Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Nu är Joel inte deras jävla vän, idiotjävel! Men du kan ju alltid försöka mosa mina knäskålar, alternativ ansöka om medlemskap i snoppmätarklubben, tror du bör välja det senare.
Haha och vad fan ligger ditt iq på egentligen?
Du sa att det va ok att sabba Joels liv, vilket jag inte har något emot, men att sedan om det skulle komma ut över hans familj..att även dom skulle råka illa ut är väl bara fel fel fel? Dom kan väl inte hjälpa att Joel blev som han är. Och då drog jag jämförelsen om tex din storebror skulle våldta någon, så spelar det ingen roll om din storebrors anhöriga också råkar illa ut, för isf är det ju din storebrors fel. Eller hur? Exakt så la du fram det din jävla sopa.
Eftersom du inte verkar läskunnig för fem öre så lägger jag fram det så till och med ica-jerrys hiss hade gått upp. Tycker du att det är ok att anhöriga till gärningsmannen ska få sota för hans brott, även om dom inte har något med brottet i sig att göra? Gärningsmannen är alltså han som begick brottet, det är han som är boven. Säg till om det är några andra du inte förstår.