Citat:
Ursprungligen postat av SmokinS
Åker du till plattan och vill handla för 6-7000 blir du till 90% blåst eller rånad på rubbet! Är det varor du är ute efter? Vet inte hur det är idag men när jag höll på så var det gambianer som gällde!
Mitt tips är att försöka prata med någon halvung pundare på plattan och fråga om han har någon gambiankran, säg att du vill handla ett gram och om det är sjysta grejer kommer du tillbaka nästa dag för en tia. Ge dock ALDRIG pengar i förskott, antingen följer du med eller så fråga om du kan kontakta kranen. Självklart måste du ge snubben lite för besväret, ge han halva grammet om du kan kontakta kranen själv för tian.
Lycka till!
Btw - är du inte heroinist så glöm allt jag sagt, heroin är skit.
OBS! Dom gambianer jag menar håller till i förorterna, aldrig plattan. Plattamgambianerna är horsare/koksare och blåsare.
Tack för tipset, men nu var det inte varor jag var ute efter, utan sub. Anledningen till detta är att sub priserna är skyhöga här i medelpad. Sålde två för 1000:- idag liksom.. Fick ner priset till 100 kr st och det är helt okej enligt mig, med tanke på att det var första gången jag träffade s nubben. Tog la ca en halvtimme att hitta den här snubben.
Satan vad dyrt det var med fludder i våran huvudstad.. Åtminstone på plattan. 100 kr för två iktorivil är ju löjligt. Får dom för 10 kr styck här hemma, och då är det i norrland.
Aja, det gick bra hur som helst. Tjänat igen pengarna jag spenderade och har ett gäng kvar för eget bruk.