2020-03-24, 23:50
Medlem
V-rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Hur ser det ut såhär på kvällspasset?

Länge sedan jag hängde där. (Tacka fan för laro.) Men brukar vara sämre på kvällen. Beror i och för sig på vad man är ute efter. Vill man ha opiater är mitt på dagen den bästa tiden. Folk säljer sin sub för att sen leta upp sin horsekran och det är full rulle.

På kvällen är det mer uppåt. Och mer blåsningar. En del stannar kvar desperat eller beräknande för att blåsa folk från landet som vill testa plattan eller folk med abstinens som är beredda att tro på nästan vad som helst.

Slumpen avgör. Du kan ha tur och hitta en hederlig gambian. Vad du än gör så ha inget och göra med zigenare. Snubbar med taxi jacka är aldrig hederliga. Erfarenhet av både mig och många andra.

Ta det kallt.
Citera
2020-03-27, 14:18
Medlem
Yrkesks avatar
Är det uteslutande varor som finns där i dagsläget eller finns det de som släpper habbar också?
Citera
2020-03-30, 00:12
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hur är det på plattan nu i dessa coronatider, då gränserna är stängda? Hörde på nyheterna att drogerna har minskat, samt att priserna har ökat.
Citera
2020-04-19, 11:19
Medlem
Hur ser det ut nu?? Någon som vet??
Citera
2020-04-20, 09:46
Medlem
Är det verkligen bara etniska gambianer som säljer bollarna eller finns det somalier som ochså kastar bollar?
Citera
2020-04-20, 10:24
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0mb8
Hur ser det ut nu?? Någon som vet??

Angående tillgång till diverse substanser har jag ingen aning..🤔 Men om vi bara snackar ”personer” så har det inte varit en kotte där typ dom gånger jag passerat senaste veckorna..👀 Helt öde som resten av stan..🦠
Citera
2020-05-05, 23:15
Medlem
finns det någon som helst rörelse på plattan nuförtin?
Citera
2020-06-15, 18:11
Medlem
Bumpar, hur ser det ut om man vill ha med sig ett par sub eller några bollar hem (helst bäggedera), är det någon aktivitet där nu eller bör man söka sig till andra platser?
Citera
2020-06-16, 23:49
Medlem
boredomss avatar
Fan det är helt dött pga corona.. riktigt illa för oss som behöver
Citera
2020-07-21, 19:08
Medlem
Thisisnotoks avatar
Hur ser det ut i dagens läge efter alla pandemier å skit? Blev det någon riktig torka? Har priserna återgått till vad dom låg på tidigare?
Upplys oss kära plattan-proffs...
Citera
2020-07-22, 17:56
Medlem
yournotlikemes avatar
Har aldrig handlat på plattan och planerar aldrig att göra det heller däremot går jag förbi där iaf. en gång i veckan när jag åker förbi kontoret. Går alltid igenom plattan och det är verkligen HEEEELT DÖTT där mot var det var innan Corona eller typ för några år sedan.

Folk sa då att man kunde fixa Sub osv på 2 minuter och gick och få tag riktigt bra bollar rätt lätt osv.

Nu för tiden är det ju fan nästan omöjligt att ens få tag på en Sub i hela Stockholm, det är tur man har kontakter i närliggande orter som har vart med ett tag och fortfarande har allt man behöver.

Måste ju slagit JÄVLIGT hårt mot tex. heroinister som lever dag för dag och boll för boll när alla gambianer/senegaleser försvann osv. och man nu verkligen måste ha kontakter för att få tag i någonting nu för tiden.

Jag har och lider fortfarande inte alls av Corona, tvärtom tycker jag faktiskt det är rätt skönt att dels jobba hemifrån och dels att det inte är överbefolkat längre på Stockholms gator.

Självklart hoppas jag pandemin tar slut men jag är så nöjd med att jobba hemifrån så det finns inte.´

Älskar det och slippa behöva ha kontorstider osv. utan sålänge man gör det man ska kan man göra det när man vill på dagen och ofta tar det bara 3 timmar per dag att göra det jag brukade göra på kontoret på en 8 timmars dag.
Citera
2020-08-01, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Hur ser det ut idag? Finns det habbar att köpa eller är det bara varor?
Det är lättare att skaffa, om målet är att få tag på riktiga grejer och inte bli blåst, habbar än varor. Men det är, som du säkert vet, alprazolam/iktorivil som gäller. Tydligen finns det rosa alprazolam nu. Har ej testat själv men har hört det från flera personer som saknar anledning att ljuga/hitta på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in