2011-03-19, 00:59
Medlem
htebacinoms avatar
Jag gillar att gå på djupet, inga statusar för min del inte!

Inställningar > Födelsedag
> Religion
> Politisk åsikt
> Intresserad av

Tämligen underhållande, märks inte direkt men kan göra underverk!
Citera
2011-03-19, 08:16
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer14
Den var ju jätterolig! Det blir ju extra kul eftersom det är så lätt att stava fel på 'klocka' så det råkar bli 'penis' istället! Kom du på den helt själv?

http://failbook.failblog.org/2011/03/18/funny-facebook-fails-grab-your-clocks/
Såg någon skriva den och fann den roande. Delade med mig här.
Citera
2011-03-19, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Såg någon skriva den och fann den roande. Delade med mig här.

Den är ju sämst.
Citera
2011-03-19, 15:45
Medlem
daverrs avatar
var nog när jag lånade min systers iphone och skrev något i stil med "visste inte att man blev av med körkortet när man körde i 180km/h på en 90väg.."

hon fick massor av arga kommentarer i stil med "hade du lillen med dig?!?!" då hon var nybliven mamma
Citera
2011-03-19, 20:04
Medlem
qemists avatar
"Efter att ha läst diverse fitnesstidningar och gått igenom massvis med bilder på grova killar har jag nu införskaffat gymkort på Friskis. Ska bli en härlig period med bänkande, bulkande och allt vad det nu kallas!"

Fick till en härlig på en killpolare häromdagen.
Citera
2011-03-20, 16:51
Medlem
Gimcors avatar
Finns väl ett flertal grejer man har gjort. Något som dock var väldigt roligt var att lägga till drygt 100 nigerianer och annat folk från Afrika. Därefter följa upp med en statusuppdatering som vädjar folk från Afrika och ta kontakt med en för att man har en "urgent business proposal". Resultatet några timmar senare var 50 notifikationer. Ganska roande och en aning jobbigt för personen som vart utsatt
Citera
2011-03-20, 20:14
Medlem
Folk med anhöriga som är riddare på Pk hästar är Sverigedemokraterna ett hett ämne.

Skrev även på en tjejkompis facebook: "Kul att man får reda på att man har adhd vid 19 års ålder, jävla skit samhälle!"

Kommentarerna öste in från föräldrar & släktingar, varpå många skrev att det inte är så farligt etc.
Citera
2011-03-22, 14:50
Medlem
För ett tag sen racerape:ade en polare mig genom att byta min profilbild till en bögporrbild samt att ändra lite i min information (såsom att jag gått balettgymnasium och var poledansinstruktör. NOTERA att jag är man.). Blev inte så glad och inväntade läge att ge tillbaka.

Vi (mina kurskamrater och jag) hade lyckats hacka en facebookprofil som vi inte hade någon koppling alls till som även han var man, och vi loggade alltså in på denna och såg till att dessa grabbar var i en relation, och passade på att lägga några fina logginlägg såsom "Fan va du suger bra kuk! saknar dig <3".
Passade även på att gilla lite obekväma sidor och dra av ett par sköna statusar som "Fan vad jag är kär i dig, XXX!".

Kändes ganska bra Båda två var grovt förvånade
Senast redigerad av bogo 2011-03-22 kl. 14:52.
Citera
2011-03-22, 18:25
Medlem
hide.knivess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Lars
En liten obetydlig fråga innan vi fortsätter: vad i helvete är en facerape? Ansiktsvåldtäkt? På facebook?

Så befängt.

Hur gammal är du? suck..
Citera
2011-03-23, 18:32
Medlem
tycker det är kul att antingen skriva någon deep shit på antingen engelska eller svenska, om att man är olyckligt kär etc.

Eller bara något töntigt om hur mycket man saknar alkohol, att man ska ut en vardag och bli dyngfull osv.. Brukar bli bra respons på de

Eller även, kanske den bästa för en själv, skriva ner riktigt mycket om vilken fantastisk människa en själv är, och sedan tagga sitt namn i status uppdateringen. kanske kan gå plus hos någon lady?
Citera
2011-03-23, 21:37
Medlem
Startade en grupp genom en polare som heter "vi som inte bryr oss ett skit om katastrofen i Japan".

Han är en offentlig person så det var awesome.

Citera
2011-03-23, 22:54
Medlem
Larssonjrs avatar
Har en kompis som är en ganska stor player och ett tag va han med ganska många tjejer under en månad, så när jag fick chansen så skrev jag såhär.. (Folk vet om att han har många tjejer att ligga med)

"Alla som haft sex med mig den senaste månaden, RING MIG FORT! DET ÄR VIKTIGT!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in