lova. Undrar om han någonsin fick ta på sig de rödvita färgerna han trånade efter?
Citera
2009-03-19, 14:12
Medlem
JJDecays avatar
Någon som vet, HA Stockholms hemsida har ju inte uppdaterats sedan ja...januari 2007, tänker då mest på RIP Rudaz finns ju, men inte på Gedda?

Är det för att ingen orkar, vill etc uppdatera sidan, eller finns det något bakomliggande ang. hans bortgång?...just curious..

Annars brukar ju klubbar iaf.. framföra RIP på bortgångna medlemmar.
Citera
2009-03-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Någon som vet, HA Stockholms hemsida har ju inte uppdaterats sedan ja...januari 2007, tänker då mest på RIP Rudaz finns ju, men inte på Gedda?

Är det för att ingen orkar, vill etc uppdatera sidan, eller finns det något bakomliggande ang. hans bortgång?...just curious..

Annars brukar ju klubbar iaf.. framföra RIP på bortgångna medlemmar.
gedda tog livet av sig, och det är inte riktigt accepterat inom ha
Citera
2009-03-19, 17:16
Medlem
Nalle?

Någon som vet om det finns nån form av R I P på den mördade Nalle?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in