2011-02-03, 18:04
  #853
Medlem
Felikss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetfitta
Jag och en kompis har tillgång till en facebook tills ungefär klockan 18 ikväll

Vi vill ha tips på en bra och långsökt facerape.
Inget i stil med att han är bög/blivit pappa/tagit körkort/är muslim och sånn där jävla töntig skit.

Nu jävlar ska vi göra något riktigt bra.
Nå, blev det nån rape?
Citera
2011-02-03, 22:38
  #854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feliks
Nå, blev det nån rape?

Det var säkert en fälla. Ett såkallat counter-rape
Citera
2011-02-04, 01:13
  #855
Medlem
"Klarade uppkörningen!" tycker jag är hysteriskt kul att skriva. Skrattar elakt när det kommer grattis-hälsning efter grattis-hälsning...
Citera
2011-02-05, 01:05
  #856
Medlem
namn kom med i big brother ska jag tacka ja??
Citera
2011-02-05, 18:18
  #857
Medlem
Igotsomeappless avatar
Det var min systers födelsedag, självfallet hade hon en väldans massa inlägg på hennes profil. Under hennes födelsedagsfest på kvällen kollar jag och en gemensam vän runt på hennes facebook. Det hela slutade med att vi skrev "som om du någonsin brytt dig." som kommentar till någons grattisinlägg.

Det var inte särskilt dramatiskt, men tjejen i fråga trodde på det och slutade hälsa på min syster efter det.
Citera
2011-02-06, 18:17
  #858
Medlem
"Måste köpa tandkräm! Varit utan i fem dagar nu."
"Spydde just i hallen, Ikväll är det fest!" (Skrev det klockan åtta en fredagskväll, när personen försökte neka så insisterade en hel drös på att dom sett det
"14cm och STOLT!"
etc
Citera
2011-02-06, 19:40
  #859
Medlem
glocc44s avatar
''Jag ska tatuera ett ''W'' på vardera skinka så när jag böjer mig framåt för Krister står det WOW''
Citera
2011-02-07, 11:30
  #860
Medlem
Unzips avatar
Ändrade en polares födelsedag till ett datum som var några dagar senare. När dagen väl kommer skriver väl ca 20-30 personer 'grattis' i hans logg och han fattar nada. Han vet inte ens idag att det var jag som ändrade
Citera
2011-02-07, 15:31
  #861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unzip
Ändrade en polares födelsedag till ett datum som var några dagar senare. När dagen väl kommer skriver väl ca 20-30 personer 'grattis' i hans logg och han fattar nada. Han vet inte ens idag att det var jag som ändrade

Hehe, gjorde det samma på en kompis Facebook. Det är tyvärr min enda facerape och därför bästa.
Citera
2011-02-07, 17:39
  #862
Medlem
Kompis blev lite faceraped

Namn: Hur fan kan man ha så tråkigt. Sitter och räknar punghåren. Uppe i 347 just nu. Fan det här kommer ta hela natten.
Citera
2011-02-07, 18:26
  #863
Medlem
Om 200 pers gillar detta så klipper jag av kuken
Citera
2011-02-07, 22:31
  #864
Medlem
Föredrar att byta namn på dem. Inte all vet hur man byter tillbaka.
Niklas von Dicktoucher likes this status update.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in