2014-01-24, 16:30
Medlem
Vart kan man få tag på ritalin i stockholmstrakten? Kom precis tillbaka från studier utomlands
Citera
2014-01-29, 00:36
Medlem
Fan vad mycket tattare det finns där... Åkte dit och var där vid ca 1300 för att fixa Sub. Första som jag försökte köpa av hade lindat in "Suben" i några kilo plast så det gick inte att se tabletten mer än att den var vit och oval. När jag sa att jag ville se Suben så hetsa han som fan "ey broshan, vill du ha eller inte". Gav han fingret och gick därifrån. Förvånad över att jag inte fick en kniv i ryggen, men jag letade vidare. Hittade nästa som berätta att han måste hämta det från hans stash och att jag kan följa med honom och tre av hans polare. Var inte värt risken att bli rånad så jag tacka nej. Gick i på BK ett tag för att kolla läget, ville helst hitta någon som såg riktigt horsad ut men kunde inte hitta någon. Efter det gav jag upp och gick hem.

Plattan kan vara så jävla random, ibland hittar man ärliga säljare på första försöket och ibland finns det bara tattare där som försöker blåsa en med Ibuprofen.
Citera
2014-02-02, 09:05
Medlem
Hur är det en söndagsförmiddag? Tänkte åka in med en polare vid 10.30 och kolla.. Är det helt dött får vi väl ta en runda och komma tillbaka en timme eller två senare.

Någon med egen erfarenhet?
Citera
2014-02-02, 11:19
Medlem
När jag kom dit lite efter halv elva var det heelt tomt på folk.. Dagen, tiden, regn/snö var det jag möttes av så blev lite besviken.

Men ställde mig utanför dörrarna till tc och efter 4-5min kom det en som hade. Svensk i blister för 200kr utan något pristjafs eller annat som det ofta kan bli när det är torrt.
Sen vart det direkt in på donkens toa o tog en fet lina

Pålitliga plattan <3 bästa nödfalls ställe för opi's. Han hade varor också, men det håller jag mig borta från.
Senast redigerad av tjackarrn 2014-02-02 kl. 11:22.
Citera
2014-02-02, 11:35
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Blir ju mer press när man nojjar över civvare osv. Då vill man ofta bara bort fort. Snackade dom engelska? Har hört att de engelsktalande afrikanerna där oftast blåser en. Tråkig historia dock.
Tar upp detta trots att det skrevs för ett bra tag sen. Men en grundregel jag har är att aldrig aldrig köpa av de svarta. Det ska vara svenskar eller "araber", av såna har jag aldrig blivit blåst.

Ett bra tips är att om man hittar en säljare man tycker är bra, ta då dennes nr. Så kan ni ses på andra ställen än just plattan, minimal risk för snutknas och att man blir blåst.

Alla mina subkontakter jag har är reko killar jag mött på plattan o köpt 2-3ggr av dem för att sedan utbyta nummer. Då kan man via dem sen få tag på nästan alla typer av droger, som tex H/tjo/ladd som man drar sig för att handla på plattan.

Bara några tips från en som hållt på en del med det jag nyss beskrev.

Edit: var prat om adhd-mesicin tidigare i tråden och han som frågade blev uppmanad att inte handla. Jag har själv köpt concerta vid två tillfällen utan problem. Så länge man vet till 100% hur grejerna ska se ut för de olika styrkorna och du kräver att få kolla noga innan du köper så ska det gå bra. Lite äldre svenskar är de som oftast brukar ha är min erfarenhet.
Senast redigerad av CoopCola 2014-02-02 kl. 12:23.
Citera
2014-02-02, 11:48
Medlem
knArkes avatar
Hmm..=)
Fick 2 b8or och en femma bra brass för 800kr, helt extas
Citera
2014-02-02, 14:03
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Tar upp detta trots att det skrevs för ett bra tag sen. Men en grundregel jag har är att aldrig aldrig köpa av de svarta. Det ska vara svenskar eller "araber", av såna har jag aldrig blivit blåst.

Ett bra tips är att om man hittar en säljare man tycker är bra, ta då dennes nr. Så kan ni ses på andra ställen än just plattan, minimal risk för snutknas och att man blir blåst.

Alla mina subkontakter jag har är reko killar jag mött på plattan o köpt 2-3ggr av dem för att sedan utbyta nummer. Då kan man via dem sen få tag på nästan alla typer av droger, som tex H/tjo/ladd som man drar sig för att handla på plattan.

Bara några tips från en som hållt på en del med det jag nyss beskrev.

Edit: var prat om adhd-mesicin tidigare i tråden och han som frågade blev uppmanad att inte handla. Jag har själv köpt concerta vid två tillfällen utan problem. Så länge man vet till 100% hur grejerna ska se ut för de olika styrkorna och du kräver att få kolla noga innan du köper så ska det gå bra. Lite äldre svenskar är de som oftast brukar ha är min erfarenhet.

Jo problemet är att många horsare har en tendens att bara försvinna.. Antingen åker de in, blir rånade på mobilen eller byter bort den för en boll liksom.
Citera
2014-02-03, 14:23
Medlem
Ni som har förplikelser på dagtid med jobb eller liknande. Hur brukar ni göra? Jag vet att man ska vara där vid förmiddag mellan 8-11 för bäst chans. Då brukar det finnas mycket där, men när det börjar närma sig 16.00 och efter brukar det vara riktigt torrt av min erfarenhet. Är det andra ställen som gäller på eftermiddagen? Har ibland kunnat vara flexibel och komma till plattan runt 11 men det är inte ofta jag kan det.
Citera
2014-02-03, 14:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Hmm..=)
Fick 2 b8or och en femma bra brass för 800kr, helt extas

Aldrig hört talas om sådana priser, inte för dessa små smängder.

Du kanske hade tur?
Citera
2014-02-05, 18:26
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Aldrig hört talas om sådana priser, inte för dessa små smängder.

Du kanske hade tur?
Aa förmodligen, var en snubbe med röd mössa som släppte så! RÖD MÖSSA
Citera
2014-02-18, 13:05
Medlem
Drtyboys avatar
Vad kostar heroin på plattan idag? Hört allt från 250 till 500. Någon som har koll på marknaden
Citera
2014-02-23, 18:13
Medlem
Jag kränger sub ibland på plattan, folk drar sig oftast till svenskar och folk som känner igen mig kommer alltid till mig.

Ett HETT tips är att aldrig köpa av de svarta. Alla vet att de blåser. Finns en zigenare som brukar vara där också, man känner igen honom på de klassiska zigenarbyxorna och skorna. Småtjock och normal lång. Håll er borta från honom, alla hatar han.

Håller er till svenskar och äldre folk och gör aldrig själva affären på plattan utan gå iväg. Är man bara lite streetsmart torskar man inte, varken som försäljare eller köpare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in