Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-08-21, 19:42
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Jag kan bara hålla med, hångelångest är det värsta man kan råka ut för, faan Kyssar är vidriga om man inte kollat upp killen noga. Man kan få sjukdomar... t.ex. hiv, herpes, klamydia, gonorre, influensa, allergi, epilepsi, borderline, borrelia, TBE, depression osv. Jag har slutat hångla för länge sen!!

Hehe, jag tänker visserligen inte så mycket på sjukdomar... Men det brukar bli en massa känslotjafs, folk kan bli sårade och planer kan gå i kras. Eller så är det bara äckligt och onödigt.
Citera
2009-08-21, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Hehe, jag tänker visserligen inte så mycket på sjukdomar... Men det brukar bli en massa känslotjafs, folk kan bli sårade och planer kan gå i kras. Eller så är det bara äckligt och onödigt.

sårade? planer? vad fan. vi pratar om att knulla. punkt slut
Citera
2009-08-21, 19:52
Bannlyst
Citat:

Jag glömde det: oftast verkligen jätteäckligt! Fyyy.
Nej man måste tänka innan man gör nåt så vansinnigt galet!

Ja, för att inte tala om alla planer då! Förr när jag hånglade brukade jag planera vår framtid med villa, barn och det. Nej jag har slutat hångla, aldrig mer planer! Nu är det "bara" sex som gäller
Citera
2009-08-21, 19:54
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enannananna
sårade? planer? vad fan. vi pratar om att knulla. punkt slut

Det är fint att du kan ha sex utan att få känslor. Alla kan inte det.

Personligen så vill jag, som sagt, inte ha sex med någon som jag inte har känslor för och/eller tycker är extremt attraktiv (och så få män är attraktiva) och om jag har sex med dem så förstärks mina känslor ytterligare.

De som jag hånglat med t ex i år har i stort sett alla slutat med att antingen de eller jag blivit kära, eller att någon annan som varit kär i mig sett eller hört talas om det och blivit ledsen, eller att någon jag varit intresserad av fått höra det och av respekt för den andra inte velat ha mig mer eller så har en kompis till mig varit intresserad av killen i fråga osv osv... Allt blir krångligt, helt enkelt, om man hånglar med folk på fyllan utan att tänka sig för.
Citera
2009-08-21, 20:01
Medlem
Ratads avatar
Citat:

+1
Det är det sociala och kompromisserna som är jobbiga. Sex utan känslor har jag inga problem med men jag är sällan sugen om jag inte känner något. Och att umgås och göra planer...
Senast redigerad av Ratad 2009-08-21 kl. 20:04.
Citera
2009-08-21, 20:05
Bannlyst
Citat:

Personligen så vill jag, som sagt, inte ha sex med någon som jag inte har känslor för och/eller tycker är extremt attraktiv (och så få män är attraktiva) och om jag har sex med dem så förstärks mina känslor ytterligare.

De som jag hånglat med t ex i år har i stort sett alla slutat med att antingen de eller jag blivit kära, eller att någon annan som varit kär i mig sett eller hört talas om det och blivit ledsen, eller att någon jag varit intresserad av fått höra det och av respekt för den andra inte velat ha mig mer eller så har en kompis till mig varit intresserad av killen i fråga osv osv... Allt blir krångligt, helt enkelt, om man hånglar med folk på fyllan utan att tänka sig för.

Jag känner oxå igen allt det där med kär i och ledsen, respekt, krångligt, intresserad av, på fyllan. Det är hemskt Respekt är mycket viktigt i sammanhanget.

Absolut ska man tänka sig för innan man pussas! Närhet är skitjobbigt. Respekt.
Citera
2009-08-21, 20:30
Bannlyst
Citat:

Men härregud måste de vara extremt attraktiva? Varför då? Personligen så tror jag inte att du är extremt attraktiv. Kan vi få bildbevis på att du själv är extremt attraktiv?
Citera
2009-08-21, 20:36
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Jag känner oxå igen allt det där med kär i och ledsen, respekt, krångligt, intresserad av, på fyllan. Det är hemskt Respekt är mycket viktigt i sammanhanget.

Absolut ska man tänka sig för innan man pussas! Närhet är skitjobbigt. Respekt.

Japp. Jag har inte kysst någon på nästan två månader nu, sedan jag fattade beslutet att inte kyssa killar som jag inte är mycket attraherad av. Hm. Tror att jag ska utöka det till att inte kyssa killar som jag inte är mycket attraherad av OCH aldrig någonsin på fyllan. In fact, så borde jag inte bli full alls. Det skulle bespara mig mycket ångest.

Närhet är inte jobbigt. Närhet med helt fel människor är dock jobbigt tycker jag.
Citera
2009-08-21, 20:39
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Men härregud måste de vara extremt attraktiva? Varför då? Personligen så tror jag inte att du är extremt attraktiv. Kan vi få bildbevis på att du själv är extremt attraktiv?

Det behövs väl inte? Jag lägger mig inte i vilka och hur andra människor ligger och hånglar med varandra. Om jag nu inte vill ligga med någon som jag inte finner extremt attraktiv så är det väl min ensak. Du behöver inte oroa dig för mig, jag har redan legat med 4 stycken enligt mig extremt attraktiva killar i år och förväntar mig klart att det blir fel. Men varför ligga med någon jag inte uppriktigt är intresserad av och tänder på?
Citera
2009-08-21, 20:47
Bannlyst
Citat:
Det behövs väl inte? Jag lägger mig inte i vilka och hur andra människor ligger och hånglar med varandra. Om jag nu inte vill ligga med någon som jag inte finner extremt attraktiv så är det väl min ensak. Du behöver inte oroa dig för mig, jag har redan legat med 4 stycken enligt mig extremt attraktiva killar i år och förväntar mig klart att det blir fel. Men varför ligga med någon jag inte uppriktigt är intresserad av och tänder på?

Ja, nu förstår jag, din lilla spjuver Du menade såna som du tycker är extremt attraktiva. Good for you! Verkar trevligt att du ligger med dem utan att hångla
Citera
2009-08-21, 20:48
Medlem
jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogis
Man träffar väldigt ofta på singelkillar som inte skulle tveka att knulla bara de fick chansen. Varför får dom inte chansen?

Är alla singeltjejer så okåta hela tiden eller vad är problemet? Förstår att de gärna vill ha förhållande, men varför inte knulla runt när man är singel och kåt? Det finns ju preventivmedel nuförtiden, kan förstå att det var problemet längre tillbaka i tiden.

För att man premierar kvalitet framför kvantitet. Om man är van med att ha bra sex med en fast partner så känns sex med tillfälliga partners rätt fattigt.
Citera
2009-08-21, 20:50
Man gör sitt bästa... Men jag är inte ute så ofta, men ibland får man napp...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in