2011-10-21, 15:13
Medlem
telepatis avatar
Har varit där två gånger i år.

Inga problem, gått smidigt varje gång.
Citera
2011-10-24, 15:35
Medlem
Krehs avatar
Har varit där två gånger de senaste dagarna, och det har varit tomt båda gångerna. Har det att göra med det här att de ska dra in all subutex? Någon som vet vad detta beror på?

Var kan man skaffa sub istället? Min f d kran har gått upp i rök.
Citera
2011-10-24, 20:34
Bannlyst
Varje gång jag passerar plattan så kommer det fram nån till mig och frågar nått i still med "ska du ha nått?"
Aldrig köpt nått dock, Skulle aldrig kunna tänka mig att köpa på plattan.
Citera
2011-10-26, 14:45
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Har varit där två gånger i år.

Inga problem, gått smidigt varje gång.

Hur har du gjort då? Jag har bara vart där en gång och bor inte i Stockholm så jag har lite erfarenhet. Körde du BurgerKing grejen som många tipsar om på flashback?
Citera
2011-10-26, 23:06
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Hur har du gjort då? Jag har bara vart där en gång och bor inte i Stockholm så jag har lite erfarenhet. Körde du BurgerKing grejen som många tipsar om på flashback?

also det är ju bara att ställa sig utanför BK, typ luta sig mot en av stolparna. Så tar det nog inte mer än 10min MAX innan nån kommer fram och frågar dig om du ska ha nåt! Om någon har nåt vill säga, inte alltid det finns ju, men normalt sett tar det verkligen inte lång tid!

Va där på förmiddagen eller runt 12 tiden, brukar funka bäst då. Efter 14.00 har jag nog aldrig fått tag på nåt.
Citera
2011-10-28, 09:01
Medlem
jamorros avatar
Någon som vet hur det ligger till med subben nästa vecka? :P ska till sthlm nästa vecka, åker ända från norra norrland så hade vart trevligt att få med sig lite hem
Citera
2011-10-28, 09:06
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamorro
Någon som vet hur det ligger till med subben nästa vecka? :P ska till sthlm nästa vecka, åker ända från norra norrland så hade vart trevligt att få med sig lite hem

Finns på månd, tis och tors
Citera
2011-10-28, 11:45
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Finns på månd, tis och tors

Nu ska vi vara snälla, var där på förmiddagen så ska du se att det går bra. Du är rätt dum i huvudet du jamorro, för övrigt.
Citera
2011-10-28, 11:59
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Killen över mig vet uppenbarligen inte vad han pratar om...

På plattan är det busenkelt att fixa subutex. Därimot är det de enda som går att fixa enkelt utan att behöva jaga runt där någon timme eller mer (och bli blåst i slutändan ändå)

Piller finns ibland, dock väldigt dyrt (50spänn för en fm1 eller x2a osv)

Sub ger du 200 för och oxone 150. Det är toklätt att fixa utan kontakter, bara fråga de som ser suspekta ut. Lika lätt som att köpa varmkorv nästan.

Angående svaret ovan:
Man ger aldrig pengar i förväg, oavsett hur många gånger innan man träffat snubben. Det har jag, precis som du, fått lära mig "the hard way". Om han börjar tjaffsa och säger att han inte har grejjerna på sig, be att få följa med eller fråga någon annan. Det finns mängder av sub där en vardag runt 12 på dagen.

Jupp, så ligger det till.
Citera
2011-12-10, 03:41
Medlem
xakis avatar
hur ser det ut med sub nu tro? hur ska man gå runt, var minst 6 år sen jag var i Stockholm ?
Citera
2011-12-18, 11:14
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaki
hur ser det ut med sub nu tro? hur ska man gå runt, var minst 6 år sen jag var i Stockholm ?

Somo vanligt. Stå utanför BK, få ögonkontakt med någon, fråga om sub. Nu kommer tre möjliga alternativ. Det första är att personen du pratar med faktiskt har sub på sig, och säljer den till dig direkt. Det är givetvis det bästa. Den andra möjligheten är att han blåser dig (eg. "Ja, brushan, jag ska träffa han där nere, men han är nojig, så du får stanna här... etc."). Den tredje är att han känner någon som har, och så köper du av denna person direkt. Ta nummer! Tumregeln är att inte ge bort några pengar innan du har fått se tabletten.
Citera
2011-12-19, 16:18
Medlem
MrDeltoids avatar
Passerade plattan tidigare idag för att inhandla julklappar i gallerian och blev tillfrågad av tre olika personer. Den första ville sälja gräs, den andra ville sälja subutex och den tredje subuxone. Med tanke på att det är jultider och att mina pengar måste prioriteras på familj och vänner så avböjde jag samtliga erbudanden. Plattan verkar levande och det finns fortfarande subutex att få tag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in