2011-03-07, 02:08
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Okej, nice. Hur många kranar kollade du med innan? Fick du åka ut till nån förort för att göra köpet? Jag har själv vart sugen på att åka ner till sthlm och handla på mig men vettefan, känns som att risken att bli blåst är stor.

Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Träffade du en trevlig arab som kunde sälja er så många?

Stog först som ett fån tills en snubbe i rullstol kom fram och erbjöd mig fludder, sen kom en lirare och erbjöd skunk. Sedan frågade jag 3 st invadrare om dom visste någon i närheten som hade sub och fick ett tvärt nej. Blev istället sura miner för att jag inte var intresserad av en xanorstav för 60 kr. Då kom en snubbe fram och frågade vad jag letade efter och jag sa då att jag var intresserad av en större mängd sub och fick följa med honom in på biblioteket där vid plattan och träffa hans kran. Vi gjorde upp om priset och han bad mig komma tillbaks om en timme. Han räknade pengarna sedan gav han mig en påse med suben i. Ville bara därifrån så fort som möjligt så räknade dom i bilen påväg hem. Antalet stämde. Ren tur kan man väl säga. Kunde ju lika gärna ha blivit rånad.

flygandApan: De gäller bara att vara bestämd så går det vägen. Försök pressa priset så mkt du kan bara, och ge aldrig ifrån dig pengarna innan du fått grejerna.

skogsbäret: Har inte en aning vad han kom ifrån. Han pratade knappt svenska, inte heller hans kran. Edit: Ja, franska. Jag märker då ingen skillnad på dom svenska och franska så de kvittar
Senast redigerad av ShizzleNizzle 2011-03-07 kl. 02:10.
Citera
2011-03-07, 02:14
Medlem
skogsbärets avatar
Nej, för fan. Vid stora köp finns ju bara franska Dom är lika bra som de svenska, skönt med B8or också. Kul att det gick så bra!
Citera
2011-03-07, 02:21
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Nej, för fan. Vid stora köp finns ju bara franska Dom är lika bra som de svenska, skönt med B8or också. Kul att det gick så bra!

Javisst är det så. Jo jag hade nog inte handlat om det var suboxone. Gillar dom inte, dessutom är dom svårsålda när det finns B8or tillgängliga. Jo det gick helt okej. Blev stoppad strax utanför Nacka av en polisbil, dom kollade bara körkort och papper på bilen, och gav mig en varning för toningen på rutorna sen fick vi åka. Blev rätt nervös där ett tag..
Citera
2011-03-07, 19:30
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Nu vet jag inte om du skulle kunna få såna här priser men 10g för 6 -7.5k är vad jag har hört.

Sen fanns det någon lirare ett tag som sålde 1g för 600, men det lär inte ha varit bra grejor.

Ok, bara undrade vad det kostade där uppe, tänkte inte åka upp och handla.
Citera
2011-03-10, 22:12
Medlem
mongomanishs avatar
Att betala 100spänn/st när man köper 110st är väl lite i överkant? Betalade själv 800 för 7st för ett år sedan av en shysst snubbe jag träffade runt plattan.

Hittar ni ingen vid plattan kan ni kolla hötorgets tunnelbanenedgångar och lite runt om där, brukar alltid finnas folk i närheten men som har gått från plattan för att det är för mkt snutar för tillfället..
Citera
2011-03-11, 14:25
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Att betala 100spänn/st när man köper 110st är väl lite i överkant? Betalade själv 800 för 7st för ett år sedan av en shysst snubbe jag träffade runt plattan.

Hittar ni ingen vid plattan kan ni kolla hötorgets tunnelbanenedgångar och lite runt om där, brukar alltid finnas folk i närheten men som har gått från plattan för att det är för mkt snutar för tillfället..
Dock är det mindre risk att bli blåst/rånad skulle jag tro om man går med på säg 100:-/st vid såna mängder än om man ska hålla på och jiddra och pruta massa mer.
Citera
2011-03-11, 22:47
Bannlyst
Har försökt köpa Heroin på plattan 3 gånger. Skulle köpa bollar alla tre gånger och blev blåst alla gånger..

Hur fan går man tillväga om man vill testa Heroin?
Citera
2011-03-12, 00:25
Medlem
Det lilla Heroin som säljs på plattan är nog skitkvalite, om det ens finns överhuvudtaget. Mycket blåsare finns.
Nu ska jag inte spela moraltant men skit i heroinet. Gillar man opiater så så är det kört när man börjar med heroin. Jag hade ett "svensson" liv med bra jobb, köpt bostad osv och lyckades rasera allt på ett par år med en halv mille i skulder, jag som inte kunde fastna(det är ju bara svaga människor som gör det ). Gillar man heroin så är det i princip kört, det är en drog man kan kontrollera väldigt kort peroid och man fattar inte förrän man är fast.

Well nu är sandkornen är ur min vagina så kan jag säga hur du skall göra för att ordna heroin. Läs mitt tidigare inlägg! Försök prata med folk på plattan (20-30åring) helst som är ensam. Fråga om de har någon kran som kan fixa varor, om de har de så säg att du kan bjuda på en firre.
Dock så måste du ge intrycket av att du vet vad du snackar om. Det är klart du blir blåst när du går dit och inte har koll på något, du måste ge horsarna intrycket av att du är en av dem. Börja inte snacka massa bullshit som står i FAQ om att du ska ta 20mg(eller whatever), rövpumparför eller nåt annat FBsnack då kommer de kolla på dig som du är dum i huvet.
Om nu någon tar med dig till sin kran så glöm inte att de gör det för att DU ska bjuda dem, de tjänar inget på det kranen säljer.

Well hoppas jag hjälpte! Hoppas du låter bli....
Citera
2011-03-16, 16:58
Medlem
Hur ser det ut med saft där nere?
Senast redigerad av prillah 2011-03-16 kl. 17:03.
Citera
2011-03-17, 18:07
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prillah
Brukar väl finnas lite då och då, men det är ju svårare att få tag på (i mitt tycke) än ubåtar och varor. Men det kanske beror lite på vem man frågar, omöjligt är det absolut inte.
Citera
2011-03-18, 01:55
Medlem
Qeteshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prillah

Man får flörta hårt. Och "Vet du någon som känner någon..." mer. Att söka gamla pengahungriga heroinister med hallonsaft utskrivet är förmodligen lättare på andra ställen.
Citera
2011-03-27, 20:59
Medlem
Jag har till äventyrs tagit en sväng hit för att kolla läget. Ser väl van ut antar jag, smilade bara åt den negern med skönast vibb och blev erbjuden en kabbe och sub om tjugo. Affärerna gick bra, horset var bra (och skönt att slippa syran som den bonnjävel man är..) och jag tror ingen som varit med förr kan misslyckas därnere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in