2010-09-17, 14:38
Medlem
DonHugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamuffins
Hånglade och åt mat med mitt ex på fredagen och fick signaler om att vi kanske skulle bli ihop igen. På lördagen så är hon full på en maskerad och ligger med världens tråkigaste kille (en kompis kompis) , jag har träffat honom 10 gånger och har inget minne av nån personlighet. Iallafall berättar hon det för mig på onsdagen och jag får svära på att inte berätta för nån. Trött som jag är får jag en ide, jag loggar in på hennes facebook (hon har samma lösenord som för 4 år sen) och skriver:
Låg med M**** B******* i lördags!!

Det bara flödar med kommentarer på hennes sida från hennes bästa vänner som inte fattar nånting, allt från "Va!" till "Way to go!"
Sen fick jag ett argt telefonsamtal men det är en annan historia

Den är lite skön, anledningen till att du gjorde rapen kan man undra över men oavsett kön så har vi väl alla rätt till lite ligga om det känns rätt, själv så har jag väl satt på brudar som klassats som 10or men som IQ och personlighet har varit noll.
Knappast personlighet man går loss på när man är fyllekåt.

Förmodar att signaler om ett återförenande inte är lika starka längre?
Senast redigerad av DonHugo 2010-09-17 kl. 14:40. Anledning: Korr.
Citera
2010-09-17, 16:33
Medlem
asteaks avatar
det bäste är att bara ändra så att personen fyller år just idag. Hela loggen blir spammad av Grattis

gjorde det nyss på bror min
Citera
2010-09-18, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bohr
Jamen vad skrev du då!!

hahahahahaha
Citera
2010-09-18, 01:14
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asteak
det bäste är att bara ändra så att personen fyller år just idag. Hela loggen blir spammad av Grattis

gjorde det nyss på bror min

hahaha, den måste jag göra när någon av mina polare glömmer att logga ut
Citera
2010-09-18, 01:15
Medlem
rhymenocerouss avatar
Idag hade en polare gått iväg från datorn och jag var var kvar i rummet. Han snackade med nån i facebook-chatten så jag tog tillfället i akt och skrev:

-Tycker du om mig?
Det är så många som snackar massa skit....

Svaret var något i stil med:

-är du seriös?
Jag tycker du är en jävla skön person.

Sånna facerapes tycker jag är värst iaf
Citera
2010-09-18, 02:40
Medlem
Gammal klassiker i tråden vid dethär laget!

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/Nyman%20facerape.jpg

Länken i kommentaren går till en videoklipp hur man fördröjer sin förtidiga utlösning
Citera
2010-09-18, 20:20
Medlem
ericmachines avatar
"En brinnande känsla uppstår när jag kissar" är något jag velat våldta någon med men inte riktigt fått läge. Om någon gör det så posta resultat här, tack.
Citera
2010-09-19, 01:02
Medlem
MEMLAs avatar
Skönaste jag gjorde på en tjejkompis:
"om alla mina facebookvänner donerar en krona har jag äntligen råd med en gucciväska!"
Citera
2010-09-20, 03:44
Medlem
Rosamuffinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonHugo
Den är lite skön, anledningen till att du gjorde rapen kan man undra över men oavsett kön så har vi väl alla rätt till lite ligga om det känns rätt, själv så har jag väl satt på brudar som klassats som 10or men som IQ och personlighet har varit noll.
Knappast personlighet man går loss på när man är fyllekåt.

Förmodar att signaler om ett återförenande inte är lika starka längre?

Hon har en tendens att komma tillbaka vad som än händer så mest gjorde jag nog ett undermedvetet val som jag visste skulle sabba vår relation ett tag framöver. Jo alla har rätt att ligga men ibland blir det en sak man skrattar åt i flera år. Låg själv men en 44-åring på en 50-års fest förra året , vilket jag ångrar men gärna berättar för polarna för att det är en jävligt rolig historia.
Hon har även sagt att hon gjorde det för att få mig avundsjuk,vilket kan bli ett problem eftersom jag inte känner nånting för henne.
Citera
2010-09-20, 10:46
Medlem
Mandelmassenasses avatar
Stack hem till en kompis men när jag kom dit sa han att han var hos grannen. Jag gick in och kolla hans dator och vad fick jag se? Att han fotfarande var inloggad på facebook. Snabbt som satan bytte jag hans profilbild till Goatse (http://www.goatsevideo.com/images/goatse-original.jpg). Efter max fem min kommer han inspringande och skriker: Va fan har du gjort?! Då visade det sig att någon hade ringt till honom och sagt att han blev facerape:ad.

Roligaste var nog hur många gilla jag fick på hans nya profilbild.
Senast redigerad av Mandelmassenasse 2010-09-20 kl. 10:58.
Citera
2010-09-20, 12:24
Medlem
wreplai06s avatar
Facerapade polaren: - "kliar i rumpan, tror jag har mask :S"

Eller syrran: - "Krogförhud är det bästa jag vet! "

Citera
2010-09-20, 16:58
Medlem
ajmons avatar
hehe, polaren glömmde att logga ut, så jag passade på att skriva ett självmordsbrev till hans morsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in