2018-03-01, 19:13
Medlem
Relentless666s avatar
Finns de nån chans att få tag i H på plattan mellan 23-00? Fitt flyget är försenat så jag skulle egentligen ha varit där vid åtta. Men är det nån idé att gå dit eller är det bara slöseri med tid?
Citera
2018-03-02, 15:21
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Finns de nån chans att få tag i H på plattan mellan 23-00? Fitt flyget är försenat så jag skulle egentligen ha varit där vid åtta. Men är det nån idé att gå dit eller är det bara slöseri med tid?
Kanske ett för sent svar, men det kan gå om du har tur. Men då ska du ha tur! Följ inte med någon person, oavsett om det är en tunnis som ser ofarlig ut, rånrisken är ganska stor och personen kan ha polare som väntar en bit bort.

Men räkna inte med att hitta nåt. Det senaste jag har handlat på/omkring plattan är nog runt 22, då var det gott om gambianer, jag antar att det hade ringt dåligt under dagen.
Citera
2018-03-03, 15:48
Medlem
sminkads avatar
Citat:

Jag har testat en gång, åkte dit på vinst och förlust. Trodde inte jag skulle hitta någon men jodå det gick! Så det går, men oddsen är väl relativt låga vid den tiden att de flesta gått. Men annars tycker jag man alltid ska testa om man har möjlighet liksom.
Citera
2018-03-04, 10:35
Medlem
CoopColas avatar
Ett tips om ni ska handla sent (eller på dagen om polisen har varit där) är att kolla vid ingången till Åhlens, där vid tunnelbaneuppgången. Där står det ofta gambianer. Även yngre folk som kan försöka blåsa, men vet man vad man ska kolla efter är det inte svårt att hitta nån.
Citera
2018-03-05, 15:59
Medlem
Relentless666s avatar
Akta er för en ung neger med piercing i näsan som säger att han ska gå o hämta grejerna, sen ger han en grejerna o man pengarna. Visade sig att det min polare fick var tuggummi, med nummer *73 732 35 67

Eller en batte med snaggad skalle och nummer *700520576
Citera
2018-03-05, 19:39
Medlem
Citat:
Akta er för en ung neger med piercing i näsan som säger att han ska gå o hämta grejerna, sen ger han en grejerna o man pengarna. Visade sig att det min polare fick var tuggummi, med nummer *73 732 35 67

Eller en batte med snaggad skalle och nummer *700520576

Alltid be dom öppna bollarna om du inte är säker på det, dom kommer göra det om dom är reko. Har gjort så själv när min kran inte svarat.

Sen är det bättre om du snackar med någon som har en stabil kran istället för att undvika detta i fortsättningen, inte svårt att hitta någon horsare som hjälper dig för en boll.

Mvh HP
Citera
2018-03-10, 18:34
Medlem
sminkads avatar
Finns det egentligen nån möjlighet att åtminstone hitta okej tjack??
Någon som lyckats?
Citera
2018-03-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Någon som lyckats?

Har inte jagat efter det själv, men hör med någon som står där på plattan. Brukar alltid gå att hitta någon som kan hjälpa dig.
Citera
2018-03-10, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Någon som lyckats?

Absolut finns det chans till det men jag skulle fråga benzo torskarna eller eventuellt någon lite trasigare användare, erbjud en lina eller en slant så ska du se att det kommer gå fort samt kontrollera alltid innehållet. Om dom är reko så har dom inga problem att visa dig att det är ”da real deal”. Lycka till

Mvh HP
Citera
2018-03-12, 04:48
Medlem
Ville tidpunkt passar bäst, undantagen sent på natten
Citera
2018-03-12, 08:59
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvitrev
Ville tidpunkt passar bäst, undantagen sent på natten
Ska du ha horse eller? Isåfall på eftermiddagen, runt 15-18 skulle jag säga. Ska du ha sub så är det tidigare som gäller
Citera
2018-03-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Ska du ha horse eller? Isåfall på eftermiddagen, runt 15-18 skulle jag säga. Ska du ha sub så är det tidigare som gäller

Tack för snabbt svar. Är nog mest sub jag är ute efter
Senast redigerad av hvitrev 2018-03-12 kl. 09:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in