Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBait
Lol! Tvivlar starkt på det. Jag har läst otroliga mängder material om andra världskriget, och jag har läst allt av förnekarna. Ju mer man läser den illa skrivna anti-semitiska dyngan, fulla av lögner och avsiktliga missförstånd, desto klarare förstår man att din sidan inte har något att komma med. Liksom du själv är ett bevis för. Du slingrar dig med luddiga påståenden utan någonting bakom att backa upp med. "Vi" har "åtminstone" hundratusentals "förfalskningar", otroligt väl förfalskade handstilar och namnteckningar, korrespondens, orders om massavrättningar osv osv osv. Men ni har ingenting öht att visa upp som ens backar upp ett av era påståenden en millimeter. Spendera mer tid du på ditt patetiska skitsnack om du vill, vi vet att ni inte har något att komma med. *gäsp*
Precis samma taktik som innan kör hen, perfekt för att hamna i cirkelresonemang utan ett slut och en perfekt taktik att få tråden att mynna ut i en trolltråd, hens namn är nog så avslöjande. Det fanns inget av substans i det du länka, vilket är inte så konstigt eftersom du måste backa upp den största lögnen i modern tid med falsarier. Jag har varit där du befinner dig nu så gör dig en tjänst sök upp annan information än den skriven av bolsjeviker, krypto-bolsjeviker och judar mm.
Som jag trodde då inte ens om jag tog dig tillbaks i tiden, och du fick bevittna själv arbetslägren i presens och därmed inga dödsläger som du försöker inbilla oss andra till att det var, så hade du kunnat vara ärlig när du kom tillbaka i modern tid och återberätta det fantastiska.
Vem är det som är tröttsam och levererar floskler, jag antar det är en merit du håller högt på ditt CV, konsten att skriva nonsens.
Jag finns för dig den dagen då du vaknar upp och inser ditt misstag, att du levt för en lögn som du tillbringat mycket tid och kraft för att försvara. Jag finns där för dig att hålla om dig när den dagen kommer då nedslaget gestaltas såväl mentalt som i sin fysiska form och omkullkastar ditt bräckliga lynne, jag finns där för dig att för att hjälpa dig upp på fötter och guida dig till lyckans och sanningens väg! Det finns hopp även för de mest indoktrinerade, en dag blir det du som står där som bevis för just detta