2009-10-04, 13:40
Medlem
mongomanishs avatar
Var där igår och köpte sub, första gången jag köpt där efter att ha läst här i tråden. Köpte en 8a subtex för 200:- fick även hans nummer, tog ca 1min från det att jag kom till centralen innan det var fixat.

Går som tidigare sagt här lika lätt att köpa sub på plattan som att köpa en cheeseburgare bara att det går fortare med subbet
Citera
2009-10-04, 14:39
Medlem
chriztalizahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Skulle vara kul att höra mer om folks erfarenhet av civilare där. Det är väl bara att lägga benen på ryggen om man skulle göra det misstaget? Dom lär ju inte skjuta en iaf om man säger så

Det är ett gäng år sen jag var där för att shoppa men det finns duktigt
med civilare i de krokarna. De kan vara rätt svåra att spotta då många av de
ser ut som pundare själva, men de flesta som säljer har rätt bra koll å om det
tillfälligt inte finns säljare så beror det oftast på att just civilarna är i närheten.
Citera
2009-10-06, 00:57
Medlem
kolios avatar
Vad finns det för andra ställen i Stockholm som har liknande tillgång på droger?
Sen undrar jag vad kvalitet på tjacket är i bästa fall?, är det ut spätt till 99% eller är det dugligt?

Sen heroinet är det lätt det också?

tacksam för svar
Citera
2009-10-06, 02:12
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
Vad finns det för andra ställen i Stockholm som har liknande tillgång på droger?
Sen undrar jag vad kvalitet på tjacket är i bästa fall?, är det ut spätt till 99% eller är det dugligt?

Sen heroinet är det lätt det också?

tacksam för svar

Testa medis om du ska ha tjack. Va där med en polare, själv satte jag mig i parken och meckade en gås. 1min senare kommer polaren tillbaka med en piss luffare utan tänder som hookade dunder för 250kr. Enligt polaren ett av de bästa tjacket han kört. Vi fick haka på till hans rostiga volvo och lyssna på trance sen.
Citera
2009-10-06, 03:43
Medlem
fettabrydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Testa medis om du ska ha tjack. Va där med en polare, själv satte jag mig i parken och meckade en gås. 1min senare kommer polaren tillbaka med en piss luffare utan tänder som hookade dunder för 250kr. Enligt polaren ett av de bästa tjacket han kört. Vi fick haka på till hans rostiga volvo och lyssna på trance sen.
haha hade han tatueringar i ansiktet, typ massa frågetecken?
Citera
2009-10-06, 03:50
Medlem
InFlagrantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar

att ni pallar fråga luffarna i fatburs alltså..Har själv varit på väg en sommarkväll efter jag dragit upp mitt sista och dalen började..Känns som a-laget av den våldsammare typen stimmar runt runt dasset där..Men ni scorade ju iaf.

Peace
Citera
2009-10-06, 04:01
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettabryden
haha hade han tatueringar i ansiktet, typ massa frågetecken?

Haha frågetecken i ansiktet? nej..

Citat:
Ursprungligen postat av InFlagranti
att ni pallar fråga luffarna i fatburs alltså..Har själv varit på väg en sommarkväll efter jag dragit upp mitt sista och dalen började..Känns som a-laget av den våldsammare typen stimmar runt runt dasset där..Men ni scorade ju iaf.

Peace

Inte jag som frågade, om jag behöver något använder jag telefonboken istället
Citera
2009-10-06, 23:19
Bannlyst
Negrerna har bra varor.. tro mig jag vet.
Kan det där med plattanfolket tyvärr
Citera
2009-11-16, 20:12
Medlem
mongomanishs avatar
Är lite sugen på en 8a igen, hur ser det ut runt plattan vid den här tiden? Går det att hitta något eller gör jag bäst i att stanna hemma?
Citera
2009-11-16, 21:17
Medlem
mongomanishs avatar
Åkte dit, fanns en del folk där hittade en snubbe som sa att han kunde fixa som bad mig åka med tuben ett antal stationer jag sa att jag inte hade tid men vid vilken station jag bodde, han sa att han skulle hämta det och sen möta mig på stationen.

Det finns ingen risk för att det är en snut av något slag va? Fattar inte hur man orkar göra det för att hjälpa någonm med 1(!) 8a. Snubben var svart men talade väldigt bra svenska. Får polisen över huvud taget göra en setup och vad skulle de isf gripa mig för? Och varför tog han mig isf inte på plats?
Citera
2009-11-16, 22:12
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Åkte dit, fanns en del folk där hittade en snubbe som sa att han kunde fixa som bad mig åka med tuben ett antal stationer jag sa att jag inte hade tid men vid vilken station jag bodde, han sa att han skulle hämta det och sen möta mig på stationen.

Det finns ingen risk för att det är en snut av något slag va? Fattar inte hur man orkar göra det för att hjälpa någonm med 1(!) 8a. Snubben var svart men talade väldigt bra svenska. Får polisen över huvud taget göra en setup och vad skulle de isf gripa mig för? Och varför tog han mig isf inte på plats?

pröva lite tidigare på dagen nästa gång. brukar vara rätt tomt ibland på kvällarna. vid 11 - 13 är som bäst om du frågar mig.
Citera
2009-11-16, 22:18
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish

Du svarade på frågan själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in