2009-08-17, 23:54
Medlem
Androyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PH1
Om ni både vill att djurplågaren ska åka fast och samtidigt ställa Flashback i bättre dager, så tänk på vad ni skriver. Att indirekt hota den misstänkte, eller få utlopp för egna sadistiska känslor av hat mot honom, gör det inte.

Många ickemedlemmar läser här på forumet av nyfikenhet, och troligtvis även lerumspolisen.
Sitter inte här och försvarar dom som hotar den ev. GM till livet men när han kommer ut så får han det förmodligen inte speciellt lätt, oavsett om vi FB:are sitter här och håller våra känslor tillbaka eller inte.
Det är inte konstigt att man blir upprörd över sådana här händelser, eller?
Citera
2009-08-17, 23:55
Bannlyst
Tyvärr så är den irc channeln full.. den pallade tydligen inte fler än 25 personer.. jag ska försöka hitta något nytt

ok dem som vill testa gå in på denna istället http://webchat.xs4all.nl/
ändra bara channel till #kattmordarn så får vi hoppas att denna pallar mer än den förra

++ in och ha kul
Senast redigerad av qirtero 2009-08-18 kl. 00:01.
Citera
2009-08-17, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Ja, som jag ser på saken är allt redan klart. Mycket tack vare driftiga fb-medlemmars hjälp.

Tillvaron rämnar just nu runt vår kattmördare. Att modern kastar ur sig förtalsanmälningar hit och dit ser jag inte som något annat än överslagshandlingar. Inombords har hon säkert börja undra ifall det kan vara så att hennes son är skyldig till detta. Han sitter säkert på rummet just nu och försöker tänka rationellt. När paniken är på väg vill man gärna försöka göra så. Kanske läser han den här tråden? Då borde han förstå vid det här laget att den lek han ägnat sig åt under ett års tid nu är över.

Ni kan räkna med att vi kommer att få läsa om en häktning inom kort. Vår kattmördare kommer att bli lokalkändis och bli internerad på grund av sin anti-sociala personlighetsstörning.
Han lär bli försöksutskriven inom en månad, för "gott uppförande"
Dom skulle kanske testa honom mot en katt innan frisläpp.
Citera
2009-08-17, 23:56
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androyd
Det är inte konstigt att man blir upprörd över sådana här händelser, eller?
Word! Lite uns av empati, det är allt som krävs för det.

Jag skulle bli rädd för någon som inte blev upprörd eller var helt likgiltig.
Citera
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
När jag gör en snabb sökning på den avstängda användaren som hade skrivit om att han fantiserade om att tortera brudar och själv bli torterad, ser jag bara depresiva inlägg, en trasig och skadad människa i hjälp av vård! Det mesta är skrivet 2007, och efter det började han tydligen att stympa katter. Han behöver vård innan något värre händer. Undrar vad han gör inatt, om han ens kan sova efter att ha sett vad allt lett till... allt p.g.a en liten tabbe på youtube. Jag tror inte det här slutade riktigt som planerat? Han borde ju lägga in sig frivilligt idag. Han är ju själv medveten om att hans handlingar är fel...

Uhm, du tittar nog på fel användare.
Den användaren som det har pratats om hela tiden i detta fallet är inte avstängd.
Citera
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Han är ju själv medveten om att hans handlingar är fel...

Förövaren är inte den förvirrade trasiga nästintill psykotiska spillra du beskriver. han är, som du säger, medveten om sina handlingar. Han har kalkulerat och sadistiskt gått in för att plåga både djur och människor. Därför är det straff snarare än vård han ska ha.
Citera
2009-08-17, 23:57
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Tyvärr så är den irc channeln full.. den pallade tydligen inte fler än 25 personer.. jag ska försöka hitta något nytt

Jag var inne tills inte så länge sedan. Tyckte chatten börjde avstanna lite så jag drog.
Citera
2009-08-18, 00:01
Medlem
MoLoKs avatar
Om han verkligen vore oskyldig så kommer han att gå ut i pressen imorgon för att tala ut ordentligt.
Citera
2009-08-18, 00:01
Medlem
Gidellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Om han verkligen vore oskyldig så kommer han att gå ut i pressen imorgon för att tala ut ordentligt.

Kan bli intressant att läsa...
Citera
2009-08-18, 00:02
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK

Om han vore oskyldig skulle han gjort det redan i söndags.
Citera
Medlem
Duct-tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Ja, som jag ser på saken är allt redan klart. Mycket tack vare driftiga fb-medlemmars hjälp.

Tillvaron rämnar just nu runt vår kattmördare. Att modern kastar ur sig förtalsanmälningar hit och dit ser jag inte som något annat än överslagshandlingar. Inombords har hon säkert börja undra ifall det kan vara så att hennes son är skyldig till detta. Han sitter säkert på rummet just nu och försöker tänka rationellt. När paniken är på väg vill man gärna försöka göra så. Kanske läser han den här tråden? Då borde han förstå vid det här laget att den lek han ägnat sig åt under ett års tid nu är över.

Ni kan räkna med att vi kommer att få läsa om en häktning inom kort. Vår kattmördare kommer att bli lokalkändis och bli internerad på grund av sin anti-sociala personlighetsstörning.

Har hans morsa anmält någon för förtal?
Citera
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duct-tape
Har hans morsa anmält någon för förtal?

Det påstås det i tråden iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera