2014-11-29, 18:11
Medlem
10010s avatar
Jag lider med alla som tvingas vara offer för förintelsebedrägeriet både mot sin vilja och de som inte tänker självständigt. Öppna era sinnen och ni skall se att vinnarna skriver historien och också omskriver historien för att gynna sig själva för att komma undan med krigsförbrytelser, så det blir enkelt att skylla allt på förlorarna. Jag lider med de judar som inte valt denna offerroll eller felaktiga bild av vad som hände i arbetslägren, och jag fördömer de pseudohistoriker som försöker med alla medel hålla myten med liv, plus skänker jag en tanke till de revisionister som blivit dömda av makten för att endast ifrågasätta och forska i bluffen. Vill är skyldiga oss själva att rannsaka det förgångna därför är det ohederligt och moraliskt fel att indoktrinera barn i rena falsarier oavsett vilken agenda man stöder. Sanningen börjar segra mer för var dag som gryr, myten om "förintelselägren" går snart förlorad
Citera
2014-11-29, 18:38
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
... myten om "förintelselägren"

Oj, varför tror du att de är en myt? Vilka skapade myten? När, hur och varför?
Citera
2014-11-29, 19:46
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Oj, varför tror du att de är en myt? Vilka skapade myten? När, hur och varför?

Nä, jag är inte troende och det vet du, jag väntar fortfarande på de tekniska bevisen angående "gasningarna", att det skall ta mer än 70 åren att få fram dem gör ju det hela lite märkvärdigt, så varför tro på en bluff när man kan gå på empiri. Fakta och bevis har aldrig varit pseudo-historikernas intresse, därav fler och fler som forskar i ämnet vaknar upp och inser bluffen. Som framgått innan så är inte sanningen viktig för dig utan det är att presentera en falsk världsbild för att gynna dina egna intressen, likaså de som kallar sig för överlevare och sägs påstå överleva dessa "dödsläger" gärna 5-7 på raken, och komma hem utan en skråma efter kriget, högst troligt eller inte. Så fortsätt med ditt grindvaktande i att försöka att lura på folk den stora bluffen, tack! Om allt hade gått väl hade vi haft judar boendes på Madagaskar nu men det är en annan historia, och vi hade haft fred på jorden istället för konstanta globala krig som gynnar sionisternas intressen som idag. Jag fördömer dig inte för att försöka mörklägga sanningen utan istället hoppas jag en dag att du mognar och inser ditt misstag och verkar för en befrielse utav människan från dagens kapitalistiska bojor och raskrig.
Citera
2014-11-29, 21:23
Medlem
MasterBaits avatar
Du svarade inte på frågan. Du vet alltså inte när eller varför "myten" skapades.

Märkligt, det verkar nästan som om nazisterna själva börjat "sprida myterna"... Redan i början av 30-talet visste alla i hela Europa vad nazisterna ville. Under åren fram till världskrigets slut var nassarna öppna med vad de gjorde och skrev öppet om sina planer i nazistiska tidningar. Många artiklar med hot om att förinta världens alla judar undertecknades av Goebbels.

I Europeiska tidningar 1933:
Nazis Seek to Crush Jew World over
From many Nazi official sources and through other authoritative avenues of information, this reporter learned that the Nazi line of action is not restricted to the ousting of Jews from Germany but extends to the extermination of the race throughout the world.
http://www.jta.org/1933/09/24/archive/nazis-seek-to-crush-jew-world-over

Tyska tidningar och radio, juni 1942
The Nazis will carry out a “mass-extermination of Jews”..., the Berlin radio announced tonight, quoting an article written by Goebbels, the Nazi Minister of Propaganda.
In his article, published in Das Reich, Goebbels states that not only will the Jews of Europe be exterminated, but “even those beyond Europe”...

http://www.jta.org/1942/06/14/archive/nazi-threaten-extermination-of-jews-in-reprisal-for-bombing-of-german-citys

I tyska tidningar maj 1943:
Germany must destroy the Jews and there can be no mercy,”Goebbels says in an article under his signature published in Das Reich, official organ of the Ministry of Propaganda. “The slightest weakness in the solution of the Jewish question might endanger Germany as well as the whole of Europe.”
“The extinction of the Jewish race is of historic importance,” Goebbels continues. “It cannot be stopped. The day will come when the Jews all over the world will receive the same punishment which the Jews under Germany are now undergoing. The Jews want the defeat of the Axis, therefore it is nothing more than obvious that we should first get rid of our enemies at home in order to effectively fight our enemy outside our borders.”
http://www.jta.org/1943/05/09/archive/goebbels-says-jews-must-be-exterminated-without-mercy-arrests-in-rumania
Citera
2014-11-29, 22:19
Medlem
10010s avatar
Citat:
Du svarade inte på frågan. Du vet alltså inte när eller varför "myten" skapades.

Jag länkar till judiska hemsidor för att göra ett försök att få dig att tro på myten

Du menar varför jag skall tro på en myt? Som sagt jag behandlar empiri först, och denna är mycket talande angående vad som pågick och vilka som ville ha krig. http://theendofzion.com/wp-content/uploads/2013/01/march-24-1933-daily-express-judea-declares-war-on-germany.jpg

http://www.biblestudysite.com/judea%20declares%20war%20-800px.jpg

Vilket grävarbete och länka till judiskt källmaterial utan original upplaga, visst har zionisterna skrivit så i efterhand då måste det vara sant. Du har redan försökt samma taktik med andra och där gick du bet på, tyvärr jag har redan varit på din sida en gång tills jag granskade detta ordentligt, man kan få fram vad som helst utan ordentliga och riktiga bevis.

Don't shite with Sherlock, Watson!

Frågan är om jag åkte tillbaks med dig i tiden och du fick ej bevittna det du påstår ha hänt om du fortfarande skulle hålla fast vid dina falsarier för att gynna din egen agenda samt världsbild eller om du skulle svälja stoltheten och erkänna att revisionisterna har haft rätt hela tiden.
Citera
2014-11-29, 22:57
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Vilket grävarbete och länka till judiskt källmaterial utan original upplaga, visst har zionisterna skrivit så i efterhand då måste det vara sant. Du har redan försökt samma taktik med andra och där gick du bet på, tyvärr jag har redan varit på din sida en gång tills jag granskade detta ordentligt, man kan få fram vad som helst utan ordentliga och riktiga bevis..

Jo, det finns ju hundratusentals förfalskade dokument - när, av vilka och hur förfalskades dessa?

Texterna som jag hänvisade till finns på många ställen på nätet. Du kan även söka historiskt på tyska tidningssajter för originaltexterna på tyska som nazisterna publicerade.

Men jag vet, revisionisterna är alltid upptagna med att hålla för ögonen och förneka det som dom inte vill se. Så länge man slipper se nåt så finns det inte.
Citera
2014-11-30, 01:20
Medlem
10010s avatar
Citat:
Jo, det finns ju hundratusentals förfalskade dokument - när, av vilka och hur förfalskades dessa?

Texterna som jag hänvisade till finns på många ställen på nätet. Du kan även söka historiskt på tyska tidningssajter för originaltexterna på tyska som nazisterna publicerade.

Men jag vet, revisionisterna är alltid upptagna med att hålla för ögonen och förneka det som dom inte vill se. Så länge man slipper se nåt så finns det inte.

Du vill inte riktigt förstå, jag har varit där var du är nu, dock hade jag en hunger att söka efter mer kunskap och en dag kunde jag inte ljuga för mig själv längre efter hittat mer material i ämnet. Det som skedde har kraftigt gjorts om till en överdrift som inte överensstämmer defacto vad som skedde, och har utnyttjats väl av judarna att skapa immunitet mot sig själva samtidigt som de själva kan flytta fram positionerna. Genom mitt yrke träffar jag en enstaka judar då och då och känner medlidande för dessa stackars satar att de själva skall svartmålas för vad några rika zionister har gjort förintelsebluffen till. Alla är dessa inte medskyldiga en och en annan får ta mer skit än nödvändigt för att en girig jude vill leka sjörövare med sina bluffhistorier inför skolbarn. De som svalt och fick tyfus har min största medlidande, inte de som leker charlataner!
Citera
2014-11-30, 01:48
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Du vill inte riktigt förstå, jag har varit där var du är nu, dock hade jag en hunger att söka efter mer kunskap och en dag kunde jag inte ljuga för mig själv längre efter hittat mer material i ämnet.

Lol! Tvivlar starkt på det. Jag har läst otroliga mängder material om andra världskriget, och jag har läst allt av förnekarna. Ju mer man läser den illa skrivna anti-semitiska dyngan, fulla av lögner och avsiktliga missförstånd, desto klarare förstår man att din sidan inte har något att komma med. Liksom du själv är ett bevis för. Du slingrar dig med luddiga påståenden utan någonting bakom att backa upp med. "Vi" har "åtminstone" hundratusentals "förfalskningar", otroligt väl förfalskade handstilar och namnteckningar, korrespondens, orders om massavrättningar osv osv osv. Men ni har ingenting öht att visa upp som ens backar upp ett av era påståenden en millimeter. Spendera mer tid du på ditt patetiska skitsnack om du vill, vi vet att ni inte har något att komma med. *gäsp*
Citera
2014-11-30, 03:47
Medlem
10010s avatar
Citat:
Lol! Tvivlar starkt på det. Jag har läst otroliga mängder material om andra världskriget, och jag har läst allt av förnekarna. Ju mer man läser den illa skrivna anti-semitiska dyngan, fulla av lögner och avsiktliga missförstånd, desto klarare förstår man att din sidan inte har något att komma med. Liksom du själv är ett bevis för. Du slingrar dig med luddiga påståenden utan någonting bakom att backa upp med. "Vi" har "åtminstone" hundratusentals "förfalskningar", otroligt väl förfalskade handstilar och namnteckningar, korrespondens, orders om massavrättningar osv osv osv. Men ni har ingenting öht att visa upp som ens backar upp ett av era påståenden en millimeter. Spendera mer tid du på ditt patetiska skitsnack om du vill, vi vet att ni inte har något att komma med. *gäsp*

Precis samma taktik som innan kör hen, perfekt för att hamna i cirkelresonemang utan ett slut och en perfekt taktik att få tråden att mynna ut i en trolltråd, hens namn är nog så avslöjande. Det fanns inget av substans i det du länka, vilket är inte så konstigt eftersom du måste backa upp den största lögnen i modern tid med falsarier. Jag har varit där du befinner dig nu så gör dig en tjänst sök upp annan information än den skriven av bolsjeviker, krypto-bolsjeviker och judar mm.

Som jag trodde då inte ens om jag tog dig tillbaks i tiden, och du fick bevittna själv arbetslägren i presens och därmed inga dödsläger som du försöker inbilla oss andra till att det var, så hade du kunnat vara ärlig när du kom tillbaka i modern tid och återberätta det fantastiska.

Vem är det som är tröttsam och levererar floskler, jag antar det är en merit du håller högt på ditt CV, konsten att skriva nonsens.

Jag finns för dig den dagen då du vaknar upp och inser ditt misstag, att du levt för en lögn som du tillbringat mycket tid och kraft för att försvara. Jag finns där för dig att hålla om dig när den dagen kommer då nedslaget gestaltas såväl mentalt som i sin fysiska form och omkullkastar ditt bräckliga lynne, jag finns där för dig att för att hjälpa dig upp på fötter och guida dig till lyckans och sanningens väg! Det finns hopp även för de mest indoktrinerade, en dag blir det du som står där som bevis för just detta
Senast redigerad av 10010 2014-11-30 kl. 03:51.
Citera
2014-11-30, 05:35
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
[...]
Jag finns för dig den dagen då du vaknar upp och inser ditt misstag, att du levt för en lögn som du tillbringat mycket tid och kraft för att försvara. Jag finns där för dig att hålla om dig när den dagen kommer då nedslaget gestaltas såväl mentalt som i sin fysiska form och omkullkastar ditt bräckliga lynne, jag finns där för dig att för att hjälpa dig upp på fötter och guida dig till lyckans och sanningens väg! Det finns hopp även för de mest indoktrinerade, en dag blir det du som står där som bevis för just detta
Oj, jag känner mig plötsligt omvänd. Jag har skådat ljuset och insett att jag har blivit fullpumpad med så mycket judelögner att jag inte längre ens tror på månlandningarna, fotbolls-VM 58, att Saddam Hussein är död eller på att världens alla politiker är mänskliga över huvud taget.

Så.. Jag är förvisso inte MasterBait (som du argumenterat med/mot nyligen), men skulle du inte kunna lotsa mig, en enkel själ som har börjat skönja den stora och heliga sanningen, i alla fall så att jag hamnar helt rätt nu (alltså "guida [mig] till lyckans och sanningens väg" som du själv skrev)?

Du får så klart gärna ta det via pm om du så önskar.

Citera
2014-11-30, 13:07
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
. Det fanns inget av substans i det du länka,

Jo, de har väldigt mycket substans. Samma texter och tusentals till hittar du i nyhetssök över hela världen. Du hittar Goebbels egna skriverier och hot om att förgöra alla världens judar i nazistenas egna tidningar som i Das Reich. Det är lätt att bevisa hur medvetna människor var om nazisternas mål t.o.m. innan kriget bröt ut och hur Europa följde händelseförloppet. Du kan ta en sväng till Kungliga Biblioteket eller till Carolina och titta i gamla tidningar från den här tiden och du har samma nyhetsartiklar där. Men jag antar att du skulle påstå att en jude hade varit där och klistrat in artiklarna. Du kan även passa på att läsa lite brevväxlingar mellan tyskar och svenskar. Men det har naturligtvis också judar tänkt på att placera dit, liksom de placerat ut och förfalskat nyhetsartiklar i tidningar och brevväxlingar runt omkring hela världen. Det måste ha varit ett väldigt dyrt och tidskrävande jobb.... Men vilket minutiöst noggrant jobb de har gjort! Den som kan sin historia tror ju faktiskt på alla spår från den här tiden.

Jag kan ge dig tusentals länkar och du skulle skriva samma sak som ovan. Skillnaden är att du rabblar en massa goja utan den minsta lilla bevisning att backa upp dina påståenden med... Inte en enda länk...
Senast redigerad av MasterBait 2014-11-30 kl. 13:09.
Citera
2014-11-30, 14:18
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
.

Det enda du kunde komma med är månlandningar, S. H. död, fotbolls vm 58 som inte diskuterats, du måste ju vara gud själv nästan, se till så att du inte spricker nästa gång du tar i med nonsens som din kamrat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in