Citat:
Ursprungligen postat av MonsieurRaf
Hejsan!
Vad har ni för tankar kring vårens novischdagar för lundaekonomerna? är det värt att anmäla sig till detta? är det också någon som känner till vad vi får för pengarna? fri alkohol? åsikter om tidigare novischperioder och så vidare är välkommet. Sitter och funderar på om det kan tänkas vara skoj att delta i denna aktivitet.
Jag är inte ekonom själv, men känner vansinnigt många. Det blir jävligt kul och jävligt hårt i fem dagar, eller vad det nu är. Det är klart värt det, det finns ett tydligt samband mellan nollningsdeltagande och studieresultat, då du kommer att träffa vänner för livet - inte bara för att spendera din fritid i Lund med, utan också vänner som du kan plugga tillsammans med, vilket är fullständigt vitalt för de allra flesta om det ska gå bra i skolan.
Nolla på