2013-01-09, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Bland det värsta jag vet är våldtäkt. Hade varit lagom "kul" om någon i din närhet våldtog, isf så hade man ju fått komma hem till dig och mosa dina knäskålar på köpet, det hade ju varit våldtäktsmannen fel.
Nu är Joel inte deras jävla vän, idiotjävel! Men du kan ju alltid försöka mosa mina knäskålar, alternativ ansöka om medlemskap i snoppmätarklubben, tror du bör välja det senare.
Citera
2013-01-10, 01:13
Medlem
FysikElskarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Nu är Joel inte deras jävla vän, idiotjävel! Men du kan ju alltid försöka mosa mina knäskålar, alternativ ansöka om medlemskap i snoppmätarklubben, tror du bör välja det senare.
Jag håller med dig, anser att Joels liv bör förstöras, åtminstone några år framöver.

men framförallt undrar jag vem det är på din avatar, jag tycker mig känna igen henne men bilden är lite för liten..
Citera
2013-01-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken

Haha och vad fan ligger ditt iq på egentligen?

Du sa att det va ok att sabba Joels liv, vilket jag inte har något emot, men att sedan om det skulle komma ut över hans familj..att även dom skulle råka illa ut är väl bara fel fel fel? Dom kan väl inte hjälpa att Joel blev som han är. Och då drog jag jämförelsen om tex din storebror skulle våldta någon, så spelar det ingen roll om din storebrors anhöriga också råkar illa ut, för isf är det ju din storebrors fel. Eller hur? Exakt så la du fram det din jävla sopa.

Eftersom du inte verkar läskunnig för fem öre så lägger jag fram det så till och med ica-jerrys hiss hade gått upp. Tycker du att det är ok att anhöriga till gärningsmannen ska få sota för hans brott, även om dom inte har något med brottet i sig att göra? Gärningsmannen är alltså han som begick brottet, det är han som är boven. Säg till om det är några andra du inte förstår.
Senast redigerad av surferdudedude 2013-01-10 kl. 12:46.
Citera
2013-01-10, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FysikElskarN
Jag håller med dig, anser att Joels liv bör förstöras, åtminstone några år framöver.

men framförallt undrar jag vem det är på din avatar, jag tycker mig känna igen henne men bilden är lite för liten..

JOELS liv JA, men hans familj? Ska man sabba deras liv med bara för att någon i deras närhet begick ett hemskt brott? Är det rätt tycker du?
Citera
2013-01-10, 15:13
Medlem
Qnazels avatar
Detta kanske är ett fall för flashback?

http://hd.se/landskrona/2013/01/07/kattplagare-satter-skrack-i/

10 000 kr utlovas till den som kan ge tips som leder till gripande av den som dödat katterna. Tips skickas till: helsingborg@djurrattsalliansen.se eller polisen.
Citera
2013-01-10, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FysikElskarN

Ingen aning om vem som är på bilden. Tyckte den var ganska rolig bara Kan skicka den till dig ifall du vill. Jag tror att jag har den sparad någonstans.
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Haha och vad fan ligger ditt iq på egentligen?

Du sa att det va ok att sabba Joels liv, vilket jag inte har något emot, men att sedan om det skulle komma ut över hans familj..att även dom skulle råka illa ut är väl bara fel fel fel? Dom kan väl inte hjälpa att Joel blev som han är. Och då drog jag jämförelsen om tex din storebror skulle våldta någon, så spelar det ingen roll om din storebrors anhöriga också råkar illa ut, för isf är det ju din storebrors fel. Eller hur? Exakt så la du fram det din jävla sopa.

Eftersom du inte verkar läskunnig för fem öre så lägger jag fram det så till och med ica-jerrys hiss hade gått upp. Tycker du att det är ok att anhöriga till gärningsmannen ska få sota för hans brott, även om dom inte har något med brottet i sig att göra? Gärningsmannen är alltså han som begick brottet, det är han som är boven. Säg till om det är några andra du inte förstår.
Har inget exeptionellt IQ men jag skulle tro att det ligger på en rätt normal nivå. Vad ligger ditt på? För du verkar ju inte förstå innebörden av att förstöra någons liv, speciellt inte någon som Joels liv. Han har förmodligen nära kontakt med sin familj, han kanske t o m bor tillsammans med dem. Förstör man hans liv så tror jag att resten av klanen stryker med automatiskt. Jag sa aldrig att man borde rikta in sig på hela familjen pga vad Joel har ställt till med - jag sa bara att det är Joels fel ifall hans familj utsätts för trakasserier också. Men självklart ska man helst hålla sig till Joel och att förstöra så mycket man bara kan för honom.

Nu har jag inte tänkt gå så långt att göra det. Jag är trots allt för gammal för att hålla på och trakassera människor anonymt. Jag vill hellre möta honom på krogen och slå sönder näsan på honom med en flaska Marmula. Men det är väl bara en naiv pojkdröm som levt med mig ända sedan första tråden startades den där sommaren i augusti.
Senast redigerad av OMGClayAiken 2013-01-10 kl. 23:25.
Citera
2013-02-03, 16:33
Medlem
Onanikrems avatar
Förr eller senare kommer det ut var han finns, då bör han självmant krypa in på psyket igen

Nej jag ids inte jaga nån som bor (bodde) 50 mil bort, men skulle mer än gärna bidra till att han hängde i en telefonstolpe.
Låt tråden leva, förr eller senare hittas han.
Senast redigerad av Onanikrem 2013-02-03 kl. 16:40.
Citera
2013-02-13, 11:39
Medlem
Frank-Castles avatar
http://www.youtube.com/watch?v=vvtDdU7saTo
Bäst i Sverige
Vid 1:45 får han stryk
Citera
2013-03-09, 22:51
Medlem
Någon som har dommen eller något annat?
Citera
2013-03-13, 01:57
Bannlyst
Sitter han på dårhus?

Finns det några uppgifter om att han har blivit våldtagen eller misshandlad under barndomen?

Har han vart sjuk i huvudet hela livet?

Citera
2013-03-13, 02:48
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil
Så vitt jag vet sitter han kvar där än, och inte för att försöka låta märkvärdigare än jag är, men jag skulle nog få reda på det ganska så tidigt om han hade kommit ut.

Tror inte att han skulle dödat någon människa om han inte åkt fast, som ni säger så skulle han antagligen inte våga. Däremot kanske han hade tagit livet av sig, eller råkat ta en överdos, för han hade en fäbless för att peta i sig kartongvis med piller så fort han kom över några för att då och då skölja ner det hela med en flaska vin. Känns inte helt stabilt faktiskt.
Sitter han fortfarande? Vart? Vet du om han har frigång på området eller om han får permissioner?

Riktigt ruskigt fall hur som helst, särskilt när han följde upp med de där sadistisa breven. Måste ju vara ovanligt att en så ung människa får sitta inspärrad så länge på LRV eller är det rättspsyk som har blivit strängare?
Citera
2013-03-13, 02:52
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
Sitter han på dårhus?

Finns det några uppgifter om att han har blivit våldtagen eller misshandlad under barndomen?

Har han vart sjuk i huvudet hela livet?

Han har nog levt en relativt lugn barndom. Dårhus? Vilket århundrade kommer du ifrån 1800 talet? Han har bland annat medverkat i en liten roll i filmen Bäst i Sverige.

Joel är den tjocka pojken i mitten som skjuter straffen. Mobbaren.

http://www.youtube.com/watch?v=vvg30HBQPxQ&playnext=1&list=PL6036798EBA50 A125&feature=results_main
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in