Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Den stora frågan är ju - vem fan är du ?
Som först säger att du känner Denho väl men sen ändrar det när jag såg igenom det. Och sen har du enligt egen utsago bankat sönder Mehdi när han hade tre livvakter med sig.
Så, vem fan är du, gubbe, som endast kan säga att jag svamlat, men aldrig citera eller konkret peka på vad som är svammel.
Och det du citerade ovan är ju sant, vilket stör dig, då jag sagt ännu en vettig sak. Eller stämmer det inte att man gör bäst affärer om man är försiktig och att man bör utgå ifrån att man är iakttagen - och lägga upp affärerna utifrån det - istället för att vara efterklok.
Bemöt gärna han som citerade dig ovan, efter din briljanta uträkning som skulle innebära att vi har över 100.000 fångar i Sverige.
Som synes så är det du som står för svamlet.
Nu cyklar du allt! Ang Dahno så var du på hans muckafest? ja jag känner han
relativt väl, och hur skall jag ej förtälja dig, för mkt! min son och han umgås, minns parveln från bergsön, där även naser bodde en tid, Dahno har jag tyvärr ej träffat sen han försvann till turkiet. Han bjöd ner tatueran Håkan som mördades och var en god vän till mig. vi träffade danho och fler även min son drälde omring där. Han var klaskamrat med Danho och håkans lilebror Cristian som lämnat staden, men hälsar på mellan åt. på danhos muckarfest.
Mehdi den skinapan, visste jag ej vad det var för en filur bland alla galningar på röda rummet där jag häckat i flera år då, han var i köket, när bråket började och jag lade mig i och inget märkvärdigt att jag klapade till honom rejält.
Att det var mehdi visste jag inte har jag ju skrivit förr, men du läser väl bara dina vilsna inlägg, att några av hans kompisar spöade upp mig är heller inget märkvärdigt i min värld jag levt i mååånga år. vad är problemet? jag kan berätta så mkt om dom så du fasnar som en tapet i vägen. Detta har jag och mehdi pratat om senare på ett annat hak, då fick jag först reda på vem fan det var, trots att jag var på HA invignig på harleys med många gamla polare, när dom vart HA. Men jag spyr på han ändå, vadå kraftig, det har inte med det att göra dumhuve, det borde du väl veta.....