Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-20, 00:56
Medlem
Man träffar väldigt ofta på singelkillar som inte skulle tveka att knulla bara de fick chansen. Varför får dom inte chansen?

Är alla singeltjejer så okåta hela tiden eller vad är problemet? Förstår att de gärna vill ha förhållande, men varför inte knulla runt när man är singel och kåt? Det finns ju preventivmedel nuförtiden, kan förstå att det var problemet längre tillbaka i tiden.
Citera
2009-08-20, 00:59
Medlem
Claysons avatar
Du är en människa antar jag, då förstår du att det inte 'bara' är att knulla runt.
Svårare är det inte.
Citera
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogis
Man träffar väldigt ofta på singelkillar som inte skulle tveka att knulla bara de fick chansen. Varför får dom inte chansen?

Är alla singeltjejer så okåta hela tiden eller vad är problemet? Förstår att de gärna vill ha förhållande, men varför inte knulla runt när man är singel och kåt? Det finns ju preventivmedel nuförtiden, kan förstå att det var problemet längre tillbaka i tiden.

Det finns ju en teori om att en liten del av killarna ligger med en stor del av tjejerna...
Citera
Medlem
fryHs avatar
Citat:

Håller med, varför inte släppa loss lite tjejer, sex är bara nyttigt för hälsan.
Citera
2009-08-20, 01:03
Medlem
Klark81s avatar
för dom tänker på sitt rykte för framtiden........ ?
Citera
2009-08-20, 01:04
Medlem
rrpipers avatar
haha jag tror det lika mycket är en liten del av tjejerna som ligger med en stor del av killarna.... Vissa ligger mycket andra har inte sex med någon om dom inte kan tänka sig nåt seriöst med den personen. Att ha mycket sex med olika tror jag handlar om bekräftelsebehov enbart och ingenting med sexualitet.
Citera
2009-08-20, 01:06
Medlem
Folkilskens avatar
Visst hände det att man hittade någon på krogen, men jag hade 3 kk så orka ragga lixom. Nu är man ringmärkt och knullar samma gubbe varje dag.
Citera
2009-08-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Att ha mycket sex med olika tror jag handlar om bekräftelsebehov enbart och ingenting med sexualitet.
Håller med om att vissa som ligger runt mycket har bekräftelsebehov, men inte alla. Det finns de tjejer som ligger runt bara för att de är glada i sex. Frågan är bara varför inte fler tjejer gör det. Vad stoppar dem? är de inte kåta och sugna?

Det är ju helt klart annorlunda om du åker till en semesterort eller på en festival. Alla som ligger runt där kan väl inte ha bekräftelsebehov helt plötsligt över en vecka. Jag tror mer på att en del är glada i sex, på dem platserna. Sen när de kommer tillbaka till vardagen så går de tillbaka till sitt vanliga betéende.

Kan det vara så att det är svårt att matcha de kåta tjejerna med de kåta killarna? Men då finns ju internet för det. Kollar man på en kontaktsida så har ju massor med killar lagt ut annonser där. Men väldigt sällan tjejer lägger ut. Så åter är problemet, varför? Är tjejerna inte kåta och sugna?

Eller är det problem med kontaktsidorna på nätet? Är bara en kontaktannons för lite information om killen? Tjejerna kanske vill se mer om hur an är och prata lite med honom, som på festival, sen ha sex. Kan det stämma?
Citera
2009-08-20, 01:21
Medlem
BobWilliss avatar
Kvinnor gillar att vara med snubbar som redan är upptagna eftersom de inbillar sig att det är någorlunda stabila män om de lever i en relation. Dela systerligt liksom.
Citera
2009-08-20, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Kvinnor gillar att vara med snubbar som redan är upptagna eftersom de inbillar sig att det är någorlunda stabila män om de lever i en relation. Dela systerligt liksom.
Det har jag full förståelse för. Men nu handlar det inte om relationer. Nu handlar det om att ha sex medans man är singel.
Citera
2009-08-20, 01:30
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Det har jag full förståelse för. Men nu handlar det inte om relationer. Nu handlar det om att ha sex medans man är singel.
Mm och singeltjejerna har sex med upptagna killar och singelkillar med ett fåtal sexhungrande ONS som delas av fler.
Citera
2009-08-20, 01:30
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klark81
för dom tänker på sitt rykte för framtiden........ ?

Vem fan bryr sig om sitt rykte? man lever bara 1 gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in