2011-06-08, 10:00
Medlem
skogsbärets avatar
50kr brukar en fm1a kosta, det är verkligen inte bra priser på flödder där.
Citera
2011-06-08, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
50kr brukar en fm1a kosta, det är verkligen inte bra priser på flödder där.

Herre jösses!

Det verkar vara ett pris för vissa och ett annat för andra!
Citera
2011-06-08, 12:01
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstross
Herre jösses!

Det verkar vara ett pris för vissa och ett annat för andra!
Jag förstår inte varför flödder är så överdrivet dyrt där, sanslöst. Tvåor ikto har jag sålt för 50kr/st vid vissa tillfällen och folk har inte klagat på priset.
Citera
2011-06-08, 16:41
Bannlyst
50kr/st är bara blåseri i mina ögon. Säg en 20kr/st låter rimligt i mindre mängder. Iaf på plattan.
Citera
2011-06-08, 16:54
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildstylerz
50kr/st är bara blåseri i mina ögon. Säg en 20kr/st låter rimligt i mindre mängder. Iaf på plattan.
Rimliga priser och flödder går inte ihop på plattan :P
Citera
2011-06-08, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Rimliga priser och flödder går inte ihop på plattan :P

Haha nej jag har förstått det
Citera
2011-06-10, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wildstylerz

Ja 20-35kr/st brukar det ligga på!

//
Citera
2011-06-10, 16:21
Bannlyst
Är det någon som vet varför det är så sjuka priser på benso? Priserna är ju överlag humana annars på t ex sub?
Citera
2011-06-10, 22:15
Medlem
Madgunners avatar
Har bara handlat H en gång får någon vecka sedan på plattan. Vart förvånad över att den svarta var så nogrann med att visa att han inte blåser mig. Vi gick avsides och han öppnade kabben. 500 och det var bra tryck i det. Föredrar nu tjack men hittade inte det så tog vad jag fick
Citera
2011-06-10, 22:26
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Har bara handlat H en gång får någon vecka sedan på plattan. Vart förvånad över att den svarta var så nogrann med att visa att han inte blåser mig. Vi gick avsides och han öppnade kabben. 500 och det var bra tryck i det. Föredrar nu tjack men hittade inte det så tog vad jag fick
Var det bra tryck i det som snubben sa?

Någon för övrigt som vet om heroinet på plattan är schysst eller om det bara är utblandat?

Ha det bra
/Streetmann
Citera
2011-06-10, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Var det bra tryck i det som snubben sa?

Någon för övrigt som vet om heroinet på plattan är schysst eller om det bara är utblandat?

Ha det bra
/Streetmann

Högst troligt att det är ut blandat en del. Gäller att man får kontakt med rätt personer där på plattan.
Men i övrigt så är det ganska så bra priser.

//
Citera
2011-06-10, 23:15
Bannlyst
Det är bara smutsiga, skabbiga och äckliga fula invandrare som härjar där. Det är såna där äckliga svenskar, asiater och afrikaner (jag snackar inte generellt om afrikanerna utan om de som vandrat in till sverige) som härjar där. De är lika skabbiga i insidan som de är på utsidan varför vill man göra affärer med dom. Jag var dum nog att göra det när jag var yngre. Är fortfarande ung och dum men inte tillräckligt för att dra ditt o bli involukrerad med dessa lågnivå människor. I sina äckliga smutsiga kläder jag tål de inte längre. Fan de har ingen klass hur kan man lita på de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in