Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Bevis på att något som Zündel uttrycker om "Förintelsen" som kan motbevisas, kära motdebattör varmluftsaballong.
Zundel skriver inte om förintelsen då Zundel menar att någon förintelse aldrig skett. Typ samma utgångspunkt som du har.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Allt du hittills förmått är att smutskasta personen Zündel, men i sak har du inte lyckats med bedriften att vederlägga något av hans utsagor om $hoahmyten. Är det svårt att förstå?
Zundel har lyckats bra med att smutskasta sig själv med sin hitlerdyrkan och sin antisemitism och sin propagandadynga-
Utanför den ramen existerar inte Zundel.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Är det allt du har att erbjuda mig efter att ha läst tio gånger mer än jag? Tror ta mig tusan att du någonstans önskar att du kunde hitta en väg ur ditt tvångsmässiga förnekande?
Du har fel, du kommer alltid ha fel, förintelsen är ett historiskt faktum. Det kommer aldrig att föruändras, även om du du så länkar till Zundel i tio år till.
Förintelsen innebar enorm tragedi med fruktansvärda konsekvenser. Att ta detta som gisslan för att ljuga och förvränga är något är för mig obegripbart- obehagligt. .. Varför vill man vara en sådan? Vore det med handen på ditt hjärta liksom inte skönt att bara släppa skiten?- Du vet ju att du har fel, det är inte därför du förnekar förintelsen- eller hur?