Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-20, 01:40
Medlem
missfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Kvinnor gillar att vara med snubbar som redan är upptagna eftersom de inbillar sig att det är någorlunda stabila män om de lever i en relation. Dela systerligt liksom.

haha typ så är det ju, ca 50% av mina ligg har varit upptagna, och ragg som man backat ur från (lite klass har jag ändå.) har varit kanske 90% upptagna, gifta, förlovade etc. Har ju lixom 2stadiga KK´s redan. När man gapade efter för mycket blev det bara krångligt. 2st olika/dag är lixom max. känns ju nästan som ett jobb
Citera
2009-08-20, 01:43
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogis
men varför inte knulla runt när man är singel och kåt? Det finns ju preventivmedel nuförtiden, kan förstå att det var problemet längre tillbaka i tiden.
De kanske är singlar för att slippa knulla?
Citera
2009-08-20, 01:44
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missfoster
haha typ så är det ju, ca 50% av mina ligg har varit upptagna, och ragg som man backat ur från (lite klass har jag ändå.) har varit kanske 90% upptagna, gifta, förlovade etc. Har ju lixom 2stadiga KK´s redan. När man gapade efter för mycket blev det bara krångligt. 2st olika/dag är lixom max. känns ju nästan som ett jobb
Är en tjejkompis som berättat det för mig när jag hade samma funderingar över varför det inte verkar finnas ett överskott på singeltjejer men väl singelkillar.
Citera
2009-08-20, 01:49
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Är en tjejkompis som berättat det för mig när jag hade samma funderingar över varför det inte verkar finnas ett överskott på singeltjejer men väl singelkillar.

Ett överskott på singelkillar måste väl bero på att många av de upptagna killarna har flera flickvänner?
Citera
2009-08-20, 01:54
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Ett överskott på singelkillar måste väl bero på att många av de upptagna killarna har flera flickvänner?
Mmm det jag säger ju
Citera
2009-08-20, 02:10
Medlem
Belvederes avatar
Citat:
Kvinnor gillar att vara med snubbar som redan är upptagna eftersom de inbillar sig att det är någorlunda stabila män om de lever i en relation. Dela systerligt liksom.

Diskuterade faktiskt det med en polare för ett tag sen, vi kom fram till exakt samma, upptäcker en tjej att killen har stabilt så är det GOGO, I want that dick!, men när väl en kille upptäcker att tjejen är upptagen så är det bye bye...next. Eller är det bara vi som upplevt det så?
:::::::
Lite mer ONT, det där med att singlar inte fuckar runt tror jag mycket att handlar om att vare sig man har ett förhållande eller inte så fastnar man väldigt lätt i en vardaglig rutin där man helt enkelt inte har tid/ork/utrymme/whatever för att skapa nya "potentiella" kontakter, nu snackar jag mest om vardagen.. helger är ju desto mer aktiva dock, men på fre, lör gäller det att se ut som B.pitt och ha FB kuk (större konkurrens iaf, klubbar är för ytliga).. så ska man "ragga" så ska man egentligen göra det på vardagliga platser my 2cent
Citera
2009-08-20, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belvedere
Diskuterade faktiskt det med en polare för ett tag sen, vi kom fram till exakt samma, upptäcker en tjej att killen har stabilt så är det GOGO, I want that dick!, men när väl en kille upptäcker att tjejen är upptagen så är det bye bye...next. Eller är det bara vi som upplevt det så?
:::::::
Lite mer ONT, det där med att singlar inte fuckar runt tror jag mycket att handlar om att vare sig man har ett förhållande eller inte så fastnar man väldigt lätt i en vardaglig rutin där man helt enkelt inte har tid/ork/utrymme/whatever för att skapa nya "potentiella" kontakter, nu snackar jag mest om vardagen.. helger är ju desto mer aktiva dock, men på fre, lör gäller det att se ut som B.pitt och ha FB kuk (större konkurrens iaf, klubbar är för ytliga).. så ska man "ragga" så ska man egentligen göra det på vardagliga platser my 2cent
Det var visa ord. Kanske är lättare att ändra betéende när man byter miljö och åker på utlandssemester
Citera
2009-08-20, 02:17
Medlem
zabuts avatar
För att tjejer får lätt "horryktet" som inte killar får. Och alla killar vill inte knulla runt. En del killar är omtänksamma. Men jag tror ändå att människan är till för att ha sex och sprida sig som råttor. Men det är ändå mer najs att ha ett förhållande.
Citera
2009-08-20, 02:19
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belvedere
Lite mer ONT, det där med att singlar inte fuckar runt tror jag mycket att handlar om att vare sig man har ett förhållande eller inte så fastnar man väldigt lätt i en vardaglig rutin där man helt enkelt inte har tid/ork/utrymme/whatever för att skapa nya "potentiella" kontakter, nu snackar jag mest om vardagen..
Visst är det så och jag tror att onanin uppfyller den längtan efter sex som singlar har. Kanske man blir för bekväm och tänker "Ja en runk eller en gnuggning på detta så kan jag fortsätta ha det lugnt och skönt".
Citera
2009-08-20, 02:50
Medlem
420-7/11s avatar
Är singel kille själv och för min del handlar det om att jag inte har lust att dra hem brudar och ha halvtaskigt fyllesex med vaniljsmak.
Håller mig hellre till beprövade kort eller raggar bara på tjejer som jag misstänker gillar samma typ av sex som mig.
Citera
2009-08-20, 02:58
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag har en del lössläppta väninnor som har lekt av sig minst sagt & tyvärr blir ju deras rykte därefter.
Varför jag själv inte gillar att knulla runt är enkelt. Jag gillar inte att byta partner för jag har dels lite fobier mot könssjukdomar plus att det är bättre att hålla sig till ngn som man är kompatibel med sexuellt ist för en massa kassa engångs ligg.
Citera
2009-08-20, 03:02
Medlem
missfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat

ja det är alltid lika roligt när flickvännen ringer efter att man blivit "klar"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in