Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-09, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cabron
Om de visste att de var iakttagna hade de nog blåst av hela resan för det första...

Det jag menade är att de borde utgått ifrån att de var det. Då är man av förklarliga skäl försiktigare, och har således ett bättre upplägg på sina affärer.

Men som i så många andra fall så blir folk bekväma efter ett tag och det brukar straffa sig.
Senast redigerad av Sicilianaren 2008-11-09 kl. 20:23.
Citera
2008-11-11, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det jag menade är att de borde utgått ifrån att de var det. Då är man av förklarliga skäl försiktigare, och har således ett bättre upplägg på sina affärer.

Men som i så många andra fall så blir folk bekväma efter ett tag och det brukar straffa sig.

Vem fan är du? någon sakkunig i det mesta tydligen, för du gödslar trådar överallt med massa svamel. toppen är väl när du tog över tråden yrkeskrimin ell svarar.
Citera
2008-11-11, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Vem fan är du? någon sakkunig i det mesta tydligen, för du gödslar trådar överallt med massa svamel. toppen är väl när du tog över tråden yrkeskrimin ell svarar.

Den stora frågan är ju - vem fan är du ?

Som först säger att du känner Denho väl men sen ändrar det när jag såg igenom det. Och sen har du enligt egen utsago bankat sönder Mehdi när han hade tre livvakter med sig.

Så, vem fan är du, gubbe, som endast kan säga att jag svamlat, men aldrig citera eller konkret peka på vad som är svammel.

Och det du citerade ovan är ju sant, vilket stör dig, då jag sagt ännu en vettig sak. Eller stämmer det inte att man gör bäst affärer om man är försiktig och att man bör utgå ifrån att man är iakttagen - och lägga upp affärerna utifrån det - istället för att vara efterklok.

Bemöt gärna han som citerade dig ovan, efter din briljanta uträkning som skulle innebära att vi har över 100.000 fångar i Sverige.

Som synes så är det du som står för svamlet.
Citera
2008-11-11, 16:31
Bannlyst
Citat:
Den stora frågan är ju - vem fan är du ?

Som först säger att du känner Denho väl men sen ändrar det när jag såg igenom det. Och sen har du enligt egen utsago bankat sönder Mehdi när han hade tre livvakter med sig.

Så, vem fan är du, gubbe, som endast kan säga att jag svamlat, men aldrig citera eller konkret peka på vad som är svammel.

Och det du citerade ovan är ju sant, vilket stör dig, då jag sagt ännu en vettig sak. Eller stämmer det inte att man gör bäst affärer om man är försiktig och att man bör utgå ifrån att man är iakttagen - och lägga upp affärerna utifrån det - istället för att vara efterklok.

Bemöt gärna han som citerade dig ovan, efter din briljanta uträkning som skulle innebära att vi har över 100.000 fångar i Sverige.

Som synes så är det du som står för svamlet.

Nu cyklar du allt! Ang Dahno så var du på hans muckafest? ja jag känner han
relativt väl, och hur skall jag ej förtälja dig, för mkt! min son och han umgås, minns parveln från bergsön, där även naser bodde en tid, Dahno har jag tyvärr ej träffat sen han försvann till turkiet. Han bjöd ner tatueran Håkan som mördades och var en god vän till mig. vi träffade danho och fler även min son drälde omring där. Han var klaskamrat med Danho och håkans lilebror Cristian som lämnat staden, men hälsar på mellan åt. på danhos muckarfest.

Mehdi den skinapan, visste jag ej vad det var för en filur bland alla galningar på röda rummet där jag häckat i flera år då, han var i köket, när bråket började och jag lade mig i och inget märkvärdigt att jag klapade till honom rejält.

Att det var mehdi visste jag inte har jag ju skrivit förr, men du läser väl bara dina vilsna inlägg, att några av hans kompisar spöade upp mig är heller inget märkvärdigt i min värld jag levt i mååånga år. vad är problemet? jag kan berätta så mkt om dom så du fasnar som en tapet i vägen. Detta har jag och mehdi pratat om senare på ett annat hak, då fick jag först reda på vem fan det var, trots att jag var på HA invignig på harleys med många gamla polare, när dom vart HA. Men jag spyr på han ändå, vadå kraftig, det har inte med det att göra dumhuve, det borde du väl veta.....
Citera
2008-11-11, 16:44
Bannlyst
Du behöver inte dra upp att du befunnit dig i samma lokal som lite HA-folk, för det har du nämnt så många gånger förr. Jag förstår att du är lite stolt, och att det är kul att nämna just den gången för det har kanske inte hänt så ofta, men det blir tjatigt.

Tänk den dagen då du skriver det till någon som tycker det är vardagsmat. Då kan det bli lite töntigt.

Sen kan vi sluta vara offt i den här tråden. Men du lovade mig i BMC-tråden att nämna vitten som såg dig banka Mehdi, och jag väntar fortfarande.

Samt bemöt gärna det ovan, han som ifrågasatte din magnifika uträkning.

Hade du länk till det du sa att du läst på KVS ?
Citera
2008-11-11, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cabron
9,000,000/80 = 112,500

Du menar att vi har åtminstone 112,500 interner i Sverige just nu?

Om de visste att de var iakttagna hade de nog blåst av hela resan för det första...

Nä där är nog mitt fel, i räkneverket, matte är ej min specialitet. jag skriver endast att det sitter en HA av 80 medlemmar, men skriver vidare att det är mindre än den genomsnitliga befolkningen, ett klavertramp av mig. helt rätt!

Man kan som sicilianaren inte vara bäst på allt, egot hans är så stort så vi andra som kritiserar hans gödsling av alla trådar är nog fel ute alesamans tydligen.

Men jag står för mitt, ett fel här och där får då rätas till, vilket skulle inebära att hela gb får rätas om.!
Citera
2008-11-11, 16:52
Bannlyst
Citat:
Nä där är mitt fel

Japp

Citat:
ett klavertramp av mig
Jo det var det ju

Citat:
helt rätt!
Japp

Citat:
Man kan som sicilianaren inte vara bäst på allt
Sluta överdriv så, jag blir generad. Jag är inte alls bäst på allt, men jag kan en hel del inom denna forumdelen.

Är det något som inte stämmer så är det bara att peka på vad, så benar vi ut det.
Citera
2008-11-11, 16:55
Bannlyst
Citat:
Du behöver inte dra upp att du befunnit dig i samma lokal som lite HA-folk, för det har du nämnt så många gånger förr. Jag förstår att du är lite stolt, och att det är kul att nämna just den gången för det har kanske inte hänt så ofta, men det blir tjatigt.

Tänk den dagen då du skriver det till någon som tycker det är vardagsmat. Då kan det bli lite töntigt.

Sen kan vi sluta vara offt i den här tråden. Men du lovade mig i BMC-tråden att nämna vitten som såg dig banka Mehdi, och jag väntar fortfarande.

Samt bemöt gärna det ovan, han som ifrågasatte din magnifika uträkning.

Hade du länk till det du sa att du läst på KVS ?

Nä fult riktigt att jag gammal skriver det att dom är mina vänner och det kom då lite of! Ang vitnena så kom ner till röda rumet och presentera dig någon dag så
skall jag läsa lusen av dig, men några namndropningar här gör jag ej, det är fred på det planet nu, och det var synerligen dumt av mig att skriva vitnena.
Men alla är vi inte sicilianare.....och idag skulle jag med glädje klappa till idioten mehdi igen! vad fan tror du den skäggapan är för något, är du impad av västfolk eller någon idiot till ledare, som snart får åka hem till iran där fanstyget hör hemma. Nått galet är det med dig och gamal är du tydligen ej!
Citera
2008-11-11, 16:57
Bannlyst
Vi lämnar offt därhän och låter tråden gå i rätt riktning.
Citera
2008-11-11, 16:58
Bannlyst
Citat:
Japp

Jo det var det ju

Japp

Sluta överdriv så, jag blir generad. Jag är inte alls bäst på allt, men jag kan en hel del inom denna forumdelen.

Är det något som inte stämmer så är det bara att peka på vad, så benar vi ut det.

Vi har lusläst dina inlägg, någon valp utan erfarenhet av teglet har du ej, och dina utbeningar med flera, märk väl flera åkte du på däng, hur var det med Wurtsen? lägg av nu och skriv i skvallertråden.
Citera
2008-11-11, 17:02
Bannlyst
Citat:
Vi har lusläst dina inlägg
Smickrande

Citat:
märk väl flera åkte du på däng, hur var det med Wurtsen?

Man vinner inte en diskussion bara för att man skriver 'nu spelar vi tennis och jag vann'

Nu över till topic.
Senast redigerad av Sicilianaren 2008-11-11 kl. 17:11.
Citera
2008-11-11, 17:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Vi har lusläst dina inlägg, någon valp utan erfarenhet av teglet har du ej, och dina utbeningar med flera, märk väl flera åkte du på däng, hur var det med Wurtsen? lägg av nu och skriv i skvallertråden.

Ta inte illa upp men ibland undrar jag vad du går på, jag skrattar lika gott av varje inlägg..

Vilka är vi om jag får fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in