2011-03-29, 15:15
Medlem
Rape:ade en vän häromveckan - dock gjorde jag det under tidspress, men lyckades hälla ur mig lite smått och gott och samlade på mig en checklista för framtida våldtäkter på Facebook.

- Byter först och främst profilbild till Anders Eklund, en fläskig gris, Adolf Eichmann eller något liknande.
- Ändra mer svårmärkt information som födelsedatum, "intresserad av män", talar "svintyska" och diverse inhemska språk som min vän än idag inte har upptäckt.
- Är anställd hos Gloryhole Services AB, Cakefarts Inc., Ordförande i Scandinavian Leather Men och så vidare.
- Intressen: Agera cykelställ, blotta mig utanför dagis, dansa ringdans, gurgla lera, våldföra mig på fåglar och så vidare.
- Standard är givetvis att skriva en obskyr status, eller varva med mer oförståeliga statusar som; "På väg ut för att jaga rabiata småbarnsmammor med gagballs, ridandes på min tamgris Jesper, vars vackra ända är insmord med oparfymerad handtvål och illegal grill-marinad. och förhoppningsvis få "9 personer gillar detta" inom 10 minuter eller i bästa fall får personen i fråga x antal färre vänner.
- Skicka iväg lite PM:s hit och dit, med kärleksförklaringar eller förslag om BDSM-möten.

Facerape är en svårbemästrad konst.
Senast redigerad av SlaktarBosse 2011-03-29 kl. 15:18.
Citera
2011-03-29, 17:42
Medlem
Westfighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Rape:ade en vän häromveckan - dock gjorde jag det under tidspress, men lyckades hälla ur mig lite smått och gott och samlade på mig en checklista för framtida våldtäkter på Facebook.

- Byter först och främst profilbild till Anders Eklund, en fläskig gris, Adolf Eichmann eller något liknande.
- Ändra mer svårmärkt information som födelsedatum, "intresserad av män", talar "svintyska" och diverse inhemska språk som min vän än idag inte har upptäckt.
- Är anställd hos Gloryhole Services AB, Cakefarts Inc., Ordförande i Scandinavian Leather Men och så vidare.
- Intressen: Agera cykelställ, blotta mig utanför dagis, dansa ringdans, gurgla lera, våldföra mig på fåglar och så vidare.
- Standard är givetvis att skriva en obskyr status, eller varva med mer oförståeliga statusar som; "På väg ut för att jaga rabiata småbarnsmammor med gagballs, ridandes på min tamgris Jesper, vars vackra ända är insmord med oparfymerad handtvål och illegal grill-marinad. och förhoppningsvis få "9 personer gillar detta" inom 10 minuter eller i bästa fall får personen i fråga x antal färre vänner.
- Skicka iväg lite PM:s hit och dit, med kärleksförklaringar eller förslag om BDSM-möten.

Facerape är en svårbemästrad konst.

Som du tyvärr långt ifrån behärskar. Detta är ju inte alls roligt?
Citera
2011-03-29, 18:19
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westfighter
Roligare än dem vanliga facerape'sen a la "älskar kuk <3" eller "facerape!!!111"
Citera
2011-03-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westfighter

Det har jag absolut inte påstått. Väntar ännu på att få se den mest kreativa facerape:en, men det här är det bästa jag kunde komma på såhär på rak arm. Det roliga såhär i efterhand var mest att offret i fråga inte har listat ut hur man plockar bort intressen och arbetsplats.
Citera
2011-03-29, 22:32
Medlem
En gång skrev jag kort och gott: "somtimes i feel sad." Notera stavfel.
Några minuter senare hade offret fått kommentarer ifrån sina bekanta som: "Ring jag är där för dig", "hur stård det till gubben?", "Lägg av" ,"skärp dig!", "Största mesen".

Få ord med stor verkan.
Citera
2011-03-30, 11:59
Medlem
Drog en rätt rolig på min polare när vi satt på förfest hos honom. Det var en fredag kväll vid 8-9 snåret så det var rätt många som skulle ut och så. Drog till med "Ikväll satsar vi på fitta!" och han såg det inte förrän dagen efter och killen hade då typ 30-40 st som "gillat" statusen.
Citera
2011-03-30, 15:03
Medlem
Oftast är det så uppenbart att det är en facerape och då blir det ju så fruktansvärt tråkigt. "Tror jag är bög" osvosv. Var därför tvungen att göra något som inte är lika vanligt. Väldigt okänsligt nu i efterhand men jag var inte helt nykter och allt kändes som en underbar idé vid det tillfället.

Skickade en förhållandeförfrågan till en brud som polaren var lite "på g" med. Måste även säga att båda dessa personer är sånna som aldrig skulle kunna ta steget från att vara "på g". Det bästa var att han var ute på krogen den kvällen. Hon var hemma och accepterade denna förfrågan. Dagen efter låtsades båda som ingenting och sen dess har de varit tillsammans. Han har nu 5-6 månader senare fått reda på att det var jag som snickrade ihop dom..
Lite svårt att förklara men det var iaf rätt okänsligt och väldigt kul..
Citera
2011-03-30, 16:31
Medlem
Elwisps avatar
"Jag vill ha kuk!!! <3" har blivit jävligt tråkig numera.
Citera
2011-03-30, 17:42
Medlem
Bamsebjorns avatar
Töntiga och troliga ska det vara.

Har färgat håret
Skulle inte ni tjejer kunna gilla eller kommentera mina profilbilder?
Taggar Irak i sommar
Citera
2011-03-31, 13:42
Medlem
Något som jag någon gång måste göra är att byta födelsedag till dagen EFTER den riktiga födelsedagen.
Offret kommer ju känna sig lagom ensamt när ingen säger grattis.

Taskigare och roligare än att bara byta till en random dag så att alla säger grattis.
Citera
2011-03-31, 16:01
Medlem
Denoms avatar
Har en kompis som hade en godartad tumör för ett tag sedan, allt gick dock bra för honom. Skrev för ett tag sen i samma veva som han drog på krogen "Helvete, den är tillbaka igen och den här gången är den inte godartad... ". Den statusuppdateringen fick en del uppmärksamhet under kvällen.
Citera
2011-03-31, 21:27
Medlem
OxyFlipps avatar
Har inte dragit dom här, men ska göra så fort jag får tillfälle!

"Alla tjejer som gillar killar som har saftigt med deg kan ju dra iväg ett mess till mig.. 070-xxxxxx "

"Alltså.. fan sjukt vilken jävla "rockstar" man är.. söp som fan i helgen, blanda med alvedon.. kommer fan inte leva många år till om jag kör såhär hårt, Fuck the police"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in