2018-03-12, 09:14
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvitrev
Tack för snabbt svar. Är nog mest sin jag är ute efter
Sin? Skriver du på benziska?
Citera
2018-03-16, 15:14
Medlem
Var där nu vågade fan inte gå fram till nån, för mycket snutar.
Citera
2018-03-16, 21:57
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Var där nu vågade fan inte gå fram till nån, för mycket snutar.
Gå upp runt Åhlens-huset och sök ögonkontakt med gambianer som står o hänger har funkat mer än en gång för mig
Citera
2018-03-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Gå upp runt Åhlens-huset och sök ögonkontakt med gambianer som står o hänger har funkat mer än en gång för mig
Tack ska göra det mu.

För sent nu? (23-tiden)?
Senast redigerad av SmileyCulture 2018-03-17 kl. 22:23.
Citera
2018-03-19, 15:28
Medlem
Såå mina vänner, vad händer på plattan då?
Hur ser det ut, om man letar efter Sub och smack, hur ser det it och vad rekommenderar ni för tider och var ska man leta efter dessa?
Tack
Stability
Citera
2018-03-31, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stability
Såå mina vänner, vad händer på plattan då?
Hur ser det ut, om man letar efter Sub och smack, hur ser det it och vad rekommenderar ni för tider och var ska man leta efter dessa?
Tack
Stability
Var där idag runt 13 och det tog bokstavligen ca 20 sekunder innan jag hade en boll i fickan. Detta var dessutom första gången jag handlat på plattan.

Betalade 200 kr för bollen. Är det standard pris eller kan man få en boll för billigare? Frågade inte om pris jag bara antog att priset låg runt 200 kr.

Kvaliteten var ok. Det var brunt, eller ja, ljusbrunt vilket jag antar tyder att det bankats ut rätt mycket. Däremot så vart jag imponerad av mängden. Måste ha varit ca 0.35.
Citera
2018-03-31, 19:51
Medlem
Nattskattas avatar
Jag undrar hur läget ser ut idag? Är lite halvdesperat. Har ingen vidare vana av att handla på plattan. Har väl hänt någon gång men det har varit i undantagstillstånd
Citera
2018-03-31, 20:10
Medlem
Nkpgisits avatar
Vad är en boll?
Citera
2018-04-01, 05:13
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Var där idag runt 13 och det tog bokstavligen ca 20 sekunder innan jag hade en boll i fickan. Detta var dessutom första gången jag handlat på plattan.

Betalade 200 kr för bollen. Är det standard pris eller kan man få en boll för billigare? Frågade inte om pris jag bara antog att priset låg runt 200 kr.

Kvaliteten var ok. Det var brunt, eller ja, ljusbrunt vilket jag antar tyder att det bankats ut rätt mycket. Däremot så vart jag imponerad av mängden. Måste ha varit ca 0.35.

150kr är standard skulle jag säga. 200kr är ändå bra, men skulle aldrig betala mer för en boll.

Är du säker med 0,35g för en boll?? Låter otroligt. Tycker annars de brukar vara underviktiga.
Citera
2018-04-01, 05:16
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Vad är en boll?

Heroinet lindas in i plastfolie som lindas till en boll.
Citera
2018-04-01, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
150kr är standard skulle jag säga. 200kr är ändå bra, men skulle aldrig betala mer för en boll.

Är du säker med 0,35g för en boll?? Låter otroligt. Tycker annars de brukar vara underviktiga.
Tack! Kan ha fel men uppskattningsvis så innehöll den lite mer än 0.2. Vägde inte innehållet så kan naturligtvis ha fel. Något som jag reagerade på är att horset var slarvigt bankat. Har varit nykter ett tag nu så behöver inte jättemycket så första doserna tog jag typ 0.75 kanske o sista dosen måste jag ha tagit ca 0.15 men ruset vart inte starkare.
Citera
2018-04-01, 14:02
Medlem
Var där idag igen. Inga problem att köpa boll. Stod ett helt gäng gambianer utanför bk. Tog inte mer än 1 min innan jag hade varorna i handen. Trodde att jag blivit blåst då han hämtade bollen från ett gömställe istället för att spotta ut den ifrån munnen men visst var det heroin i bollen. Lite mörkare i färgen med en mer distinkt vinägerlukt denna gången. Dragit i mig ca 0.1 och börjar må fin fint. 2 av 2 lyckade köp på plattan alltså. Så länge man går till gambianerna och är lite street smart bör det inte vara några problem. Betalade 200 kr denna gången med. Sitter nu i en kyrka och mår dunder! Hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in