2009-10-06, 08:12
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Jag vill fortfarande ha svar på vad jag har ljugit om och vad jag ska visa källor på?

Citat:
Utplundringen av skolungdomar och skattebetalare fortsätter..

Det här uttalandet tex räcker väl.
Visa oss på några av Grosher utplundrade skolelever eller skattebetalare.
Eller plocka fram några källor på de decimetertjocka sedelbundarna.

/VV
Citera
2009-10-06, 08:33
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaesarDavid
Då har vi åtminstone enats om att de koncentrationslägerfångar som föreläst i Sverige inte har skott sig på skattebetalares eller någon annans bekostnad.
Säger hatpropagandisten som ligger bakom påhittet. Jag har frågat dig tidigare varför du ljuger och hittar på? Ingen, mer än, du hade ju använt ordet ”förmögenhet”. Precis som du ljuger om att revisionister påstår att ”Israel och/eller judar pressar USA:s regering på pengar”. Scrolla och läs vidare hur CaesarDavid slingrar sig:

https://www.flashback.org/showthread.php?p=19030351#post19030351

Men inte skulle väl du erkänna det? Att få dig att erkänna att du ljugit är sannolikt likvärdigt med att få en ”överlevare” som Grocher att erkänna att han ljög om Sepps handhavande med barnet.
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
...de decimetertjocka sedelbundarna.
... är sagoberättaren Månsans påhitt. Fråga honom!
Senast redigerad av BlizzardKing 2009-10-06 kl. 08:48.
Citera
2009-10-06, 08:43
Medlem
unsungs avatar
Mietek Grocher verkar ha med sin bok till försäljning när han turnerar runt i våra skolor.

Citat:
Hejsan,
jo jag ska berätta att idag kom MIETEK till våran skola, Han befann sig under andra världskriget i nio olika koncentrationsläger i Polen och Tyskland och han överlevde alla. Har aldrig sett någon så snäll människa i hela mitt liv och man kan inte fatta att folk kan vara så dumma mot så många personer delvis för att dem är judar! ååh jag blev så arg så jag började gråta. Jag kommer aldrig glömma denna dagen ! då jag, johanna johansson fick träffa Mietek Grocher han som var den enda som överlevde i hans familj och även över många människor. Man kunde köpa boken för 140kr men självklart tog jag inte med pengar.. Men jag ska köpa den ute i bok handeln och det är verkligen en sak jag måste göra! Köp den du också: "jag överlevde Mietek grocher" heter boken.

http://jahts.devote.se/blogs/1705924/mietek-grocher.htm
Citera
2009-10-06, 08:57
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Citat:
decimetertjocka sedelbuntar
... är sagoberättaren Månsans påhitt. Fråga honom!

https://www.flashback.org/showpost.php?p=18440015&postcount=36

Citat:
Alla ni som haft den dubiösa äran att få beskåda Mietek Grocher kanske sett sedelbuntarna och gjort en uppskattning hur många decimeter höga de var? Hoppas edera föräldrar fick valuta för skattepengarna.

Är du bara dum eller kan du inte använda SÖK-funktionen?

/VV
Citera
2009-10-06, 09:02
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=18440015&postcount=36

Är du bara dum eller kan du inte använda SÖK-funktionen?
Och du kanske borde lära dig vad ironi är, även om det råkar handla om lipjudar.
Citera
2009-10-06, 09:18
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Grocher bör alltså kunna kvittera ut en 30-40 papp (exkl. moms!) för ett par timmars lögner och krokodiltårar. Hade det inte varit på fullt allvar hade det varit skitkul humor. Svenne betalar, givetvis.

http://expo.se/forelasningar.html
Är du från vettet? Tänk lite.
Jag kan garantera dig att ingen budget i våra ekonomiskt hårt pressade skolor inrymmer möjligheter att vräka ut de belopp du gissar på. 1500-2500 kr för 3-4 lektioners arbete (inklusive skollunch) lyder det rätta svaret på gåtan.
Citera
2009-10-06, 09:48
Medlem
Ezzelinos avatar
Den sanslöst korkade Johanna (citerad av unsung) exemplifierar väl varför dessa gamla germanhatande judeparasiter och lögnaktiga Israelpropagandister är en skam för Sverige och alla andra vita nationer som betalar och hyllar dem för att de ersätter sund, förnufts- fakta- och analysinriktad historieundervisning med sina jiddischbrytande känslomässiga utpressningspajaskonster:

Citat:
"Har aldrig sett någon så snäll människa i hela mitt liv och man kan inte fatta att folk kan vara så dumma mot så många personer delvis för att dem är judar! ååh jag blev så arg så jag började gråta.---

jag ska köpa den ute i bok handeln och det är verkligen en sak jag måste göra! Köp den du också: "jag överlevde Mietek grocher " heter boken."

Vi pratar ju masspropaganda när det gäller dessa erbarmligt mytomaniska judegubbar - Ferenc Göndörs skitbok hade tryckts i 72.000 exemplar, de flesta säkert påprackade skolungdomar. En nätt förtjänst för den gamle Israelpropagandistiske rasistjuden.

Den löjeväckande lögn-och hatpamfletten "...om detta må ni berätta", hoptotad av två svenskfientliga judar vid namn Bruchfeld och Levine som bisarrt nog fått akademiska tjänster för att fortsätta bedriva sin antigermanska, projudiska agenda, trycktes i drygt en miljon exemplar och tvingades på skolbarnen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Om_detta_m%C3%A5_ni_ber%C3%A4tta

http://www.levandehistoria.se/node/2702

http://radioislam.org/islam/svenska/fildok/filer/nyhet/nyhet16.htm
Citera
2009-10-06, 10:26
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Och du kanske borde lära dig vad ironi är, även om det råkar handla om lipjudar.

Så du inser nu iallafall att du gjorde bort dig när du inte klarade av att leta fram sedelbuntsskribenten.

Ironi?
Tror du verkligen felia är ironisk när han ljuger ihop sina falska insuinationer om judar?
Eller kanske blev felia torterad?
Den möjligheten brukar ni ju också dra till med när ni inte har fog för era inlägg.

/VV
Citera
2009-10-06, 10:34
Medlem
felias avatar
Citat:
Det här uttalandet tex räcker väl.
Visa oss på några av Grosher utplundrade skolelever eller skattebetalare.
Eller plocka fram några källor på de decimetertjocka sedelbundarna.

/VV

Så det här skulle göra mig till en lögnare...

Nåväl, jag vet att du inte begriper vare sig satir eller ironi och har grava problem med läsförståelsen. Med hjälp av dina vänner i lynchmobben blir det inga problem att fabricera grundlösa anklagelser mot meningsmotståndare och du är ju ett ynklig litet kräk som gärna hetsas att visa upp din fördomsfulla personlighet. Nästa gång ( jag lovar att det blir fler gånger) skiter jag helt enkelt i att fråga vad du inte begriper och försöka förklara för dig. Dra upp dina nerdragna brallor och försvinn ur min åsyn.
Citera
2009-10-06, 10:44
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Är du från vettet? Tänk lite.
Jag kan garantera dig att ingen budget i våra ekonomiskt hårt pressade skolor inrymmer möjligheter att vräka ut de belopp du gissar på. 1500-2500 kr för 3-4 lektioners arbete (inklusive skollunch) lyder det rätta svaret på gåtan.

Ja en fröken som du borde veta vad en lektion i syslöjd får kosta men det är inte pennfodral som ska läras ut, det är förintelsen och då kan kostnadsramarna bågna utan problem. Visa upp en källhänvisning till ditt påstående.
Citera
2009-10-06, 10:52
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Så det här skulle göra mig till en lögnare...

Nåväl, jag vet att du inte begriper vare sig satir eller ironi och har grava problem med läsförståelsen. Med hjälp av dina vänner i lynchmobben blir det inga problem att fabricera grundlösa anklagelser mot meningsmotståndare och du är ju ett ynklig litet kräk som gärna hetsas att visa upp din fördomsfulla personlighet. Nästa gång ( jag lovar att det blir fler gånger) skiter jag helt enkelt i att fråga vad du inte begriper och försöka förklara för dig. Dra upp dina nerdragna brallor och försvinn ur min åsyn.

Så det finns alltså inga sedelbuntar?
Så det finns alltså inga skolbarn som blivit utplundrade?

Då återstår det bara en gammal man som upplevt fasorna i krigets Tyskland.
I alla fall tills trovärdiga källor om motsatsen visats upp.
Kan vara bra att veta för läsarna på detta forum.

/VV

PS: Kan det verkligen vara så?
Man ljuger och hittar på en massa strunt och när man blir påkommen och folk ber om källor för ens dravel så vänder man kappan mot vinden och påstår att det man skrev alls inte var några lögner utan ironi och satir.
Makalöst!!
Citera
2009-10-06, 11:19
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ja en fröken som du borde veta vad en lektion i syslöjd får kosta men det är inte pennfodral som ska läras ut, det är förintelsen och då kan kostnadsramarna bågna utan problem. Visa upp en källhänvisning till ditt påstående.
Vad är det för typ av källa du efterfrågar? En prislista över judiska föredragshållare? En webadress visande någon skolförvaltnings upplistade föredragsbudget? En skolas kontoutdrag som av outgrundlig anledning skulle finnas att beskåda på nätet?

Hur lär man ut ett pennfodral förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in