2011-02-12, 01:01
  #889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Hmm... Kan göra ett ultimat facerape...

Min kompis som dog i september förra året, han sparade sitt inlogg o pass i min dator, jag upptäckte det inte förrän idag, då jag använder olika webläsare till olika saker.

Men nä, det ska till nått väldigt lattjo om jag ska till o göra ett facerape. Ärligt talat tror jag han hade uppskattat det! Men då ska det vara nått riktigt fyndigt!


Vad sägs om "Det är förbannat varmt härnere", eller något i stil med det?
Citera
2011-02-12, 12:30
  #890
Medlem
Johan0201s avatar
Skrev på tjejens FB
"jag brukar skära av och steka johans (jag) snopp och steka i mycket smör, jag älsakr när doften sprider sig i hela köket!"
Citera
2011-02-12, 12:41
  #891
Medlem
scroshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Hmm... Kan göra ett ultimat facerape...

Min kompis som dog i september förra året, han sparade sitt inlogg o pass i min dator, jag upptäckte det inte förrän idag, då jag använder olika webläsare till olika saker.

Men nä, det ska till nått väldigt lattjo om jag ska till o göra ett facerape. Ärligt talat tror jag han hade uppskattat det! Men då ska det vara nått riktigt fyndigt!

Förbered dig på att bli hatad! Fast de får kanske aldrig reda på att det var du?
Citera
2011-02-12, 12:50
  #892
Medlem
Snavbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Hmm... Kan göra ett ultimat facerape...

Min kompis som dog i september förra året, han sparade sitt inlogg o pass i min dator, jag upptäckte det inte förrän idag, då jag använder olika webläsare till olika saker.

Men nä, det ska till nått väldigt lattjo om jag ska till o göra ett facerape. Ärligt talat tror jag han hade uppskattat det! Men då ska det vara nått riktigt fyndigt!
Njaaa, känns väl som att det roliga med facerapes är att göra bort någon, och om personen i fråga är död tar det väl bort nöjet lite. Dessutom lär anhöriga kanske inte bli sådär jätteglada.
Citera
2011-02-12, 14:07
  #893
Medlem
Dom bästa facerapsen är som mest seriösa, t.ex typ att man bjuder in folk till fester o sånt de e as kul för då ringer typ den som blev inbjuden till den facerapde o allt blir kaoz
Citera
2011-02-12, 14:16
  #894
Medlem
Måste vart just innan jag skulle dra hem när min kompis skulle följa med till tåget.... lyckades skriva att han kommer bli pappa. ganska kul när det började ringa i hans mobil.... bland annat hans mamma ringde och var lagom glad
Citera
2011-02-12, 21:51
  #895
Medlem
Hyperias avatar
Vet inte om denna har blivit nämnd, men att lägga till en massa vänner kan vara ganska roligt Jag la till 85 stycken Ali Mohammed på min klasskamrats facebook, han blev förvånad och väldigt förvirrad när han upptäckte att han var vän med en massa Ali Mohammed. Han blev ju inte så glad när jag berättade en månad senare vad jag hade gjort

Sedan så har man skrivit lite andra saker, som "Jag fick alla rätt på klamydia provet, awesome!"
Citera
2011-02-13, 01:41
  #896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Folk är alldeles för fantasilösa när det kommer till facerapes. Jag ser dagligen statusar liknande denna; "FACERAPE!!". Och det tycker jag är sjukt tråkigt bara.
När jag facerapar så ser jag till att göra det ordentligt. Det vill säga, jag byter namn på personen, uppdaterar en status som är sammanhängande med namnet, sen gillar jag massa sidor som också är sammanhängande med namnet.
Ett exempel är Fo Ten, och då gillade jag självklart massa fot-fanpages osv..
Sånt vill jag se mer av!
Vet inte om någon redan har informerat dig men jag måste bara, när folk skriver "FACERAPE" betyder de att de tidigare har blivit just facerapade och förklarar då för alla detta faktum.
Btw var din facerape sjukt lame, alldeles för uppenbart att det är en facerape. ingen finess alls.
Citera
2011-02-13, 02:57
  #897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Hmm... Kan göra ett ultimat facerape...

Min kompis som dog i september förra året, han sparade sitt inlogg o pass i min dator, jag upptäckte det inte förrän idag, då jag använder olika webläsare till olika saker.

Men nä, det ska till nått väldigt lattjo om jag ska till o göra ett facerape. Ärligt talat tror jag han hade uppskattat det! Men då ska det vara nått riktigt fyndigt!

"Det finns tydligen facebook i himlen", "Vill bara hälsa er dödliga där nere på jorden, jag har det bra här uppe"

Vore rätt kul faktiskt, tror rätt många skulle freaka ut =)
Citera
2011-02-13, 04:52
  #898
Medlem
Kommunistsvins avatar
Vi var ett gäng som skulle ställa till lite kaos med mina brorsas facebook.

Vi photoshoppade en bild så att han hade nazikostym på sig.
Vi ändrade politisk åsikt till Nazist, Favoritbok till Mein Kampf och inspirerande människor till Adolf Hitler och Joseph Goebbles. En statusuppdatering lydde "Arbeit macht frei" och minuter senare "smider planer för mitt tredje rike" sist men inte minst kommenterade vi en av hans kompisars länkade youtubeklipp med några svarta hipphoppare med "Fy fan vilka äckliga apor. Sieg Heil!
Citera
2011-02-13, 14:51
  #899
Bannlyst
Jag brukar länka låtar med Darin och skriva "Det här är vad jag kallar musik!!"
Citera
2011-02-14, 20:06
  #900
Medlem
Blev brutalt facerapad av en polare tidigare idag....... "Saknar dig något enormt @mitt-ex-namn, förlåt för allt ♥", kom på honom ganska snabbt, men fan vad folk gick igång Sms strömmade, mobilen ringde och folk skrev på msn.. Men många förstod att det var en facerape när idioten till polare ändrade "Språk jag talar" till Arabiska
__________________
Senast redigerad av Spose 2011-02-14 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in