Hur är det med mecenatkortet? Är det något man får ut från studentlund? Eller använder dem sig utav Studentkortet? Eller är det rent utav så att dem har ett eget kort som inte är bundet till något företag?
Har inte lyckats hitta någon information angående detta.
Funderar på att införskaffa lite prylar från Apple så vore trevligt med deras 10% rabatt!