Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-08-20, 14:29
Medlem
För att många av oss är singel av en anledning.
Ingen vill ha med en att göra.
Citera
2009-08-20, 14:34
Medlem
miqqqas avatar
För att man hellre onanerar än har ett uruselt ONS på fyllan som man troligtvis kommer ångra dagen efter. De flesta vill även behålla sitt antal sexpartners på en respektabel nivå för den dagen de träffar någon..
Många tjejer ser även sex som något mer än två nakna kroppar tillsammans liksom. Vill ha det emotionella tillsammans med det fysiska vilket man inte får med en random..

Där kom flera svar till en fråga
Citera
2009-08-20, 17:39
Medlem
Folkilskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miqqqa
För att man hellre onanerar än har ett uruselt ONS på fyllan som man troligtvis kommer ångra dagen efter. De flesta vill även behålla sitt antal sexpartners på en respektabel nivå för den dagen de träffar någon..
Många tjejer ser även sex som något mer än två nakna kroppar tillsammans liksom. Vill ha det emotionella tillsammans med det fysiska vilket man inte får med en random..

Där kom flera svar till en fråga
Intressant kommentar...jag tror att väldigt få bryr sig om antalet på det viset du beskriver, då vore det nog snarare så att man drar en vit lögn för sin "nya" och halverar siffran.
Citera
2009-08-20, 17:44
Medlem
missfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkilsken
Intressant kommentar...jag tror att väldigt få bryr sig om antalet på det viset du beskriver, då vore det nog snarare så att man drar en vit lögn för sin "nya" och halverar siffran.

varför ska man ens behöva säga hur många man har haft? OK om man är oskuld, eller bara haft sex mindre än 10gånger, men annars... nä. avtändande att veta.
Citera
2009-08-20, 17:47
Medlem
Krappfiskarns avatar
För jag har viktigare saker för mig än att ha sex, t.ex. ekonomin, få mat för dagen, läsa massa ny forskning, blogga, skriva på FB.
Citera
2009-08-20, 17:50
Medlem
glorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missfoster
varför ska man ens behöva säga hur många man har haft? OK om man är oskuld, eller bara haft sex mindre än 10gånger, men annars... nä. avtändande att veta.
Varför ska man ens behöva undra?
Citera
2009-08-20, 19:42
Medlem
rrpipers avatar
för att man inte vill va ihop med en slampa
Citera
2009-08-20, 19:48
Medlem
brisingamens avatar
Ibland kan man bli trött och lägga ned eftersom det lätt blir problem, killar som inte låter en vara ifred trots att man kommit överens om att det inte ska vara något annat än sex.
Citera
2009-08-20, 20:03
Medlem
Ragnaross avatar
Singelkvinnor också är kåta. Kvinnor är dock ett ont släkte och vill bara göra livet lite jävligare för att killar, och därför teasa som fan för att sedan kunna dissa killen stenhårt, så att han tappar självförtroendet. Kvinnor lever för att plåga, så enkelt är det.

Om jag är ett litet finnigt troll? Om jag är!
Citera
2009-08-20, 20:08
Medlem
rrpipers avatar
Dom blir inte kåta när killen är för på och då känns det som att dom teasar...
Citera
2009-08-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Det finns ju en teori om att en liten del av killarna ligger med en stor del av tjejerna...
Det är inte en teori utan det är fakta.

80% av tjejerna ligger med 20% av killarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Folkilsken
Helvete att dom inte bryr sig. En tjej som skaffar sig ett nytt ons varje gång som hon går ut (precis som många killar skulle göra om dom fick chansen) skulle jag inte vilja ha. Skaffa en kk om man är så kåt, är knappast svårt att hitta en sån som tjej.
Senast redigerad av Fistor 2009-08-20 kl. 21:32.
Citera
2009-08-20, 21:46
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Det är inte en teori utan det är fakta.

80% av tjejerna ligger med 20% av killarna.

När det är fakta så har du en källa ... I vilken vetenskaplig journal är det du har läst om din knullundersökning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in