Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-11, 19:10
Bannlyst
Snorig - jag ser ingen mening i en offt-duell. Vi släpper det och går vidare.
Citera
2008-11-11, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det ligger väl något i det du skriver, men häng inte läpp bara för det min kära snorig. Det är ingen som skrattar åt din stavning, vi förstår vad du vill få fram ändå

Det är ok herr jenerqvist, spela mangas kan man göra ute om det behovet finns.
Eler spela yrkeskriminell och häcka här hela dagarna i olika trådar där inget vettigt kommer fram annat än någon snurrfråga. intelektet är tomt för sicilianaren. Debbaterna han skrävlar om är ju lågvattenmärke och inte ens det klarar han av, w spelar ut han på 2 röda, klart han inte vill erkäna det, och nu har han ju chansen att svara wurtzen, en djävligt bra en! men frågan är klarar
han 1.20 cm i höjd när det blir potatismos vad än han hittar på, ja kom med svaret nu, kopiera ej vad leif frågar. .nå hur var det nu med Wurtzens fråga til dig.låt höra av en yrkeskriminell...dom vet så förbannat mkg...konstigt nog mer än e annan får nog sätta mig inte ett tag till så återkomer jag som yrkskriminell. svar väntas ang W fråga för 10 gången.
Citera
2008-11-11, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
svar väntas ang W fråga för 10 gången.

En sak i all välmening - det blir nog bättre om du först skriver till Leif och sen till mig.
Så du inte bara blandar ihop allt i en salig röra, för det gör det inte lättare för folk att svara. Man ska ju inte behöva leta saker att svara på i dina citat till andra.

Vet du/minns du vad det var som Wursten frågade ? Det bör du göra om du väntat så otåligt.
Citera
2008-11-11, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
En sak i all välmening - det blir nog bättre om du först skriver till Leif och sen till mig.
Så du inte bara blandar ihop allt i en salig röra, för det gör det inte lättare för folk att svara. Man ska ju inte behöva leta saker att svara på i dina citat till andra.

Vet du/minns du vad det var som Wursten frågade ? Det bör du göra om du väntat så otåligt.

Det är ju du som fick frågan och stack, nu hade du chances igen men dribblade till det med nya frågor, frågan var till dig, blanda inte in mig.

Håll reda på dina egna frågor!
Citera
2008-11-11, 19:43
Bannlyst
Citat:
Det är ju du som fick frågan och stack, nu hade du chances igen men dribblade till det med nya frågor, frågan var till dig, blanda inte in mig.

Håll reda på dina egna frågor!

Självklart vet jag frågan (och svaret) och kommer delge det om debattör Wursten ber mig snällt.

Men nu frågar jag dig, som hoppade som en glad tik-valp när Wursten skrev tennisresultatet. Du säger ju själv att det är 10:gången nu som du (eller NI) väntar på svaret.
Därför frågar jag - minns du frågan, eller är det som jag tror, att du bara följer ett drev där du inte har någon koll ?
Citera
2008-11-11, 20:05
Bannlyst
Citat:
Självklart vet jag frågan (och svaret) och kommer delge det om debattör Wursten ber mig snällt.

Men nu frågar jag dig, som hoppade som en glad tik-valp när Wursten skrev tennisresultatet. Du säger ju själv att det är 10:gången nu som du (eller NI) väntar på svaret.
Därför frågar jag - minns du frågan, eller är det som jag tror, att du bara följer ett drev där du inte har någon koll ?

Fullständig koll!
Citera
2008-11-11, 20:10
Bannlyst
Citat:
Fullständig koll!

Om du är angelägen om att få ett svar så ber jag dig upprepa frågan. Gör du inte det, så är du inte så angelägen som du nyss hävdade, samt du stärker min tes om att du inte har den blekaste om vad det handlar om.
Citera
2008-11-11, 20:18
Bannlyst
Citat:
Om du är angelägen om att få ett svar så ber jag dig upprepa frågan. Gör du inte det, så är du inte så angelägen som du nyss hävdade, samt du stärker min tes om att du inte har den blekaste om vad det handlar om.

Frågan var ej till mig, után till dig av wurtsen, lägg nu av med tramsa och det får du och wurtsen avsluta er disskution och W har väckt en fråga senast idag, läs och lär! vänd dig inte till mig,jag vet vad detgäller, återgå nu till nästa tråd igen men svara wurtsen först. sluta blanda in mig i en fråga som du skall svara på ej jag.
Citera
2008-11-11, 23:31
Medlem
Varning

Vad är detta?
Rena hönsgården!
Ni kacklar massa skit, men en del har tyvärr viss sanningshalt!
Vem drabbar det? Er själva? Knappast! Mao, vem gör ni illa?
Tidigare varningar har CENSURERATS! Därför nämns inga "namn" (signaturer) nu.
Tråden lusläses av vissa och en pusselbit här och där kan drabba tredje person.
Röd flagg är hissad! Tala är silver ......
Citera
2008-11-12, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bogartius
Vad är detta?
Rena hönsgården!

När fick du luft, om det kacklas tonårssnack och yrkeskriminela kråkan inte vill svara w utan tror att jag skall svara på en fråga stäld til honom. Är det inget du har med att göra. detta är flachback. sorry!
Citera
2008-11-12, 08:00
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogartius
Vad är detta?
Rena hönsgården!
Ja nu framkommer det inte speciellt mycket ny fakta om varken HA eller tredje part i den här tråden. Djungeltrumman där ute i verkligheten är vida överlägsen.
Citera
2008-11-12, 13:22
Medlem
Xxx

Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Ja nu framkommer det inte speciellt mycket ny fakta om varken HA eller tredje part i den här tråden. Djungeltrumman där ute i verkligheten är vida överlägsen.
Varför inte ställa undan trumman så vi slipper allt dunkande. Vi behöver också få lite ro och nattsömn. Är vi inte värda det? Vi har också våra jobb/uppdrag som skall skötas. Räcker det inte att allt vad vi gör noteras av statliga ämbetsmän? Vi kan inte släppa en liten fis utan att det antecknas! Sila snacket hönshjärnor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in