2013-12-11, 13:06
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?

Något som jag tänkt på är varför ni inte köper från någon på nätet? Finns hur mycket som helst ju att välja mellan där..
För att det tar 10 minuter, max, att fixa en sub för 200kr. Vart på Internet går det lika snabbt?
Citera
2013-12-11, 23:26
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
För att det tar 10 minuter, max, att fixa en sub för 200kr. Vart på Internet går det lika snabbt?

Billigare är det i många fall också. Benso kanske blir dyrt på plattan dock.
Citera
2013-12-11, 23:28
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Nä dom här plattan horsearna är UR KASSA på att hålla kvar vid sin mobil (med samma nummer), sannolikheten att han inte bytt luren mot 13 ciggaretter är jävligt stor.

Jävligt sant. Om inte de har de åkt in eller blivit rånade.
Citera
2013-12-26, 09:28
Medlem
CoopColas avatar
Var ute efter subexone igår men han jag hittade vägrade sälja för under 200, visst fan ska det kosta 100-150kr?
Citera
2013-12-26, 17:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Var ute efter subexone igår men han jag hittade vägrade sälja för under 200, visst fan ska det kosta 100-150kr?

Om du köper styck vis på plattan så är allt ifrån 200kr uppåt ungefär normen.

200kr för en sub8a är inte, enligt mig, särkilt dyrt. Speciellt om du bara ska köpa en.

Om du känner pundarna utanför BK och är ute i rätt tid kan du få en B8a för en hundring, utan problem.

Det var dock ett tag sedan jag var där, men imo är det ganska schysst med att ha plattan som en sista utväg, typ ett 7/11 för knarkare.

I retrospekt är jag glad att jag inte har något att göra med dessa små liv längre. Det är inget vidare liv att stå utanför BK och klia sig i ansiktet.
Citera
2013-12-28, 14:11
Medlem
Har varit där ett par fyra gånger eller så sen mitt senaste inlägg.

På kvällen har det varit svårast. Har även blivit blåst kvällstid ett par gånger, när klungan med gambianer varit borta.

Under dagen/eftermiddag/tidig kväll verkar vara enklast. Bollarna med heroin har kostat mellan 200 och 400, även om alla alltid börjar med att försöka ta 500. Det har varit vitt ungefär hälften av gångerna, resten brunt.

Det är inte direkt svårt att få ögonkontakt med nån av gambianerna utanför BK. En enda blick i rätt riktning så är allt mer eller mindre klart sen.

De gånger jag blivit blåst har bollarna alltid sett konstiga ut. De gånger det varit små, hårda bollar i gladpack har innehållet alltid fungerat.

Ångrar att jag inte tog telefonnummer av den som hade det bästa. Rätt tradigt att springa dit.
Citera
2013-12-30, 13:04
Medlem
Uncuts avatar
Går det att få tag på tramadol på plattan tror ni?
Citera
2013-12-30, 14:54
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncut

Nej. Alla kommer säga att det finns men du kommer bli blåst. Du kommer få höra något i stil med "utländska tramadol", och allt möjligt men det är inte tramadol du kommer få, snarare alvedon.
Citera
2013-12-31, 02:14
Medlem
lemon99s avatar
.
Senast redigerad av lemon99 2013-12-31 kl. 02:18.
Citera
2013-12-31, 02:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Uncut

Som jimps skrev, bättre chans att köpa sub utan att bli blåst.

Har aldrig hört att någon skaffat tram från plattan
Citera
2013-12-31, 10:15
Medlem
lemon99s avatar
Hur är det med e/mdma? Finns det på plattan?
Citera
2014-01-01, 02:19
Medlem
jag bor inte i stockholm och har ingen erfarenhet av plattan.

Så kan någon förklara:

1. Om jag är ute efter heroin, vilka är det som säljer, hur hittar man dem?(vill inte bli blåst)
2. Hur mycket innehåller en boll och vad ska jag betala för den? (vill inte bli blåst)

Tacksam för seriöst svar från någon med egen erfarenhet, är inte intresserad utav andrahandsinformation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in