Citat:
Ursprungligen postat av doc2
Jag gillar att vara lite mer diskret i mina facerapes så att det inte blir överdrivet tydligt att det inte är kontoägaren som är författaren.
"alla pussy ass bitches som fucking snackar skit om mig bakom min rygg kom och säg det till mitt fucking ansikte istället. jag är inte rädd för någon."
Notera att stor bokstav uteslutits etc.
"man lever bara en gång. korpe dime!! fånga allt! det är bara att köra sitt race. skit i vad andra tycker. supa knulla och lev sten hårt!!!!!!"
Felstavning och särskrivning är ett måste.
"i keep dancing on my own"
Om det är en kille.
"fy fan va ja mår kuuuung. älskar alla min polare så sjukt mycket. ni är allt för mig!!! fy fan vad gött livet är. allt bara leeeeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Förslagsvis på natten efter att ni festat.
------------------------------------------
Dessa rapes må kanske inte vara så roliga men de är lagom diskreta och kommer garanterat skämma ut polaren enormt. Det är humor på sitt sätt.
håller helt med dig! det där är facerape med stil. allt som involverar homosexualitet, ungdomsmottagning och könssjukdomar är bara uppenbart trams.
brukar köra liknade om man sitter på förfest och skriver något coolt som t ex "ikväll ska jag och grabbarna göra stan, farsans kort är med så det lär bli galet

"
eller "efter att ha kikat runt i duschen efter fotbollsträningen jag nog fan titulera mig som välhängd."