2011-10-08, 12:10
Medlem
Jungles avatar
Finns redan en Plattan-tråd.
Citera
2011-10-08, 12:31
Bannlyst
Ni är inte nåt dumma i huvet när ni pratar sånt här på ett forum där vilken idiot som helst kan läsa eller bli medlem. Dekadenta muppar
Citera
2011-10-08, 12:51
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutsteg
Ni är inte nåt dumma i huvet när ni pratar sånt här på ett forum där vilken idiot som helst kan läsa eller bli medlem. Dekadenta muppar
Mm, polisen hade inte en aning om att det såldes illegala substanser på plattan tidigare... Nu är det nog helt kört :/
Citera
2011-10-08, 15:00
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
O nej nu har nyheten kommit ut! Nu kommer polisen ta varje langare där...det har hållt på i 10 år utan en polis vetande, helvete!!
Citera
2011-10-08, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
O nej nu har nyheten kommit ut! Nu kommer polisen ta varje langare där...det har hållt på i 10 år utan en polis vetande, helvete!!

Var fick du luft ifrån muppen?

Aja kör på ni, låt inte mej störa de experterna här

Min signatur låter tala för sej själv om varför jag lämnar tuffingarna här
Senast redigerad av slutsteg 2011-10-08 kl. 15:36.
Citera
2011-10-08, 15:47
Medlem
Robin88s avatar
Citat:
Var fick du luft ifrån muppen?

Aja kör på ni, låt inte mej störa de experterna här

Min signatur låter tala för sej själv om varför jag lämnar tuffingarna här

Men vad fan är ditt problem? Tror du inte polisen redan visste att det såldes knark på plattan. Eller försöker du bara låta häftig?

Erkänn att du hade fel ist för att försöka verka som du vet något.
Citera
2011-10-15, 07:35
Medlem
Santadunks avatar
Alla kontakter sket sig här nere och en kompis hade en Sub kvar så vi tog tidigt tåg till Stockholm C nu i veckan. Kommer ut på Sergels torg vid 11-tiden. Många negrer som erbjuder heroin och någon svensk som erbjöd metadon men min kompis är torsk på subben så vi väntade och kollade Björns trägård vid Medborgarplatsen som någon tipsade om men de va fan helt tomt där.

Vid 16-17 nåt så fick vi tag på en svensk kille som ville sälja sina Subutex för 250, han va soft och gav min kompis 5 för 1000 kr och allt va helt lugnt, inget jidder och man märkte inte av snuten men vi gick bort rätt långt från plattan för att genomföra affären.
200 kr för Subutex är bra pris även i södra Sverige så de va en bra affär men de känns som de va tur också vi hade, men de är enklare att få tag på heroin än sub på Plattan under de timmar vi var där men de varierar säkert.
Själv föredrar jag nätkran (inget kranfiske! bara enklare så) än att springa runt på Plattan.. känns rätt pundigt också men den här gången gjorde jag de för en polares skull som är hooked som fan på skiten.
Fan va beroende folk blir torsk av Subutex asså...

Citat:

Fucking jävla nolla. Om du tror snuten sitter och läser på Flashback och upptäcker att du säljs droger på Sergels Torg så har du fan levt under en sten sen första världskriget. Jag bor inte i Stockholm utan Köpenhamn är min närmsta stora stad men handeln med droger på Plattan är visserligen sämre om du vill ha röka eftersom Christiania har bland de bästa i världen och de på Plattan är sjukt jävla käss men gäller de tyngre droger så är Plattan nog bättre än Istegarde i Köpenhamn OCH DE TRO FAN SNUTEN VET OM DET!! Det är väl fan Nordens mest polisbevakade ställe??!
Senast redigerad av Santadunk 2011-10-15 kl. 07:39.
Citera
2011-10-15, 07:58
Medlem
Jungles avatar
Tycker själv man ska hålla käft vart man kan fixa grejer men just plattan och t.ex Istedgade kan man ju faktiskt diskutera utan att säga för mycket.

Fan det finns ju till o med en plattan-grupp hos polisen som bara jobbar (vad jag fattat det som, bor själv inte där) med att bara terrorisera missbrukare på S-T.
Senast redigerad av Jungle 2011-10-15 kl. 08:04.
Citera
2011-10-15, 08:03
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk

Fucking jävla nolla. Om du tror snuten sitter och läser på Flashback och upptäcker att du säljs droger på Sergels Torg så har du fan levt under en sten sen första världskriget. Jag bor inte i Stockholm utan Köpenhamn är min närmsta stora stad men handeln med droger på Plattan är visserligen sämre om du vill ha röka eftersom Christiania har bland de bästa i världen och de på Plattan är sjukt jävla käss men gäller de tyngre droger så är Plattan nog bättre än Istegarde i Köpenhamn OCH DE TRO FAN SNUTEN VET OM DET!! Det är väl fan Nordens mest polisbevakade ställe??!

Plattan är inte bättre än Istedgade ang tyngre droger, eller inga droger alls....och inte alls lika stor risk att torska.
Citera
2011-10-21, 01:05
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Plattan är inte bättre än Istedgade ang tyngre droger, eller inga droger alls....och inte alls lika stor risk att torska.

Just när de gäller Sub är Plattan bättre enligt den lilla erfarenhet av plattan jag har, det kan ta väldigt lång tid att fixa subutex på Istegarde även om de är enklare med kokain, metadon och H. och som du säger ingen risk att snuten tar en när man är där och Istegarde känns säkrare också om man tänker på rån eller risk för att bli blåst. Igentligen är allt dyrare och av sämre kvalité i Stockholm jämfört med Köpenhamn förutom att det är enklare att fixa subben då
Citera
2011-10-21, 01:21
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Vad jag har hört är det jävligt mycket poliser där nu för tiden så det blir ett jävla nojjande.
Bästa är att skaffa sig en kran som du möter upp på någon mer avskiljd plats, fast det kanske inte är så lätt om man är newbie.
Det bästa är att vara där mellan 10-11 eftersom det är då alla horsare har varit på kliniken och fått sina doser.
Citera
2011-10-21, 14:18
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Just när de gäller Sub är Plattan bättre enligt den lilla erfarenhet av plattan jag har, det kan ta väldigt lång tid att fixa subutex på Istegarde även om de är enklare med kokain, metadon och H. och som du säger ingen risk att snuten tar en när man är där och Istegarde känns säkrare också om man tänker på rån eller risk för att bli blåst. Igentligen är allt dyrare och av sämre kvalité i Stockholm jämfört med Köpenhamn förutom att det är enklare att fixa subben då

Jo sub ska ju vara svårare i K-hamn, har aldrig försökt men alla säger det, de flesta har ju Metadon där nere och vissa har ju även heroin utskrivet vilket jag tycker är skitbra för dom inte kan sluta och inte tycker metadon hjälper dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in