2010-12-18, 19:05
  #1177
Medlem
[quote=1plus2]
Citat:
Ursprungligen postat av jesus123

Det är i Laidback. De har vissa krav för att vistas där. Tror det är 200 inlägg och varit medlem i 1 år.

Det var ju segt. Har inte postat så mkt, men har ju hängt här i flera år.
Citera
2010-12-18, 21:32
  #1178
Medlem
[quote=jesus123]
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2

Det var ju segt. Har inte postat så mkt, men har ju hängt här i flera år.

Ja det är segt!

Dock kan du nog öva på att citera i dina posts iaf!
Citera
2010-12-22, 22:22
  #1179
Medlem
MonsieurRafs avatar
Hejsan!
Vad har ni för tankar kring vårens novischdagar för lundaekonomerna? är det värt att anmäla sig till detta? är det också någon som känner till vad vi får för pengarna? fri alkohol? åsikter om tidigare novischperioder och så vidare är välkommet. Sitter och funderar på om det kan tänkas vara skoj att delta i denna aktivitet.
Citera
2010-12-22, 22:46
  #1180
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsieurRaf
Hejsan!
Vad har ni för tankar kring vårens novischdagar för lundaekonomerna? är det värt att anmäla sig till detta? är det också någon som känner till vad vi får för pengarna? fri alkohol? åsikter om tidigare novischperioder och så vidare är välkommet. Sitter och funderar på om det kan tänkas vara skoj att delta i denna aktivitet.
Ja, du ska självklart anmäla dig. Exakt vad ni får ut för pengarna vet jag inte, då jag inte är (eller kommer vara, för den delen) novisch hos Lundaekonomerna, men de lär ha kul.
Citera
2010-12-23, 09:47
  #1181
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsieurRaf
Hejsan!
Vad har ni för tankar kring vårens novischdagar för lundaekonomerna? är det värt att anmäla sig till detta? är det också någon som känner till vad vi får för pengarna? fri alkohol? åsikter om tidigare novischperioder och så vidare är välkommet. Sitter och funderar på om det kan tänkas vara skoj att delta i denna aktivitet.
Jag är inte ekonom själv, men känner vansinnigt många. Det blir jävligt kul och jävligt hårt i fem dagar, eller vad det nu är. Det är klart värt det, det finns ett tydligt samband mellan nollningsdeltagande och studieresultat, då du kommer att träffa vänner för livet - inte bara för att spendera din fritid i Lund med, utan också vänner som du kan plugga tillsammans med, vilket är fullständigt vitalt för de allra flesta om det ska gå bra i skolan.

Nolla på
Citera
2010-12-23, 10:09
  #1182
Medlem
Gurkan100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsieurRaf
Hejsan!
Vad har ni för tankar kring vårens novischdagar för lundaekonomerna? är det värt att anmäla sig till detta? är det också någon som känner till vad vi får för pengarna? fri alkohol? åsikter om tidigare novischperioder och så vidare är välkommet. Sitter och funderar på om det kan tänkas vara skoj att delta i denna aktivitet.

Självklart ska du vara med på novischdagarna! Schemat ligger uppe på Lundaekonomerna.se.
Citera
2011-01-07, 20:14
  #1183
Medlem
Vart hittar man sitt schema? Ska inte det skickas ut typ 2 veckor innan start? Jag har kollat runt lite på StiL, men utan framgång. Någon som har bättre tillvägagångssätt?
Citera
2011-01-07, 20:57
  #1184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Vart hittar man sitt schema? Ska inte det skickas ut typ 2 veckor innan start? Jag har kollat runt lite på StiL, men utan framgång. Någon som har bättre tillvägagångssätt?
Du får schemat i pappersform, i analog post. Annars så brukar det finns på Luvit.
Citera
2011-01-07, 21:03
  #1185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Du får schemat i pappersform, i analog post. Annars så brukar det finns på Luvit.


Ok! Luvit, det vet jag inte riktigt vad det är men.

Sen har jag problem med att komma in på Live@Lund också av någon anledning!
Citera
2011-01-07, 22:35
  #1186
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Ok! Luvit, det vet jag inte riktigt vad det är men.

Sen har jag problem med att komma in på Live@Lund också av någon anledning!
Det beror på vilken institution du ska läsa på? Ang. schemat alltså.
Citera
2011-01-07, 22:49
  #1187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Det beror på vilken institution du ska läsa på? Ang. schemat alltså.

Ekonomiska!
Citera
2011-01-08, 00:00
  #1188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1plus2
Ekonomiska!

FEK eller NEK?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in