Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-22, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
De säger du, känner du Allan? Du får det att låta så..
Finns en avstängd användare som utgav sig för att vara Allan till mig i PM

Vilket troll du är LPC
Jag känner honom ja. Hurså?
Citera
2009-11-22, 18:17
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Jag känner honom ja. Hurså?

Hur väl känner du honom?
Citera
2009-11-22, 20:20
Medlem
SuperStocks avatar
Nån som vet nåt om vad som hände på Chill Out:s fest i Molkom förra helgen bla var tydligen HA och Mohawks inblandade i bråk mot värdklubben .
Citera
2009-11-22, 20:29
Bannlyst
Citat:
Hur väl känner du honom?
Det har inte du med att göra.
Citera
2009-11-23, 06:02
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Hur väl känner du honom?
Han har sett en bild på honom i en tidning och så har han dessutom läst om honom på internet. Med andra ord är de jävligt tighta.
Citera
2009-11-23, 16:30
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violence
Med en golf klubba bakifrån; tufft...
Ändamålen helgar medlen. Ingen synpunkt på hur han löser situationen, bara han löser den. Sen att du kan räkna upp otaliga tillfällen då BT har delat ut stryk, det tvivlar jag inte på.
Jag vet också tillfällen då de har delat ut en del smällar. Jag kan å andra sidan också påminna mig ett flertal tillfällen då speciellt en odräglig person ifrån BTTG har blivit tillrättavisad å de strängaste. Och inte fan lärde han sig av det utan upprepar samma visa om och om igen. Du vet säkert vem jag menar

För att klargöra för dig så du slipper att sitta och hetsa upp dig i onödan, jag tycker att de var ett gäng tuffingar, inget snack om saken. Lite för tuffa för sitt eget bästa till och med.
Citera
2009-11-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Ändamålen helgar medlen. Ingen synpunkt på hur han löser situationen, bara han löser den. Sen att du kan räkna upp otaliga tillfällen då BT har delat ut stryk, det tvivlar jag inte på.
Jag vet också tillfällen då de har delat ut en del smällar. Jag kan å andra sidan också påminna mig ett flertal tillfällen då speciellt en odräglig person ifrån BTTG har blivit tillrättavisad å de strängaste. Och inte fan lärde han sig av det utan upprepar samma visa om och om igen. Du vet säkert vem jag menar

För att klargöra för dig så du slipper att sitta och hetsa upp dig i onödan, jag tycker att de var ett gäng tuffingar, inget snack om saken. Lite för tuffa för sitt eget bästa till och med.

Hygglo!
Citera
2009-11-23, 20:58
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Vadå sina kåkfarare, och vadå slussa ut sina egna?

Exakt vad är det du inte fattar?? Du kan inte ha suttit många minuter om du inte fattar vad jag pratar om.
Dom slussar inte bara ut andra kåkisar om du nu trodde det.
Citera
2009-11-23, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Exakt vad är det du inte fattar?? Du kan inte ha suttit många minuter om du inte fattar vad jag pratar om.
Dom slussar inte bara ut andra kåkisar om du nu trodde det.
Vad menar du när du säger att de slussar ut sina egna? För du vet uppenbarligen inte vad du snackar om.
Citera
2009-11-23, 21:06
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Vad menar du när du säger att de slussar ut sina egna? För du vet uppenbarligen inte vad du snackar om.

Sina egna rödvita och andra pundare slussas ut via Västkustfamiljen.
Citera
2009-11-23, 22:01
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Sina egna rödvita och andra pundare slussas ut via Västkustfamiljen.

Stämmer bra.
Citera
2009-11-24, 01:46
Medlem
Frittframs avatar
Red Devils har täckt över skylten

Helgen 14-15 nov hölls det hov i Red Devils lokaler i Umeå.
Objudna gäster i form av lagens bruna tarm dök dock upp och rörde om i grytan vilket ledde till att fem personer greps (varav noll personer greps i klubblokalen).

Västerbottens-Kuriren har sedan skrivit flitigt om detta och nu har denna artikel publicerats: http://vk.se/Article.jsp?article=314530

Citat:
Efter förra helgens polisinsats har Red Devils MC i Umeå nu täckt över skylten på sin klubblokal på Teg.

- Vi har också noterat det, men jag vill inte ha någon åsikt om vad det betyder, säger kriminalkommissarie Lars Kelly, vid polisen i Umeå.

Någon som har en bra gissning eller lite s.k fakta om varför man varit framme med sopsäck och tape. Kanske har det inget alls att göra med senare tids händelser!? Vad vet jag, I'm just a nobody...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in