2012-05-13, 00:45
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Om du menar startår, så 21-22 kanske. Sjukt blandat, men väldigt få som börjar är över 25 iaf.

Dra bort ca två år.

Många är 22 då de är klara.
Citera
2012-05-13, 02:22
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NestTest
I är en egen sektion, även om dem delar hus med M. Annars håller jag med om allt du sagt
Ajdå. Ja visst är det ju det. Har I egen ouveralle nu? Det var väl bara T-shirtar i början? Som sagt,
gått några år nu =)
Citera
2012-05-13, 10:25
Medlem
NestTests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d01sh
Ajdå. Ja visst är det ju det. Har I egen ouveralle nu? Det var väl bara T-shirtar i början? Som sagt,
gått några år nu =)
Jepp, det har dom. Den är vinröd/lila
Citera
2012-05-13, 20:42
Medlem
_Ahlen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MauroSpocko
Varför är förkortningen för Helsingkrona HB? Står det helt enkelt för Helsingborg? Varför denna diskriminering mot landskroniterna?
Det formella namnet är Helsingborgs-Landskrona nation, så min gissning är att förkortningen helt enkelt utgår från det namnet
Citera
2012-05-15, 12:35
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonradMorgan
Det är bara hälften av sanningen. På juridik är tjejerna skitfula, så sexuell frustration är nog bara ett minus här.
Tramsig generalisering.

Citat:
Ursprungligen postat av MauroSpocko
Varför är förkortningen för Helsingkrona HB? Står det helt enkelt för Helsingborg? Varför denna diskriminering mot landskroniterna?
HB står för Helsingborg-Landskrona nation. Oklart varför Landskrona inte är mer inkluderade.
Citera
2012-05-16, 23:15
Medlem
Är institutionerna öppna imorgon? Någon nämnde att det är helgdag men jag är inte riktigt haj på hur öppettiderna påverkas av helgdagarna.
Citera
2012-05-16, 23:31
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Är institutionerna öppna imorgon? Någon nämnde att det är helgdag men jag är inte riktigt haj på hur öppettiderna påverkas av helgdagarna.
Det är Kristi himmerlfärdsdag imorgon. Det är alltså en helgdag. Det är klart att det finns de som jobbar även på helger när man kommer till den akademiska världen, men "öppet" är det ju inte.
Citera
2012-05-16, 23:36
Medlem
Citat:
Det är Kristi himmerlfärdsdag imorgon. Det är alltså en helgdag. Det är klart att det finns de som jobbar även på helger när man kommer till den akademiska världen, men "öppet" är det ju inte.
Nu har du räddat mig från att upptäcka att biblioteken är stängda.
Tackar så mycket!
Citera
2012-05-16, 23:39
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Nu har du räddat mig från att upptäcka att biblioteken är stängda.
Tackar så mycket!
Du sa institutionerna... inte biblioteken. Exempelvis Studiecentrum LTH är öppet 10-20 imorgon.
Citera
2012-05-16, 23:44
Medlem
Citat:
Du sa institutionerna... inte biblioteken. Exempelvis Studiecentrum LTH är öppet 10-20 imorgon.
Har åkt på den niten förut, då var varken UB, SOL, BMC eller närliggande bibliotek/studiesalar öppna.
Citera
2012-05-17, 00:03
Medlem
d01shs avatar
Citat:
Har åkt på den niten förut, då var varken UB, SOL, BMC eller närliggande bibliotek/studiesalar öppna.

Det är enkelt att googla: http://www.lth.se/studiecentrum/
Citera
2012-05-17, 00:13
Medlem
Citat:
Det är enkelt att googla: http://www.lth.se/studiecentrum/
Såklart är det enkelt att googla men då jag inte läser på LTH, så har jag inget intresse av att bege mig till LTH-studiecentrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in