2009-08-16, 21:00
Medlem
eLItistas avatar
Amerikanskorna är lättast!
Citera
2009-08-16, 21:16
Medlem
Bronxxxs avatar
Bra initiativ ts!

Någon mer som skall på lundaekonomernas nollning?
Citera
2009-08-16, 21:24
Medlem
Artygs avatar
Nollningen kommer ju att vara überseriös för oss teknologer.
Citera
2009-08-16, 21:25
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronxxx
Bra initiativ ts!

Någon mer som skall på lundaekonomernas nollning?
Nein, jag är inte ekonom så där kan jag inte hjälpa dig. Jag famlar i mörkret lika mycket som du min vän.

Någon som har koll på om man ska nollas även om man bara är ska läsa en kurs på 30 hp?
Citera
2009-08-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eLItista
Amerikanskorna är lättast!

Fan va trevligt, här skall det raggas!!!
Skulle inte ha något emot att sätta en skön amerikanska så länge de inte tycker att man skall ha samma kroppsvikt i kilo som svenska tjejerna har i pounds...

Själv börjar man den 24:e på Industriell Ekonomi, ser fram emot det riktigt mycket, har ett korridorsrum iaf till att börja med, så får jag se om jag kan hitta något riktigt inom kort.

Är det någon som är haj på om korridorerna har diskmaskin (Delphi reds. anm), jag anser det vara standard i dagens samhälle, men det skulle väl inte förvåna mig det minsta om afb inte installerat denna "nymodighet"...

Vilka program skall ni i tråden gå och vilken nation är ni sugna på?
Citera
2009-08-16, 21:31
Medlem
Hej Kanins avatar
Jag tvivlar riktigt starkt på att Delphi, eller någon annan korridor, skulle ha diskmaskin över huvud taget faktiskt. Håll tummarna för att någon trevlig korridorskamrat har med sig en.

Jag börjar på F, med sanslöst låg reservplats på ett annat program, så vi får se var jag hamnar. När det gäller nationen har jag inte bestämt mig ännu. Skulle vara kul med någon slags balans mellan seriöst och avslappnat.
Citera
2009-08-16, 21:32
Medlem
Bronxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Nein, jag är inte ekonom så där kan jag inte hjälpa dig. Jag famlar i mörkret lika mycket som du min vän.

Någon som har koll på om man ska nollas även om man bara är ska läsa en kurs på 30 hp?

Ja, snacka om att jag famlar i mörker, aldrig varit i lund tidigare. Är det bara jag som tycker det är konstigt att de placerar nollningen före introduktionsmötet?

(Ekonomie kandidatprogrammet-Here I come!!! )
Citera
2009-08-16, 21:34
Medlem
GraveDohls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd

Nä brukar inte vara nån nollning för enskilda kurser.
Citera
2009-08-16, 21:41
Medlem
litenbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg

Äsch nu ska vi inte vara sådana! Efter vad jag har sett utifrån bilder och diverse historier så kan detta bli galet roligt! Vad är det som du ska plugga till?
Citera
2009-08-16, 22:04
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg

Inte alls. Har aldrig hört att någon varit missnöjd iaf. Lund är frihetens stad
Citera
2009-08-16, 22:34
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GraveDohl
Nä brukar inte vara nån nollning för enskilda kurser.
Delvis skönt, då kan jag fokusera helt på att välja rätt nation. Har börjat beta av deras hemsidor nu och de flesta öpp nar för registrering nästa vecka vilket känns skönt för mig, då jag inte kommer till Lund igen förrän just den 24:e. För mig är detta just nu det största problemet så jag känner ingen större hets inför starten mer än att jag måste få tag på litteraturen.

För att visa vilken fruktansvärt enkelspårig människa jag är (jag vet att ni andra också vill fråga detta) kommer ännu en nationsfråga: vilka nationer har ni andra tänkt skriva in er på?
Citera
2009-08-16, 22:36
Medlem
OriginalBacs avatar
Det finns inga diskmaskiner på Delphi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in