Citat:
Ursprungligen postat av
Rommelstein
Blir ju mer press när man nojjar över civvare osv. Då vill man ofta bara bort fort. Snackade dom engelska? Har hört att de engelsktalande afrikanerna där oftast blåser en. Tråkig historia dock.
Tar upp detta trots att det skrevs för ett bra tag sen. Men en grundregel jag har är att aldrig aldrig köpa av de svarta. Det ska vara svenskar eller "araber", av såna har jag aldrig blivit blåst.
Ett bra tips är att om man hittar en säljare man tycker är bra, ta då dennes nr. Så kan ni ses på andra ställen än just plattan, minimal risk för snutknas och att man blir blåst.
Alla mina subkontakter jag har är reko killar jag mött på plattan o köpt 2-3ggr av dem för att sedan utbyta nummer. Då kan man via dem sen få tag på nästan alla typer av droger, som tex H/tjo/ladd som man drar sig för att handla på plattan.
Bara några tips från en som hållt på en del med det jag nyss beskrev.
Edit: var prat om adhd-mesicin tidigare i tråden och han som frågade blev uppmanad att inte handla. Jag har själv köpt concerta vid två tillfällen utan problem. Så länge man vet till 100% hur grejerna ska se ut för de olika styrkorna och du kräver att få kolla noga innan du köper så ska det gå bra. Lite äldre svenskar är de som oftast brukar ha är min erfarenhet.