Citat:
Ursprungligen postat av
Yrkesk
Hur ser det ut såhär på kvällspasset?
Länge sedan jag hängde där. (Tacka fan för laro.) Men brukar vara sämre på kvällen. Beror i och för sig på vad man är ute efter. Vill man ha opiater är mitt på dagen den bästa tiden. Folk säljer sin sub för att sen leta upp sin horsekran och det är full rulle.
På kvällen är det mer uppåt. Och mer blåsningar. En del stannar kvar desperat eller beräknande för att blåsa folk från landet som vill testa plattan eller folk med abstinens som är beredda att tro på nästan vad som helst.
Slumpen avgör. Du kan ha tur och hitta en hederlig gambian. Vad du än gör så ha inget och göra med zigenare. Snubbar med taxi jacka är aldrig hederliga. Erfarenhet av både mig och många andra.
Ta det kallt.