2010-12-02, 22:25
Medlem
Tjackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Går det att hitta koks någonstans? Finns det några bra knep?

Ja, det går, och det finns nästan alltid eftersom många där röker crack.
Och mitt bäst knep är att köpa cola av någon som vet vem du är, så slipper du bli blåst.
Citera
2010-12-04, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackie
Heheh! Vad gulligt!
Ja, jag skulle iaf bli smått överraskad ifall någon bjöd mig på nåt i utbute mot att få köpa sub.
Finns inget direkt "knep" på att se mer erfaren ut, det har nog mer med den inre energin att göra. Vissa har aldrig blåstabletter på sig och sysslar inte med sånt, andra har bara blås.
Passa dig bara för vem du går fram till och frågar haha! För inte så länge sen så stod det ett par färskingar och gick fram till KRIMMARE HAHHAHA!! DET var roligt! Stackarna fick visa legg och visiteras.
hehe jaså!? Det är ganska vanligt annars tycker jag.. Sen är det givetvis lite svårare där mitt i en storstad med vakter,polis,och civilare överallt.
Men jag hade dom gånger jag var ute en rök bit och nån stess10a på mig som jag kunnat dela lite på eller som jag gett som tack för hjälpen om det hade gått som jag ville och det skulle..
Hahaha nej så jävla oerfaren tror jag ända inte att jag ska va så jag inte kan utskilja .även om det är en oerfaren plats. jag hoppas fan det åtminstånde. Aningen pinsamt annars
Citera
2010-12-04, 16:40
Medlem
mqas avatar
Hur är det att köpa grönt/brunt på Plattan? Har aldrig köpt något annat än sub och benso där, undrar om det går.

Är nämligen i desperat behov av grönt eller brunt just nu, behöver verkligen köpa.
Citera
2010-12-04, 19:38
Medlem
Whiterabbit_s avatar
Tog mig ut från hotellet i ett försök att ge plattan en chans men verkade dött erbjöd t.om dubbla priset på sub till en snubbe men men.. Inget annan som vet hur och vart man kan styra en 8a i sthlm en lördagskväll?? Verkar mest vara tjack som finns tyvärr!:/
Citera
2010-12-05, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiterabbit_
Tog mig ut från hotellet i ett försök att ge plattan en chans men verkade dött erbjöd t.om dubbla priset på sub till en snubbe men men.. Inget annan som vet hur och vart man kan styra en 8a i sthlm en lördagskväll?? Verkar mest vara tjack som finns tyvärr!:/

åk till visby, gå på na möte
Citera
2010-12-07, 23:29
Medlem
Är det möjligt att köpa sub utanför maria tidigt (7-7.30) på morgonen? Bättre att chansa på vägen hem 16-17tiden? Vet att dom öppnar klockan 8 men det kanske finns folk som hänger på låset?

Jag kan ta den vägen till/från jobbet men det är 10 minuters extra promenad.. plattan känns jävligt nojjigt (inte för civvar utan snarare för att någon man känner ska se en )
Citera
2010-12-08, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chris26
Finns det i princip alltid civilare på och omkring plattan. Dag som kvällstid?'
Nattetid kan jag knappast tänka mig att de finns några där.

Hur ser det ut med hur många tillslag som har gjorts där i år eller förra året,på ett ungefär??

Sen undrar jag om man i princip/eller rentav dygnet runt kan fixa t ex sub?
Öh. Va!
Citera
2011-01-16, 11:49
Medlem
Walvaters avatar
Mycket poliser och civilare runtom i veckan när jag var där.

Dessutom drygade säljaren (en av mexikanerna som alltid är där) sig och vägrade att ge mig 3 stycken 8 mg:are för 500:-, så jag fick helt enkelt fixa upp 600:-, men det är ändå ett bra pris.

Som vanligt tappar jag bort subutexen dock. Förstår inte hur det går till. Fick dock iväg en av de två kvarvarande för 400:- spänn så där fick jag pengarna tillbaka för den sub som försvann.
Senast redigerad av Walvater 2011-01-16 kl. 11:55.
Citera
2011-01-16, 12:13
Bannlyst
Köp för fan inte på plattan, världens skitställe.
Stor risk att torska.
Stor risk att bli blåst.
Enorm risk att känna dig som ett drägg.
EXTREMT dyrt. 50 spänn för en Ikto tex.
Finns betydligt bättre och säkrare ställe än pundarplattan.
En massa negrer som har till enda syftet att lura folk.
Nu kommer säkert någon skriva att jag har fel men den personen som skriver det är en neger som lever på att blåsa sådana som dig.

Finns betydligt säkrare, billigare och bättre ställen att handla på. det är ju ändå huvudstaden vi talar om.
Citera
2011-01-16, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krille16
Finns betydligt säkrare, billigare och bättre ställen att handla på. det är ju ändå huvudstaden vi talar om.

Eller inte om man kommer ifrån landet och inte känner någon i Stockholm?
Citera
2011-01-20, 12:05
Medlem
Gravelands avatar
Plattan är bra som ett första ställe. Du lär känna någon reko snubbe där sen har du gräddfilen in i svängen... Sätt på dig säkerhetsbältet bara, det går snabbt att gå ner sig.
Citera
2011-01-21, 20:29
Medlem
handlade för första gången i veckan, sub8a. tog mig ca 3timmar. speciellt svårt är det inte, mycket lättare än jag trodde. 200 gav jag, var inte ens något snack om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in