2010-03-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Naaaw, det är ingen som ska gnälla på er. Klart ni får syssla med det ni vill och många killar gillar ju tjejer med intressen, och det är ju bra er hästbästisar.

ja men det är inte första gången man läser, hör gnäll om detta.. jag förstår bara inte vad som är problemet.. det är väl bara hålla sig ifrån tjejer som pysslar med hästar svårare än så är det väl inte?
Citera
2010-03-19, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
ja men det är inte första gången man läser, hör gnäll om detta.. jag förstår bara inte vad som är problemet.. det är väl bara hålla sig ifrån tjejer som pysslar med hästar svårare än så är det väl inte?
Man ska hålla sig till det man gillar vilket betyder att man håller sig ifrån det/de man ogillar. Grejen med hästar är väl att det kan ta mycket tid, nu vet jag inte hur mycket tid en genomsnittlig hästtjej lägger ner, men för mycket tid till intressen kan ju irritera vissa. Det kanske du kan förstå? På samma sätt som du kanske skulle bli sur om din kille spelade fotboll flera timmar per kväll. Men hur mycket tid lägger du ner per vecka?
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-03-19 kl. 22:33.
Citera
2010-03-19, 22:34
Medlem
När jag var ganska ung gillade jag en hästtjej. De var min första kärlek

I alla fall, hon var social, glad som en "heroinpåverkad Jonas Gardell". Dock fanns det en sak jag störde mig på så jävla mycket. Hon slavade nästan, hon åkte ofta efter skolan till stallet där hon "umgicks" med sin häst, hon red inte, hon mockade och all den där skiten. Hon red en gång i veckan och det var ganska sent på kvällarna(har jag för mig). Kan ni tänka er? Slava, gratis ... Jag har sett många sådana tjejer och jag undrar vad som är problemet!!!!!!!!!

BTW: Hon hade ett tight as
Citera
2010-03-19, 22:47
Medlem
Citat:
Man ska hålla sig till det man gillar vilket betyder att man håller sig ifrån det/de man ogillar. Grejen med hästar är väl att det kan ta mycket tid, nu vet jag inte hur mycket tid en genomsnittlig hästtjej lägger ner, men för mycket tid till intressen kan ju irritera vissa. Det kanske du kan förstå? På samma sätt som du kanske skulle bli sur om din kille spelade fotboll flera timmar per kväll. Men hur mycket tid lägger du ner per vecka?

nu lägger jag ner mer tid eftersom jag är singel och inte har nått som håller mig "hemma" .. men när jag var i ett förhållande lade jag ner några timmar per dag pga att egen häst kräver en del .. min medryttare tog vissa dagar och då var jag ledig... men killen min hade sina intressen som också tog sin tid.. men har man ett förhållande så får man helt enkelt komma överens.. vissa dagar var det bara han och jag... jag var heller aldrig särskilt pratglad om min häst och stallet inför honom eftersom han inte var ett dugg intresserad .....
Citera
2010-03-19, 22:50
Bannlyst
Citat:
nu lägger jag ner mer tid eftersom jag är singel och inte har nått som håller mig "hemma" .. men när jag var i ett förhållande lade jag ner några timmar per dag pga att egen häst kräver en del .. min medryttare tog vissa dagar och då var jag ledig... men killen min hade sina intressen som också tog sin tid.. men har man ett förhållande så får man helt enkelt komma överens.. vissa dagar var det bara han och jag... jag var heller aldrig särskilt pratglad om min häst och stallet inför honom eftersom han inte var ett dugg intresserad .....
Det verkar lite som att du känner att ni hästtjejer är lite utstötta? Känner du så? För så är det ju inte. Som jag ser det så är det bara tramspojkar som inte fixar den biten, självständiga killar gillar självständiga tjejer, som har intressen och som står för det. Det borde du ha märkt, men jag får en känsla av att du är ganska ung.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-03-19 kl. 22:53.
Citera
2010-03-19, 22:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Naaaw, det är ingen som ska gnälla på er. Klart ni får syssla med det ni vill och många killar gillar ju tjejer med intressen, och det är ju bra er hästbästisar.

Ja, många killar gillar att vara tjejens främsta intresse
Citera
2010-03-19, 22:56
Medlem
Citat:
Det verkar lite som att du känner att ni hästtjejer är lite utstötta? Känner du så? För så är det ju inte. Som jag ser det så är det bara tramspojkar som inte fixar den biten, självständiga killar gillar självständiga tjejer, som har intressen och som står för det. Det borde du har märkt, men jag får en känsla av att du är ganska ung.

njae, men sen jag var liten skit och gick i skolan fick man höra allt detta gnäll om hästtjejr,, hästnördar, fjollbrud som rider, du har sex med din häst va?? osv.. det är tillslut tröttsamt.. jag fattar inte varför detta jävla tjat!!.. och nej jag är inte särskilt ung.. under 30 och över 25 men ser väl ut som fan 18 eller nått tyvärr..
Citera
2010-03-19, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Ja, många killar gillar att vara tjejens främsta intresse
Och vice versa.
Citera
2010-03-19, 23:00
Bannlyst
Citat:
njae, men sen jag var liten skit och gick i skolan fick man höra allt detta gnäll om hästtjejr,, hästnördar, fjollbrud som rider, du har sex med din häst va?? osv.. det är tillslut tröttsamt.. jag fattar inte varför detta jävla tjat!!.. och nej jag är inte särskilt ung.. under 30 och över 25 men ser väl ut som fan 18 eller nått tyvärr..
Då var du äldre än jag trodde, och då borde du veta med dig att killar som är något att ha, accepterar en tjejs intressen så länge det inte går till överdrift. Typ du sover 3 kvällar i stallet

Sedan tycker jag du ska sluta säga tyvärr -du ser lite yngre ut än dina exempelvis 27, för jag känner på mig att du tycker att du själv är söt. Och det är bra.
Citera
2010-03-19, 23:03
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Och vice versa.

Förtydligande:
Många av killarna som har svårt med hästtjejer vill helst vara tjejens främsta intresse

Citera
2010-03-19, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Förtydligande:
Många av killarna som har svårt med hästtjejer vill helst vara tjejens främsta intresse
Jo, visst, men det vill ju den andra, härlige killen också. Men han vet att han är det och gör ingen sak av det. Där är skillnaden, Lava.

Gnägg!
Citera
2010-03-19, 23:18
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Jo, visst, men det vill ju den andra, härlige killen också. Men han vet att han är det och gör ingen sak av det. Där är skillnaden, Lava.

Gnägg!

Precis så är det och eftersom du är man så kändes det bra att du fick det på pränt så de andra små tjurarna kanske förstår poängen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in