2010-11-08, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone
fungerade alldeles utmärkt!
grejen är att jag ska lämna prov på tisdag, finns det nån chans att jag klarar mig?
annars så får jag dricka lite extra vatten...
hoppas du torskar din idiot
Citera
2010-11-08, 22:11
Bannlyst
Handlade där för länge sedan en gång, det var på dagen vid 14 typ. Gick fram till den mest jonk-aktiga gambianen och frågade tyst men bestämt efter sub. Han var rätt borta och hade ingenting, istället började han skrika till dem andra som stod där och vifta med armarna

- Sobb!?! subb!!0 Halloy kom här, kiden vill ha sub! Kom kom!

Sen rusade det genast fram en annan snubbe, han försökte först blåsa mig genom att sälja en lös tablett utan blister, men till slut fick jag en suboxone som var äkta vara för 200 kr. Jag lockade med bra pris, så länge jag fick äkta vara och det gick fort som fan (pengarna är inte mitt problem). Det hela var över på 2-3 min.

Kommer aldrig mer handla på plattan dock, alldelse för öppet och riskfylld. Framförallt om det kommer någon man känner, fyhelvete vad pinsamt om det skulle se en deala med gänget där För nästan ångest när jag tänker på det fortfarande. Det är dock mina personliga problem, i övrigt är plattan helt funkis om det är nödfall. Priserna kan du alltid pruta ner, och se bara till att kolla på varorna först så blir du helt enkelt inte blåst.
Citera
2010-11-09, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stockbroker
Handlade där för länge sedan en gång, det var på dagen vid 14 typ. Gick fram till den mest jonk-aktiga gambianen och frågade tyst men bestämt efter sub. Han var rätt borta och hade ingenting, istället började han skrika till dem andra som stod där och vifta med armarna

- Sobb!?! subb!!0 Halloy kom här, kiden vill ha sub! Kom kom!

Sen rusade det genast fram en annan snubbe, han försökte först blåsa mig genom att sälja en lös tablett utan blister, men till slut fick jag en suboxone som var äkta vara för 200 kr. Jag lockade med bra pris, så länge jag fick äkta vara och det gick fort som fan (pengarna är inte mitt problem). Det hela var över på 2-3 min.

Kommer aldrig mer handla på plattan dock, alldelse för öppet och riskfylld. Framförallt om det kommer någon man känner, fyhelvete vad pinsamt om det skulle se en deala med gänget där För nästan ångest när jag tänker på det fortfarande. Det är dock mina personliga problem, i övrigt är plattan helt funkis om det är nödfall. Priserna kan du alltid pruta ner, och se bara till att kolla på varorna först så blir du helt enkelt inte blåst.

Varför skulle det vara fejk för att det inte låg i blister? Köpte Sub förra veckan som inte kom i blister, funkade prima.
Citera
2010-11-09, 16:47
Medlem
Tjackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedicatedPete
Varför skulle det vara fejk för att det inte låg i blister? Köpte Sub förra veckan som inte kom i blister, funkade prima.

Vet man hur en subb ser ut så behöver den inte ligga i blister. Händer inte allt för ofta att man på plattan köper i förpackning direkt.
Citera
2010-11-09, 16:48
Medlem
Jungles avatar
Citat:

Vet man inte hur dom ser ut så är det ju bäst, fast nästan alla vet ju att sub e märkta B8 och Suboxone N8 och ett kors på baksidan.
Citera
2010-11-09, 17:21
Bannlyst
Precis. För övrigt undrar jag om jag ska åka in imorgon, sikta på att vara där runt 10.00, men så jävla trist väder nu. Aja, vill man ha så vill man. "Kranen" jag skaffade mig sist där är en jävel på att ha mobilen avstängd.
Citera
2010-11-09, 17:30
Medlem
Tjackies avatar
Citat:
Precis. För övrigt undrar jag om jag ska åka in imorgon, sikta på att vara där runt 10.00, men så jävla trist väder nu. Aja, vill man ha så vill man. "Kranen" jag skaffade mig sist där är en jävel på att ha mobilen avstängd.

Hehe, annars kan du ta mitt hahahah skämtåsido men jo, 10 är en bra tid! Kanske tom 11.
Lycka till!
Citera
2010-11-09, 17:57
Medlem
Trammiss avatar
Ni som har lyckats få tag i varor på plattan, har dealen genomförts öppet på plattan eller har ni gått iväg till närmsta gränd?
Citera
2010-11-09, 19:53
Medlem
Hoppetossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Ni som har lyckats få tag i varor på plattan, har dealen genomförts öppet på plattan eller har ni gått iväg till närmsta gränd?

Oftast öppet. Har aldrig bett dom gå iväg, då skulle dom bara säga åt mig att sluta nojja.
Citera
2010-11-09, 20:36
Bannlyst
Klart man ska gå iväg..

För övrigt är inte Tjackie bara trevligt utan fruktansvärt söt också.
Citera
2010-11-09, 20:39
Medlem
Tjackies avatar
Citat:
Klart man ska gå iväg..

För övrigt är inte Tjackie bara trevligt utan fruktansvärt söt också.

Nej men tack sötnos!!! Ta det lugnt nu och är det nåt så är det bara att höra av dig! Allt mellan himmel och jord!
Citera
2010-11-09, 22:40
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Beror ju helt på säljaren, vissa är ju så nojjiga att dom nästan skiter på sig om det kommer en vindpust.

Men håll er undan ungdomarna, oavsett vad dom erbjuder är det blås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in