2012-04-28, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d01sh
Just det, de har flyttat. På min tid (nja, så gammal är jag inte) så fanns Lantmäteri på ovanvåningen ovanför KFS

Det var på den tiden då KFS låg i huset bredvid kårhuset va?
För KFS har också flyttat nu.
Citera
2012-04-28, 11:36
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maintenant
Det var på den tiden då KFS låg i huset bredvid kårhuset va?
För KFS har också flyttat nu.
Jaså? Var ligger det nuförtiden?
Citera
2012-04-28, 12:17
Medlem
Citat:
Jaså? Var ligger det nuförtiden?

Antar att ni menar KF Sigma, det ligger i Studiecentrum nu.
Citera
2012-05-01, 19:51
Medlem
Fick igår bekräftat att tjejerna som går ekonomi/juridik tycks vara sexuellt frustrerade och är faktiskt väldigt lätta att få till det med vid berusning. Hett tips till er som ska börja plugga i Lund till hösten!
Senast redigerad av Winterfall 2012-05-01 kl. 19:54.
Citera
2012-05-01, 19:55
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Fick igår bekräftat att tjejerna som går ekonomi/juridik tycks vara sexuellt frustrerade och är faktiskt väldigt lätta att få till det med vid berusning. Hett tips till er som ska börja plugga i Lund till hösten!

Hur bekräftar man något sånt? Ursäkta, men jag tror dig inte riktigt.
Citera
2012-05-01, 21:09
Medlem
Citat:
Hur bekräftar man något sånt? Ursäkta, men jag tror dig inte riktigt.
Både den här tråden (kan dock inte ge precis vilket sidnummer men sök så ska du hitta) och en del bekanta irl har påpekat att om man är ute efter att få ligga så ska man ta en extra titt på de studenter som går ekonomi. Vet inte om det bara är en sägen men de tjejer som jag har träffat (som går/gått ekonomi) har varit väldigt lättraggade.
Citera
2012-05-01, 21:19
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Både den här tråden (kan dock inte ge precis vilket sidnummer men sök så ska du hitta) och en del bekanta irl har påpekat att om man är ute efter att få ligga så ska man ta en extra titt på de studenter som går ekonomi. Vet inte om det bara är en sägen men de tjejer som jag har träffat (som går/gått ekonomi) har varit väldigt lättraggade.
Du sa att du igår bekräftade att dessa tjejer i allmänhet är sexuellt frustrerade.
Citera
2012-05-01, 21:44
Medlem
Citat:
Du sa att du igår bekräftade att dessa tjejer i allmänhet är sexuellt frustrerade.
Omgivningen gav ett påstående och det blev bekräftat.
Citera
2012-05-12, 17:31
Medlem
BajsExplosions avatar
Ska läsa nu till hösten och mitt främsta mål är faktiskt inte själva studierna utan att rycka upp mitt sociala liv rejält. Tips för detta? Ska självklart gå på nollning och så, men är även intresserad av att typ göra något på en nation eller kår. Vad finns det att göra där? Är det lätt att komma in? Ju mer information desto bättre!

Sedan undrar jag liksom var man skaffar sina vänner. Är det den klass man får som man hänger med, eller blir det mer att man träffar annat folk på sittningar/klubb/nation och så?

Supertacksam för svar!
Citera
2012-05-12, 17:38
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsExplosion
Ska läsa nu till hösten och mitt främsta mål är faktiskt inte själva studierna utan att rycka upp mitt sociala liv rejält. Tips för detta? Ska självklart gå på nollning och så, men är även intresserad av att typ göra något på en nation eller kår. Vad finns det att göra där? Är det lätt att komma in? Ju mer information desto bättre!

Sedan undrar jag liksom var man skaffar sina vänner. Är det den klass man får som man hänger med, eller blir det mer att man träffar annat folk på sittningar/klubb/nation och så?

Supertacksam för svar!
Vad ska du läsa? Det är ganska relevant för utbildningarna är rätt olika ur ett socialt perspektiv.
Citera
2012-05-12, 17:48
Medlem
BajsExplosions avatar
Citat:
Vad ska du läsa? Det är ganska relevant för utbildningarna är rätt olika ur ett socialt perspektiv.
Om program så Biologi. Annars har jag lite småkurser att välja på: författarskola och något som heter idé- och lärdomshistoria.
Citera
2012-05-12, 17:51
Medlem
Flashbackkontots avatar
Citat:

För en som ska ge sig på industriell ekonomi vid LTH då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in