Alla kontakter sket sig här nere och en kompis hade en Sub kvar så vi tog tidigt tåg till Stockholm C nu i veckan. Kommer ut på Sergels torg vid 11-tiden. Många negrer som erbjuder heroin och någon svensk som erbjöd metadon men min kompis är torsk på subben så vi väntade och kollade Björns trägård vid Medborgarplatsen som någon tipsade om men de va fan helt tomt där.
Vid 16-17 nåt så fick vi tag på en svensk kille som ville sälja sina Subutex för 250, han va soft och gav min kompis 5 för 1000 kr och allt va helt lugnt, inget jidder och man märkte inte av snuten men vi gick bort rätt långt från plattan för att genomföra affären.
200 kr för Subutex är bra pris även i södra Sverige så de va en bra affär men de känns som de va tur också vi hade, men de är enklare att få tag på heroin än sub på Plattan under de timmar vi var där men de varierar säkert.
Själv föredrar jag nätkran (inget kranfiske! bara enklare så) än att springa runt på Plattan.. känns rätt pundigt också men den här gången gjorde jag de för en polares skull som är hooked som fan på skiten.
Fan va beroende folk blir torsk av Subutex asså...
Citat:
Ursprungligen postat av slutsteg
Ni är inte nåt dumma i huvet när ni pratar sånt här på ett forum där vilken idiot som helst kan läsa eller bli medlem. Dekadenta muppar
Fucking jävla nolla. Om du tror snuten sitter och läser på Flashback och upptäcker att du säljs droger på Sergels Torg så har du fan levt under en sten sen första världskriget. Jag bor inte i Stockholm utan Köpenhamn är min närmsta stora stad men handeln med droger på Plattan är visserligen sämre om du vill ha röka eftersom Christiania har bland de bästa i världen och de på Plattan är sjukt jävla käss men gäller de tyngre droger så är Plattan nog bättre än Istegarde i Köpenhamn OCH DE TRO FAN SNUTEN VET OM DET!! Det är väl fan Nordens mest polisbevakade ställe??!