2013-03-13, 02:53
  #2905
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Sitter han fortfarande? Vart? Vet du om han har frigång på området eller om han får permissioner?

Riktigt ruskigt fall hur som helst, särskilt när han följde upp med de där sadistisa breven. Måste ju vara ovanligt att en så ung människa får sitta inspärrad så länge på LRV eller är det rättspsyk som har blivit strängare?

Klart som fan han borde haft permissioner. Killen har väl suttit inne i snart 4 år så han har väl med 100% sannolikhet fått permissioner.
Citera
2013-03-13, 02:56
  #2906
Medlem
Hört att han är ute och familjen flyttat till angered
Citera
2013-03-13, 14:09
  #2907
Medlem
Är han i farten igen? 2 katter hittade döda i göteborgsområdet. En upphängd i ett träd, en annan snittad med en gul post it-lapp med en glad gubbe på.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16409303.ab.
Citera
2013-03-13, 16:35
  #2908
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buonaparte
Är han i farten igen? 2 katter hittade döda i göteborgsområdet. En upphängd i ett träd, en annan snittad med en gul post it-lapp med en glad gubbe på.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16409303.ab.
Åh sjutton, bra spanat!

Polisen måste väl ha redig koll på den här killen om han har rört sig utanför sjukhusväggarna eller behöver man höra av sig och tipsa? Funderar allvarligt på att skriva ett mail till farbror blå nu.
Citera
2013-03-13, 18:13
  #2909
Bannlyst
Denna människa måste vara ond av naturen, vilket undermänskligt avskum, han känns inte som en "riktig" människa, vore inte det bästa att staten avlivar honom innan han börjar döda människor också?
Citera
2013-03-13, 18:18
  #2910
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Hört att han är ute och familjen flyttat till angered

Ja det är ju bara 23 km från Högsbohöjd. Hoppas att dom lyckats bättre än så med att vårda honom.
Citera
2013-03-13, 19:05
  #2911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Hört att han är ute och familjen flyttat till angered

Hans familj har nog flyttat men han sitter fortfarande på psyket. Tror att det är i Växjö.
__________________
Senast redigerad av Wayra 2013-03-13 kl. 19:15.
Citera
2013-03-14, 16:14
  #2912
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayra
Hans familj har nog flyttat men han sitter fortfarande på psyket. Tror att det är i Växjö.
Ditt första inlägg här på FB, så din trovärdighet är inte speciellt hög (ta det inte personligt. Förutsätter att du har viss förståelse för misstänksamheten). Så hur vet du det?
Citera
2013-03-14, 16:47
  #2913
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Sitter han fortfarande? Vart? Vet du om han har frigång på området eller om han får permissioner?

Jupp, har hört att han får permissioner.

Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Hört att han är ute och familjen flyttat till angered

Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Ditt första inlägg här på FB, så din trovärdighet är inte speciellt hög (ta det inte personligt. Förutsätter att du har viss förståelse för misstänksamheten). Så hur vet du det?

Kan kolla upp det där med angered om ni vill
Ute är han dock inte.
Citera
2013-03-14, 16:54
  #2914
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil
Kan kolla upp det där med angered om ni vill
Ute är han dock inte.
Ja, gör det tack.

Fiska även lite angående om permissionerna har sammanfallit med de nya kattskändningarna i Göteborg. Har han suttit inlåst under dessa dåd så är det värdefull information som nog behöver meddelas den andra tråden som handlar just om dessa nya fall så att han kan skrivas av (eller att man åtminstone får något som pekar i en annan riktning).
Citera
2013-03-14, 17:10
  #2915
Medlem
UT64s avatar
I domen mot Joel Ander 2009 där han dömdes till vård sägs bl.a:

"Återfallsrisken till följd av den allvarliga psykiska störningen bedöms som
hög på en skala från låg, medelhög till hög"
(min fetning)

Hoppas verkligen att det inte är fråga om samma kille när det gäller
djurplågaren som härjar i Högsbohöjd. Vore ju f-n inte klokt!
Citera
2013-03-14, 17:35
  #2916
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Ja, gör det tack.

Fiska även lite angående om permissionerna har sammanfallit med de nya kattskändningarna i Göteborg. Har han suttit inlåst under dessa dåd så är det värdefull information som nog behöver meddelas den andra tråden som handlar just om dessa nya fall så att han kan skrivas av (eller att man åtminstone får något som pekar i en annan riktning).

Skall göra mitt bästa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in