Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Nej, givetvis. Jag håller helt med dig där, men att gå från det till att någon skulle härma en FB-medlem och göra sak av dennes inlägg... Nej, det är så långsökt att jag inte kan se det med kikare ens.
Fast du verkar ju anta att den här personen är inblandad på något vis/att flashback är inblandat. Så BEHÖVER det inte alls vara.
Enligt mig är det antingen den tidigare misstänkte medlemmen, eller så har detta ingenting med honom att göra. Att det skulle vara en copycat är helt enkelt inte ett alternativ.
Fast du verkar ju anta att den här personen är inblandad på något vis/att flashback är inblandat. Så BEHÖVER det inte alls vara.
Enligt mig är det antingen den tidigare misstänkte medlemmen, eller så har detta ingenting med honom att göra. Att det skulle vara en copycat är helt enkelt inte ett alternativ.
Det ÄR verkligen mycket som är långsökt! Jag är den första att hålla med om det. Har väl avslöjat tidigare att jag i djurskydd kommit i direktkontakt med ihjälplågade djur, svåra dödliga skador. Skriver detta då jag vill påpeka att det finns många fler sjuka människor än vad NÅGON TROR!
En sak jag är övertygad om är att sådana texter som vi i detta fall kunnat läsa här triggar igång sjuka hjärnor! Att det sedan händer just i lilla Lerum..ja, ologiskt? Logiskt? I mitt tycke är det bara att avvakta att mer uppgifter kommer fram. VEM det sen är som ska åka fast!
Möjligheten att det upphör efter skriverierna nu finns ju, men hoppas alla ändå är uppmärksamma så fler djur slipper lida. Kanske har polisen redan spår. Det är svårt att göra perfekta brott.
För övrigt hoppas jag att tråden kan hållas vid liv och att bra saker kommer fram här. Och det är upp till oss som läser och skriver.
Mvh