ÖG brukar ha väldigt god mat på sittningarna och trevlig personal som jobbar effektivt i garderob och bar.
Malmö och Göteborg är lite "stekiga". Studielånsstekarna hänger här och steker till nationspris

Snyggast tjejer och de är inte så dryga som det ryktas om. Jag hänger där en del brukar vara trevligt.
Lund är stort dåligt skött och tråkigt. Trevligt korridorsboende dock.
Mest lättraggade där det finns någonting att hämta dvs snygga tjejer är "Kålles" som Göteborgs nation anordnar.