Har suttit och läst olika trådar i x antal timmar, men inte hittat någon "dagsfärsk" info, så ursäkta att jag frågar (som alla andra..) men hoppas på att någon vänlig själ skulle orka hjälpa mig.
Var i sthlm är störst chans för att skaffa b8? Helst minimal risk och stor chans till napp då jag inte bor i närheten och ogärna åker hem sjuk och tomhänt. En stabil kran skulle ju självklart vara det optimala som de flesta skriver, men som sagt så växer de ju tyvärr inte på träd... Mina bättre kranar har torskat en efter en och priserna jag kommer över just nu känns som ett skämt och gör att jag känner mig tvungen att söka mig mot Stockholm.
Som tjej så känner jag mig ganska utsatt att springa runt på plattan, så andra alternativ som är ganska säkra kort är varmt välkomna! Jag kan absolut gå till plattan också, nöden har ingen lag... Men skulle gärna ha det som en sista utväg om allt annat krisar och inte satt som första prio. Jag handlade ofta mina grejer där förut, när jag var 15-16 år och på den tiden brukade det gå bra, trots att det gärna dröjde ut på tiden och var en aning omständigt.. nu är det dock snart 10 år sen jag gjorde mina affärer "på gatan" och med åren har jag blivit mer försiktig och ganska nojjig med respektive risker som ni alla vet att medföljer när man gör denna typ av affärer...
Något tips som någon snäll själ skulle vilja dela med sig av till en desperat tjej? :$
Funderade även på detta med kliniker... är inte de bevakade? vilka tider passar bäst att stå? Och då får man räkna med att det
inte är b8 som man kan få tag i va? och kanske heller inte mer än ett par stycken åt gången?