2018-02-17, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Även min Kung Louie säger att det råder torka så situationen idag kan jämföras med dagarna kring nyår.

Det är INTE torka. Går inte att jämföra med början av Januari. Halvtorrt, visst. men det finns bra grejjer för schyst pris.
Citera
2018-02-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Känns väldigt enkelt nu igen? Eller är det någon som känner av någon torka?
Helt riktigt. Superenkelt
Citera
2018-02-18, 18:41
Medlem
eddiepeddies avatar
Varit lite orolig att köpa boll på plattan efter ryktet om fenta i dom och bollar med krossade yabbar. Röker helst mina varor så vill ha tag i bra bollar med bra mängd till schysst pris. Verkar ändå som det blivit bättre nu sista månaden. I alla fall av dom jag köper av (gambianer oftast men även en jugge). Varit brunt av bra kvalité som varit riktigt nice att röka. Bränner lite lättare än vanligt men gör inget när det är så bra.
Citera
2018-02-18, 21:40
Medlem
Yrkesks avatar
Min länk har åtminstone gett grönt ljus återigen, jag upplevde då iallafall en viss torka, måhända inte som så att det var tomt utan att det bara fanns en jävla massa sörja tillgängligt.
Citera
2018-02-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Min länk har åtminstone gett grönt ljus återigen, jag upplevde då iallafall en viss torka, måhända inte som så att det var tomt utan att det bara fanns en jävla massa sörja tillgängligt.

Jo idag har jag fått höra ifrån minst 5 olika kranar som är pålitliga att dom iallafall haft tomt!
Men sånt kan ju ändras över en natt sen finns det fullt igen.

Sen när man vet att det är väldigt tomt så kan en 16-17 årig blatte komma fram på stan och fråga om man vill köpa dunderbra boll hahahaha. Jatack om jag får öppna bollen och kontrollera innehållet innan du håller i mina fina pengar, och stämmer inte innehållet så får jag två fria kroppsslag på din lilla fet-smala kebabkropp!
Trött på blåsare.
Borde gå att hitta samma H som vanligt inom en snar framtid skulle jag tro.

Akta er för utbankat och kolla grejerna!
Caaaareful

Stability
Citera
2018-02-22, 13:40
Medlem
Full styrka verkar det som
Citera
2018-02-22, 22:33
Medlem
Att komma över H verkade inte vara särskilt svårt idag. Ikto eller Alprazolam var dock omöjligt :/
Citera
2018-02-26, 11:53
Medlem
Nattskattas avatar
Någon som har koll på hur läget ser ut idag?
Citera
2018-02-28, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Någon som har koll på hur läget ser ut idag?

Sent svar kanske, men i min uppfattning och av det jag hört så är det gott om H och sub iallafall.
Benzo och annat vet jag 8nte riktigt, hörde dock av en kille i måndags att han hittade benz i måndags iallafall .
Men som sagt H och sub verkar finnas gott om iallafall.
Må väl och var försiktiga där ute!
Mvh
Stab
Citera
2018-02-28, 16:01
Medlem
Yohomies avatar
Är det fortfarande såna där äckliga fentanyl-bollar eller finns det rent bra brunt heroin nu?
Citera
2018-02-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Är det fortfarande såna där äckliga fentanyl-bollar eller finns det rent bra brunt heroin nu?

Nu verkar det vara riktiga bollar igen.
Inget fenta-skit! Usch..
Men har inte stött på något sånt på ett tag nu, va väll bara runt torkan där och ett parti hos någon som dröjde sig kvar.
Nu verkar det vara som vanligt iallafall.
Citera
2018-03-01, 02:49
Medlem
sminkads avatar
Tycker det är väldigt lätt fortfarande eftermiddag/kvällen med h och även sub.
Jag går ju bara på sub nu men händer jag blir tillfrågad om boll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in