Det var min systers födelsedag, självfallet hade hon en väldans massa inlägg på hennes profil. Under hennes födelsedagsfest på kvällen kollar jag och en gemensam vän runt på hennes facebook. Det hela slutade med att vi skrev "som om du någonsin brytt dig." som kommentar till någons grattisinlägg.
Det var inte särskilt dramatiskt, men tjejen i fråga trodde på det och slutade hälsa på min syster efter det.
"Måste köpa tandkräm! Varit utan i fem dagar nu."
"Spydde just i hallen, Ikväll är det fest!" (Skrev det klockan åtta en fredagskväll, när personen försökte neka så insisterade en hel drös på att dom sett det
"14cm och STOLT!"
etc
Ändrade en polares födelsedag till ett datum som var några dagar senare. När dagen väl kommer skriver väl ca 20-30 personer 'grattis' i hans logg och han fattar nada. Han vet inte ens idag att det var jag som ändrade
Ändrade en polares födelsedag till ett datum som var några dagar senare. När dagen väl kommer skriver väl ca 20-30 personer 'grattis' i hans logg och han fattar nada. Han vet inte ens idag att det var jag som ändrade
Hehe, gjorde det samma på en kompis Facebook. Det är tyvärr min enda facerape och därför bästa.