Handlade där för länge sedan en gång, det var på dagen vid 14 typ. Gick fram till den mest jonk-aktiga gambianen och frågade tyst men bestämt efter sub. Han var rätt borta och hade ingenting, istället började han skrika till dem andra som stod där och vifta med armarna
- Sobb!?! subb!!0 Halloy kom här, kiden vill ha sub! Kom kom!
Sen rusade det genast fram en annan snubbe, han försökte först blåsa mig genom att sälja en lös tablett utan blister, men till slut fick jag en suboxone som var äkta vara för 200 kr. Jag lockade med bra pris, så länge jag fick äkta vara och det gick fort som fan (pengarna är inte mitt problem). Det hela var över på 2-3 min.
Kommer aldrig mer handla på plattan dock, alldelse för öppet och riskfylld. Framförallt om det kommer någon man känner, fyhelvete vad pinsamt om det skulle se en deala med gänget där

För nästan ångest när jag tänker på det fortfarande. Det är dock mina personliga problem, i övrigt är plattan helt funkis om det är nödfall. Priserna kan du alltid pruta ner, och se bara till att kolla på varorna först så blir du helt enkelt inte blåst.