Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Så priserna kan gå upp och ner. Tror dock att om det står en kille på plattan och säljer sub så skulle han nog kunna sälja den för 500kr utan att svettas, det är ju säljarens marknad!
Nädu, det där köper jag inte.. Då säger man bara "glöm det, 200kr" och så tar det inte mer än 1 minut innan nästa säljare har uppmärksammat att man nekat deras deal. Som sagt, det finns för många sub säljare där för att kunna pressa priserna så mkt. 200kr ska du kunna kräva om du är där runt 11-14, blir dyrare senare mot kvällen av någon anledning (dagens förråd börjar väl ta slut antar jag)
Fick erbjudandet 300kr för en subutex och jag började garva och sa "no thank you" och började gå därifrån, 10 sekunder senare visslar han till mig och jag får den för 200kr som var planen från början ändå.
En grej jag kan lägga till är att KOM MED JÄMNA PENGAR. Om ni inte bryr er om det blir suboxene eller subutex så ta med en hundralapp och två femtiolappar. Detta för att om dom har suboxene, så ger ni endast 150kr och ni kommer knappast få någon växel av de om ni ger 2 hundralappar. Egen erfarenhet.