2011-02-15, 01:57
Medlem
Sitter just nu och erkänner att "jag" faktiskt är lesbisk och har länge varit sugen på "min" o "min " pojkväns bästa väninna.. Fan va hemskt det känns att idioten verkar nappa på geggvecks-tuggar-bjäfset :-O
Eller det kanske är känslan av att "offret" och pojkvän sitter o små-tjafsar ca 50cm bakom mej..

Skadeglädjen... den enda sanna glädjen
Citera
2011-02-15, 13:53
Medlem
TheDevilFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeWak
Du är trög

Haha du kan inte vara allvarlig
Citera
2011-02-18, 19:22
Medlem
anastasiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc2
Jag gillar att vara lite mer diskret i mina facerapes så att det inte blir överdrivet tydligt att det inte är kontoägaren som är författaren.

"alla pussy ass bitches som fucking snackar skit om mig bakom min rygg kom och säg det till mitt fucking ansikte istället. jag är inte rädd för någon."

Notera att stor bokstav uteslutits etc.

"man lever bara en gång. korpe dime!! fånga allt! det är bara att köra sitt race. skit i vad andra tycker. supa knulla och lev sten hårt!!!!!!"

Felstavning och särskrivning är ett måste.

"i keep dancing on my own"

Om det är en kille.

"fy fan va ja mår kuuuung. älskar alla min polare så sjukt mycket. ni är allt för mig!!! fy fan vad gött livet är. allt bara leeeeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förslagsvis på natten efter att ni festat.

------------------------------------------

Dessa rapes må kanske inte vara så roliga men de är lagom diskreta och kommer garanterat skämma ut polaren enormt. Det är humor på sitt sätt.

håller helt med dig! det där är facerape med stil. allt som involverar homosexualitet, ungdomsmottagning och könssjukdomar är bara uppenbart trams.

brukar köra liknade om man sitter på förfest och skriver något coolt som t ex "ikväll ska jag och grabbarna göra stan, farsans kort är med så det lär bli galet "

eller "efter att ha kikat runt i duschen efter fotbollsträningen jag nog fan titulera mig som välhängd."
Citera
2011-02-19, 02:36
Medlem
porterpottys avatar
"min pappa brukar antasta mig!" Den uppskattades inte så mycket av en polare som har både sin mamma och pappa som vänner på facebook.
Citera
2011-02-19, 16:11
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
"min pappa brukar antasta mig!" Den uppskattades inte så mycket av en polare som har både sin mamma och pappa som vänner på facebook.

Ska det där ens vara roligt? Bara sjukt att skämta om sånt.

Väx upp för fan.
Citera
2011-02-19, 17:26
Medlem
porterpottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Ska det där ens vara roligt? Bara sjukt att skämta om sånt.

Väx upp för fan.

jag antar att du och jag inte delar samma syn på humor?
Citera
2011-02-19, 17:54
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
jag antar att du och jag inte delar samma syn på humor?

Tror inte du har någon humor.. Och isf du har en, då är den VÄLDIGT sjuk.
Citera
2011-02-19, 18:00
Medlem
jag gillar facerapes som facerapar alla som läser och kommenterar. mina tre bästa;

"kom in på polishögskolan!" - gjorde denna på en vän som haft en del problem med polisen.

"nej, nu skiter jag i det här. imorgon går flyget till thailand - ses om tre månader!" - både familj och vänner ringde upp innan hon ens han se facerapen, dom va skitarga och oroliga

"flera månaders förberedelser och imorgon ska jag testa stand-up för första gången, kom till <poppis ställe i stan> klockan 20.00 och stötta mig!" - va tvungen att till slut erkänna själv att det va en facerape för att det va så många kommentarer
Citera
2011-02-19, 21:22
Medlem
sokarnas avatar
En bekant blev nyss grymt facerapad, jag fick print direkt.

Här: http://data.fuskbugg.se/skalman02/h%E5rig%20turk.PNG
Citera
2011-02-20, 01:26
Medlem
Baccalieris avatar
Ska ni rapea nån så gör det ordentligt för fan. Skriver man "heheheh jag är bög o gillar kukar heheh" Så är ju det roliga slut direkt. Man får ju vara någorlunda realistisk om det ska bli nått bra.
Citera
2011-02-20, 03:48
Medlem
porterpottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Tror inte du har någon humor.. Och isf du har en, då är den VÄLDIGT sjuk.

Om du tycker sånt här är osmakligt vad gör du då på flashback?

Ett annat roligt "facerape" jag drog på samma polare var : "har gjort slut med min flickvän nu när jag kommit underfull med att jag är bög"
Citera
2011-02-20, 13:33
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Om du tycker sånt här är osmakligt vad gör du då på flashback?

Dum fråga du, det finns faktiskt folk med något innanför pannbenet oxå. Dock saknar du det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in