Tja! Ska förmodligen börja plugga handelsrätt, 30hp, till hösten. Undrar ifall det är lätt att komma in i studentlivet när man läser en fristående kurs, eftersom det inte är ngn nollning? (Kan absolut tänka mig att "jobba" på en nation och har boende i korridor fixad.)
Peace!
Tja! Ska förmodligen börja plugga handelsrätt, 30hp, till hösten. Undrar ifall det är lätt att komma in i studentlivet när man läser en fristående kurs, eftersom det inte är ngn nollning? (Kan absolut tänka mig att "jobba" på en nation och har boende i korridor fixad.)
Peace!
Ja för bövelen! Du får ta lite fler initiativ på egen hand, men om du bara ser till att ta dig till någon nation och börja jobba där någon gång i månaden så går det smidigt. Många nationer har också någon form av novischverksamhet (om än inte lika stort som hos kårerna) så det borde inte vara några som helst konstigheter.
Brukar halla pa till runt 05 pa morgonen, det ar tavling om vem som orkar vara kvar langst sa till slut ar det bara en fraga om uthallighet och inte om att ha roligt. Glom inte att ni vanligtvis borjar 09 dagen efter sa det ar ganska dumt att forsoka "Stanga Skanis" (som de kallar det) varje natt.
Brukar halla pa till runt 05 pa morgonen, det ar tavling om vem som orkar vara kvar langst sa till slut ar det bara en fraga om uthallighet och inte om att ha roligt. Glom inte att ni vanligtvis borjar 09 dagen efter sa det ar ganska dumt att forsoka "Stanga Skanis" (som de kallar det) varje natt.
Haha! Jag bor 2h bort med tåg. Har en känsla av att det kommer bli en sjuk vecka
Är det bara jag som inte fått några inloggningsuppgifter till mitt StiL-konto? Mina klasskamrater, verkar nämligen, utan undantag, fått dessa till sin mail.
Slängde iväg ett mail till supporten, men de lär ju inte svara ikväll.