Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-20, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Vem fan bryr sig om sitt rykte? man lever bara 1 gång?

+1

Bästa jag läst på ett bra tag.
Citera
2009-08-20, 03:41
Medlem
Det här med horrykte

Men det här med horrykte. Finns inte bara det när det är begränsade miljöer folk raggar i, t.ex. en gymnasieskola eller liknande, där folk har koll på varandra. Jag tror knappast det finns horrykten på folk i 25-års åldern i större orter, där har folk inte koll på varandra. Går man ut på krogen kan man ju se nån som är "slampigt" klädd eller liknande, men det är ändå inte riktigt samma sak som "horrykte".
Citera
2009-08-20, 03:48
Medlem
javisst jag tycker samma som du..dock är jag klyven för jag skulle inte vikja bli tillsammans med en tjej som knullat för många killar...
Dock för första gången i mitt liv fick jag hem en riktigt onenightstand i helgen som hade samma tankar som mig...

vafan tror ni händer, jo jag har druckit på tok för mycket och får whiskeypick..dvs den är lika slak som en tygtrasa och har dessutom vandrat innåt och kan jämföras med en jordnöt..har normal kuk ivanligafall

så sån otur kan man ha när man väl får till det med en tjej som är lika kåt som jag.. Känner nästan att jag behöver prata ut om detta för det knäckte mig och jag hänger mig själv om jag inte får henne på min meritlista...så tjejer om ni vill knulla runt med en singel som är knäckt så hör av er..stånd är ej en garanti
Citera
2009-08-20, 08:35
Medlem
rrpipers avatar
En normal singeltjej söker mannen i hennes liv och i jakten på den så kanske det händer att det blir x antal ligg. Men det är inte det som är syftet. Knulla massa olika killar kan vilken ful brud som helst göra om hon känner för det.
Citera
2009-08-20, 10:09
Medlem
Prometeuss avatar
Män är mer desperata och just därför kan kvinnor välja hur, när och med vem. Enkel spelteori.
Citera
2009-08-20, 12:52
Medlem
glorias avatar
Har aldrig brytt mig om något rykte. Har jag varit singel och sugen och träffat någon lämplig har jag legat, men det är inte alltid värt besväret. Min erfarenhet är att det ofta följer någon typ av efterspel som man ofta klarar sig utan. Dessutom blir jag inte attraherad av vem som helst. Ligger inte gärna med folk jag inte är attraherad av. Längre.
Och nu har jag singellivet bakom mig.
Citera
2009-08-20, 12:57
Medlem
KingRats avatar
för att folk är uptight
Citera
2009-08-20, 13:49
Moderator
pewpews avatar
Jag tycker ONS är dålig sex. KK däremot är helt ok för mig när jag var singel, men att dra hem nån från krogen för sex ger mig absolut ingenting. Då har jag roligare med Mr Rabbit.
Citera
2009-08-20, 14:12
Medlem
playmates avatar
Ehh... Jag har inget större behov av att ligga med någon när jag är singel. Klarar mig utmärkt med onani och slipper ha ångest vilket jag vet att jag mycket väl kan få. Det är en annan sak när man regelbundet träffar en person som man är intresserad av och som man blir attraherad av, då vill man ligga. Men annars behövs det liksom inte.
Citera
2009-08-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Vem fan bryr sig om sitt rykte? man lever bara 1 gång?

Jag skulle då vilja påstå motsatsen. Ioch med att man endast lever en gång så är det väl vettigare att göra någonting utav det? Satsa på att förändra världen så kanske man åtminstonde kan förändra sig själv till det som man vill förändra världen till? och vore detta då ej värt det?
Citera
2009-08-20, 14:26
Medlem
Slints avatar
Som säkert flera har skrivit, så brukar singeltjejer hålla sig till sina "säkra & bekväma" knull. KKs, bekanta etc.
Citera
2009-08-20, 14:26
Medlem
När man varit singel en längre tid så tröttnar man på att knulla runt, det ger ingenting längre. Snarare lite deppigt. Då kan man hellre onanera. Så det kan väl förklara saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in