Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Då kan man komma med vilka förslag som helst (vilket vissa användare försökt med). "Genomför det här annars slutar jag skriva". Givetvis bör man inte tar hänsyn till om du tänker sluta skriva eller ej när man bedömer huruvida förslaget är bra eller dåligt. Ett löjligt hot bara.
Det är inte ett hot om att jag ska sluta diskutera, utan fakta om att jag
har undvikit att diskutera pga av dessa saker.
Inte att jag kommer sluta diskutera om jag inte får min vilja genom.
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Jag anser det blir mycket oöverskådligt och svårt att följa diskussioner där jag inte vet vem som skriver vad. Användarnamn och avatarer är två sätt att hålla reda på sådant. Men visst, det funkar utan avatarer men du vill ju även ta bort användarnamnen.
Nej, sluta sitta och ljug, eller läs tråden. Användarnamnet ska inte bort, de ska ändras och heta samma i hela tråden. Enda skillnaden att det ska vara ett prefix som visar att det är en anonym användare (exempel "Anonym") och ett unikt namn efteråt (exempel "2342" eller "Julgran" eller "FulFisk")
Det är drygt att diskutera med dig då du sätter ord i andras munnar alternativt att du har väldigt svårt att förstå vad folk skriver.
Kommer inte svara dig om du inte kommer med ett vettigt inlägg nästa gång, med påståenden som faktiskt stämmer.
edit:
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Om det nu är så extremt viktigt för dig, kan du inte bara ha ett relativt enkelt lösenord att skriva och logga in varje gång du ska in på Flashback? Man måste ju inte ha automatisk inloggning.
Suckar djupt. Läs tråden och se till att ha någorlunda uppfattning om vad den handlar om innan du uttalar dig. Vad är det med folk i den här tråden egentligen?