Citat:
Ursprungligen postat av n0ize
Nu kan ju jag ha fel men kollar dem inte upp så att man verkligen är antagen innan de fortsätter med att skicka ut ens studentkort? Låter ju rätt sjukt att vem som helst kan gå dit med ett simpelt papper och säga att man är antagen. Låter inte helt rätt för mig iaf, med dagens teknologi så hade det ju tagit högst 5 sekunder att kontrollera något sådant i en databas om personen i fråga är antagen eller inte. Men nu vet jag inte hur de gör så ska väl inte säga att de gör så men helt otroligt om de inte tittar på något annat vis än på papperet du visar upp.
Har kompisar som har/ har haft studentleg utan att plugga, så det lär inte vara några problem. Dessutom tjänar nationerna pengar på alla med studentleg, det viktigaste för dom är att man har studentleg, inte att man pluggar.
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Är det nån som vet om det är pub på hallands ikväll? Den enda delen av deras hemsida som kraschat är naturligtvis den om fredagspuben.
När öppnar dom i sådana fall, när bör man vara där? Tänkte ta en öl med en kompis från hemstaden som precis börjat plugga i lund.
Kanske en aning sent, men tror den öppnar sju. Klubben öppnar tio.