Det lilla Heroin som säljs på plattan är nog skitkvalite, om det ens finns överhuvudtaget. Mycket blåsare finns.
Nu ska jag inte spela moraltant men skit i heroinet. Gillar man opiater så så är det kört när man börjar med heroin. Jag hade ett "svensson" liv med bra jobb, köpt bostad osv och lyckades rasera allt på ett par år med en halv mille i skulder, jag som inte kunde fastna(det är ju bara svaga människor som gör det

). Gillar man heroin så är det i princip kört, det är en drog man kan kontrollera väldigt kort peroid och man fattar inte förrän man är fast.
Well nu är sandkornen är ur min vagina så kan jag säga hur du skall göra för att ordna heroin. Läs mitt tidigare inlägg! Försök prata med folk på plattan (20-30åring) helst som är ensam. Fråga om de har någon kran som kan fixa varor, om de har de så säg att du kan bjuda på en firre.
Dock så måste du ge intrycket av att du vet vad du snackar om. Det är klart du blir blåst när du går dit och inte har koll på något, du måste ge horsarna intrycket av att du är en av dem. Börja inte snacka massa bullshit som står i FAQ om att du ska ta 20mg(eller whatever), rövpumparför eller nåt annat FBsnack då kommer de kolla på dig som du är dum i huvet.
Om nu någon tar med dig till sin kran så glöm inte att de gör det för att DU ska bjuda dem, de tjänar inget på det kranen säljer.
Well hoppas jag hjälpte! Hoppas du låter bli....