Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Familjen får nog tillräckligt med otrevlig post kan jag tänka mig. :/ Fyfan, jag ska aldrig skaffa barn.
Då är vi två.
Skämt åsido, det kan gå så fruktansvärt jävla snett med ungar, hur bra en förälder än tycker att h*n uppfostrar dem.
Tänk vilket jävla slag i ansiktet det måste vara att som förälder få reda på att ens barn har slaktat husdjur för nöjes skull.
Usch...